Hva irriterer deg i forumet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Siden det er så mange negative folk blandt de aktive i forumet, så tillater jeg meg å starte tråden "Hva irriterer deg i forumet".

Her er min topp 5:

1. De stadig større bildesignaturene, som helst skal flashe i dårlig animert gif, ofte med en fin rumpe og elendige farger med en amatørmessig signatur. Minner meg om bikkjer som pisser på lyktestolper og fjortisser med spraybokser ved T-banen.

Den var vel ikke myntet på meg den ? :(
 

DeletedUser

Guest
Einar har en signatur for heterofile folk her på forum, homofile kan snu hodet sitt og la vær og se på hans deilige signatur.
 

DeletedUser

Guest
.........

ta advarselen i stillheten som prikkene symboliserer.......

Tok den, jeg bare ville dokumentere at det var slikt som irriterte folk på forum ;)

Eller ikke?

PS. Heterofile homser finnes ikke, det kalles Meterofile.
 

DeletedUser

Guest
Det som irriterer meg mest på forumet er den stadige propagandaen til Noffe og co.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Irriterer meg det at når eg poster ein post som eg syns er bra.
blir den håpløs dagen etterpå og får lyst til og slette den:D
 
Reaksjonspoeng
3
Det som irriterer meg mest er avsporing av tråder, akkurat som det som skjer med denne, som fører til at gode tråder blir låst.
Spam blir det også kalt.

Og ja. RV og Nofjon kommer også høytpå listen, men ikke høyest.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Har kommet over en ting. Er ikke rart Noffe og RV til stadighet kommer opp med nye poster og innlegg som skaper litt debatt, når folk her inne blir så pisse forbannet på de! Dere som tross alt skaper de forum-personlighetene de etterhvert har fått, ved å hele tiden reagere. På tide å se på seg selv før man klager på de to som faktisk skaper litt blest inne på forumet?
 

DeletedUser

Guest
o_O artig tråd.. hmm.. ka som irritere meg mest.. komme egentli ikkje på nokke no.. for eg trur ikkje det e nokke som irritere meg.. XD
 

DeletedUser

Guest
Det som irriterer meg er at alle klager over hvor irriterte de er på nofjon og RV, de driver med propaganda her på forum, jeg har ikke stort i mot det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp