Hva irriterer deg i forumet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det som irriterer meg er at alle klager over hvor irriterte de er på nofjon og RV, de driver med propaganda her på forum, jeg har ikke stort i mot det.

Jeg klager for å irritere deg. :D

Neida. Jeg sier bare meningen min.
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det som irriterer meg er at alle klager over hvor irriterte de er på nofjon og RV, de driver med propaganda her på forum, jeg har ikke stort i mot det.

Faktisk, den der likte jeg .
Folkets klager minner meg mer og mer om sjalusi eller misunnelse, at Hyper driver aktiv propaganda til info for de fleste andre, blir sett på som uakseptabelt ifølge de mange som elsker og hate .
Har faktisk blitt møk lei den ytringsfriheten på forumet, alle som bare skal klage kan like gjerne brekke tastaturet sitt .
Ikke mye og klage over, ingen bokstavelig kritikk til bestemte spillere, men mange tar av med den sytinga .
 

DeletedUser

Guest
Sikkert mange fjortiser som ikke har lært så mange ord enda vet du. :)
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sikkert mange fjortiser som ikke har lært så mange ord enda vet du. :)

ey, jeg er fjorten..:mad: men du har vel rett^^, fjortiser har evnen til å bruke de samme ordene om og om igjen. ja jeg rett til disse "ganstaaa" folka, "mææææd", "n000b" og andre ord blir også ganske ofte brukt..

Viser bare til deres dårlige norsk karakterer det:D
 
Reaksjonspoeng
3
ey, jeg er fjorten..:mad: men du har vel rett^^, fjortiser har evnen til å bruke de samme ordene om og om igjen. ja jeg rett til disse "ganstaaa" folka, "mææææd", "n000b" og andre ord blir også ganske ofte brukt..

Viser bare til deres dårlige norsk karakterer det:D

Prøver å la vær å komme med en kommentar på noe...

Synes vi ikke skal dømme "fjortiser" for hardt.
Fjortis er mer enn tilstand enn en alder spør du meg.
Jeg var fjorten frem til Februar og jeg mener nå at jeg kan si at jeg kan endel av de ordene du skriver Nofjon.

Og angående disse "ganstaaaa" folka som du kaller de, så er vel det mer en stil de har lagt seg til og det virker som om det funker bra for de.
 

DeletedUser

Guest
Prøver å la vær å komme med en kommentar på noe...

Synes vi ikke skal dømme "fjortiser" for hardt.
Fjortis er mer enn tilstand enn en alder spør du meg.
Jeg var fjorten frem til Februar og jeg mener nå at jeg kan si at jeg kan endel av de ordene du skriver Nofjon.

Og angående disse "ganstaaaa" folka som du kaller de, så er vel det mer en stil de har lagt seg til og det virker som om det funker bra for de.

Jepp, Forsk.
Er helt enig i at det er mer å regne som en tilstand, enn alder. Jeg ser ikke helt deg i den kategorien heller, men jammen gjelder den for mange andre
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg kan være enig i at fjortis er en tilstand, men samtidig disse "mæææd" greiene ser jeg fortsatt på som fjortis, fjortis, fjortis. jeg har ikke hørt andre som bruker så idiotiske ord:D.
 

DeletedUser

Guest
Ehh...Nofion?
Nei da, må ha slike folk også;)

La oss se nå, jeg irriterer meg over at andre irriterer seg over andres irritasjoner. Og jeg irriterer meg over de som irriterer seg over de som irriterer seg over andres irritasjoner... Og jeg irriterer meg over de som irriterer seg over osv...

Dette fører til at jeg er irritert over megselv, men det nevner vi ikke...

Greit?
 

DeletedUser

Guest
Ehh...Nofion?
Nei da, må ha slike folk også;)

La oss se nå, jeg irriterer meg over at andre irriterer seg over andres irritasjoner. Og jeg irriterer meg over de som irriterer seg over de som irriterer seg over andres irritasjoner... Og jeg irriterer meg over de som irriterer seg over osv...

Dette fører til at jeg er irritert over megselv, men det nevner vi ikke...

Greit?

Hahaha.. Småirritert med andre ord? :) :)
 

DeletedUser

Guest
Ha det bra

Ja, advarsler og infractions fra prestasjonskåte mods.

Alt flisespikkeriet og pirket irriterer oss så mye, at vi nå faktisk fader ned propagandaen her på hovedforumet og forsvinner ut..

Vi gidder ikke konstant å motta straff for det vi gjør, ifm propagandaen vår.

Maken til opplegg har jeg ikke sett på noen annen verden, og jeg har da sett noen. Godt jobbet lille frøken.!!

Bør en moderator som skal overvåke spillere og stammer uttale seg slik som dette, for etterpå å straffe for flisespikkeri? Det å finne spam er ikke vanskelig hvis man vil og med en slik instilling er det man jo forhåndsdømt. Justismord!! (Hentet fra topp 20 stammer)

misskathy
Moderator

Gammel #543 19-03-2009, 02:32 Topp Svar med sitat Multi-Quote This Message Hurtigsvar til denne meldingen
1-BBN - tja
2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^
3-K44 - samme som bos(set)
4--=SR=- - ?
5-BoD - samme ulla som over igjen.
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - flinke kærer
9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang
10-LnD - ?
11-DISA E - spar mæ..
12-Yakuza - virker som om de kjører rett stil hvertfall..
13-Action - Action all day looon and all niiight(scratch den siste delen, nattbonus er en killer der.
14-TLMS - usynlig, men stor, tydligvis.
15-USENS - hvor?
16-TCF - ?
17-TDH - vet at de vet hva som skal til. gode folk.
18-LE - bortevekk fra denne lista snart.
19-DISA - hvor mange disa is there anyway?
20-~KOG~ - hmm.. kom fra?
__________________
Krig? Hva er det?


Spark hele kjærringa så langt dere får henne. Dette er inhabilitetsbrudd på sitt værste. Takket være henne er vi borte herfra fra og med nå. (Jada, nå kan du bare banne meg alt du orker.) Har selvsagt rapportert dette, men hun får sikkert lov å behandle klagen selv også?

Kos dere folkens, takk for oss, og mye artig propaganda alle veier, for det er faktisk det dette er og har vært hele tiden.
Lofotslam: Du er unik i så måte. Takker for mang en god latter. ;)

Noffe og RV
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp