Hva irriterer deg i forumet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ja, advarsler og infractions fra prestasjonskåte mods.

Alt flisespikkeriet og pirket irriterer oss så mye, at vi nå faktisk fader ned propagandaen her på hovedforumet og forsvinner ut..

Vi gidder ikke konstant å motta straff for det vi gjør, ifm propagandaen vår.

Maken til opplegg har jeg ikke sett på noen annen verden, og jeg har da sett noen. Godt jobbet lille frøken.!!

Bør en moderator som skal overvåke spillere og stammer uttale seg slik som dette, for etterpå å straffe for flisespikkeri? Det å finne spam er ikke vanskelig hvis man vil og med en slik instilling er det man jo forhåndsdømt. Justismord!! (Hentet fra topp 20 stammer)

misskathy
Moderator

Gammel #543 19-03-2009, 02:32 Topp Svar med sitat Multi-Quote This Message Hurtigsvar til denne meldingen
1-BBN - tja
2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^
3-K44 - samme som bos(set)
4--=SR=- - ?
5-BoD - samme ulla som over igjen.
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - flinke kærer
9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang
10-LnD - ?
11-DISA E - spar mæ..
12-Yakuza - virker som om de kjører rett stil hvertfall..
13-Action - Action all day looon and all niiight(scratch den siste delen, nattbonus er en killer der.
14-TLMS - usynlig, men stor, tydligvis.
15-USENS - hvor?
16-TCF - ?
17-TDH - vet at de vet hva som skal til. gode folk.
18-LE - bortevekk fra denne lista snart.
19-DISA - hvor mange disa is there anyway?
20-~KOG~ - hmm.. kom fra?
__________________
Krig? Hva er det?


Spark hele kjærringa så langt dere får henne. Dette er inhabilitetsbrudd på sitt værste. Takket være henne er vi borte herfra fra og med nå. (Jada, nå kan du bare banne meg alt du orker.) Har selvsagt rapportert dette, men hun får sikkert lov å behandle klagen selv også?

Kos dere folkens, takk for oss, og mye artig propaganda alle veier, for det er faktisk det dette er og har vært hele tiden.
Lofotslam: Du er unik i så måte. Takker for mang en god latter. ;)

Noffe og RV

Jeg skjønner ikke helt hva du vil med dette?

Misskathy er til din informasjon leder i en stamme, derfor har hun kontakter og meninger om stammer.
Tviler veldig sterkt på at hun tar en side med modereringen sin.

EDIT: Er selvsagt veldig glad for at dere er borte fra forumet, er det noe jeg ser frem til nå så er det et U S-fri v3-forum.
 
Reaksjonspoeng
1
Det har du jo faktisk helt rett i, hun spiller jo v3 selv..
Dette var skuffende Nofjon.. Selv om du poster masse tull trodde jeg ikke du kom til å gjøre en sånn feil. Er jo som alle "GLITTER MISBRUKER SINE ADMIN-RETTIGHETER!!!!"-folkene.. Ingame og forum er to vidt forskjellige ting..
 

DeletedUser

Guest
Ja, advarsler og infractions fra prestasjonskåte mods.

Alt flisespikkeriet og pirket irriterer oss så mye, at vi nå faktisk fader ned propagandaen her på hovedforumet og forsvinner ut..

Vi gidder ikke konstant å motta straff for det vi gjør, ifm propagandaen vår.

Maken til opplegg har jeg ikke sett på noen annen verden, og jeg har da sett noen. Godt jobbet lille frøken.!!

Bør en moderator som skal overvåke spillere og stammer uttale seg slik som dette, for etterpå å straffe for flisespikkeri? Det å finne spam er ikke vanskelig hvis man vil og med en slik instilling er det man jo forhåndsdømt. Justismord!! (Hentet fra topp 20 stammer)

misskathy
Moderator

Gammel #543 19-03-2009, 02:32 Topp Svar med sitat Multi-Quote This Message Hurtigsvar til denne meldingen
1-BBN - tja
2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^
3-K44 - samme som bos(set)
4--=SR=- - ?
5-BoD - samme ulla som over igjen.
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - flinke kærer
9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang
10-LnD - ?
11-DISA E - spar mæ..
12-Yakuza - virker som om de kjører rett stil hvertfall..
13-Action - Action all day looon and all niiight(scratch den siste delen, nattbonus er en killer der.
14-TLMS - usynlig, men stor, tydligvis.
15-USENS - hvor?
16-TCF - ?
17-TDH - vet at de vet hva som skal til. gode folk.
18-LE - bortevekk fra denne lista snart.
19-DISA - hvor mange disa is there anyway?
20-~KOG~ - hmm.. kom fra?
__________________
Krig? Hva er det?


Spark hele kjærringa så langt dere får henne. Dette er inhabilitetsbrudd på sitt værste. Takket være henne er vi borte herfra fra og med nå. (Jada, nå kan du bare banne meg alt du orker.) Har selvsagt rapportert dette, men hun får sikkert lov å behandle klagen selv også?

Kos dere folkens, takk for oss, og mye artig propaganda alle veier, for det er faktisk det dette er og har vært hele tiden.
Lofotslam: Du er unik i så måte. Takker for mang en god latter. ;)

Noffe og RV

Duh.. det var da heise.. må du roa deg kraftig her.. om du ikkje tåler ein infraction eller advarsel, så får du heller la være å skrive.. e det mulig liksom.. ho e ikkje streng.. men spam må vekk, sånn e det berre.. og angrep på spillere/personer/moderatorer, det e ikkje så fint egentli..
Moderator kan du være fordi om du spiller og.. funker for andre, så koffor skal det ikkje funke for ho?

EDIT: Dette e tross alt et spill, og dette forumet er for god propaganda, og eg har nok ikkje sett så mykje av det..

ohh.. kanskje eg skal sei ka som irriterer meg.. joo, all klaginga til moderatorene, for det interesserer ikkje nokken ein dritt! i alle fall ikkje meg.. så lenge du klarer å skrive god propaganda uten spam og holder deg til det.. så slipper du å få advarsler.
hmm, meir som irriterer meg? neh, egentli ikkje, for synes det e kjempe kos her på forumet eg:D me e så snille med kverandre atte:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, advarsler og infractions fra prestasjonskåte mods.

Alt flisespikkeriet og pirket irriterer oss så mye, at vi nå faktisk fader ned propagandaen her på hovedforumet og forsvinner ut..

Vi gidder ikke konstant å motta straff for det vi gjør, ifm propagandaen vår.

Maken til opplegg har jeg ikke sett på noen annen verden, og jeg har da sett noen. Godt jobbet lille frøken.!!

Bør en moderator som skal overvåke spillere og stammer uttale seg slik som dette, for etterpå å straffe for flisespikkeri? Det å finne spam er ikke vanskelig hvis man vil og med en slik instilling er det man jo forhåndsdømt. Justismord!! (Hentet fra topp 20 stammer)

misskathy
Moderator

Gammel #543 19-03-2009, 02:32 Topp Svar med sitat Multi-Quote This Message Hurtigsvar til denne meldingen
1-BBN - tja
2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^
3-K44 - samme som bos(set)
4--=SR=- - ?
5-BoD - samme ulla som over igjen.
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - flinke kærer
9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang
10-LnD - ?
11-DISA E - spar mæ..
12-Yakuza - virker som om de kjører rett stil hvertfall..
13-Action - Action all day looon and all niiight(scratch den siste delen, nattbonus er en killer der.
14-TLMS - usynlig, men stor, tydligvis.
15-USENS - hvor?
16-TCF - ?
17-TDH - vet at de vet hva som skal til. gode folk.
18-LE - bortevekk fra denne lista snart.
19-DISA - hvor mange disa is there anyway?
20-~KOG~ - hmm.. kom fra?
__________________
Krig? Hva er det?


Spark hele kjærringa så langt dere får henne. Dette er inhabilitetsbrudd på sitt værste. Takket være henne er vi borte herfra fra og med nå. (Jada, nå kan du bare banne meg alt du orker.) Har selvsagt rapportert dette, men hun får sikkert lov å behandle klagen selv også?

Kos dere folkens, takk for oss, og mye artig propaganda alle veier, for det er faktisk det dette er og har vært hele tiden.
Lofotslam: Du er unik i så måte. Takker for mang en god latter. ;)

Noffe og RV


er enig burde heller sett slik ut
1-BBN - den desidert beste. Ingen over, ingen ved siden av og ingen i nærheten
2-BoS - dårlig
3-K44 - dårlig
4--=SR=- - ?
5-BoD - dårlig
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - ?

9-AKDM -?
10-LnD - ?
11-DISA E - ?.
12-Yakuza - de er de nest beste, kun bbn som er bedre
13-Action - ?
14-TLMS - ?
15-USENS - ?
16-TCF - ?
17-TDH - ?

18-LE - ?
19-DISA - ?
20-~KOG~ - ?
 

DeletedUser

Guest
Ja, advarsler og infractions fra prestasjonskåte mods.

Alt flisespikkeriet og pirket irriterer oss så mye, at vi nå faktisk fader ned propagandaen her på hovedforumet og forsvinner ut..

Vi gidder ikke konstant å motta straff for det vi gjør, ifm propagandaen vår.

Maken til opplegg har jeg ikke sett på noen annen verden, og jeg har da sett noen. Godt jobbet lille frøken.!!

Bør en moderator som skal overvåke spillere og stammer uttale seg slik som dette, for etterpå å straffe for flisespikkeri? Det å finne spam er ikke vanskelig hvis man vil og med en slik instilling er det man jo forhåndsdømt. Justismord!! (Hentet fra topp 20 stammer)

misskathy
Moderator

Gammel #543 19-03-2009, 02:32 Topp Svar med sitat Multi-Quote This Message Hurtigsvar til denne meldingen
1-BBN - tja
2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^
3-K44 - samme som bos(set)
4--=SR=- - ?
5-BoD - samme ulla som over igjen.
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - flinke kærer
9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang
10-LnD - ?
11-DISA E - spar mæ..
12-Yakuza - virker som om de kjører rett stil hvertfall..
13-Action - Action all day looon and all niiight(scratch den siste delen, nattbonus er en killer der.
14-TLMS - usynlig, men stor, tydligvis.
15-USENS - hvor?
16-TCF - ?
17-TDH - vet at de vet hva som skal til. gode folk.
18-LE - bortevekk fra denne lista snart.
19-DISA - hvor mange disa is there anyway?
20-~KOG~ - hmm.. kom fra?
__________________
Krig? Hva er det?


Spark hele kjærringa så langt dere får henne. Dette er inhabilitetsbrudd på sitt værste. Takket være henne er vi borte herfra fra og med nå. (Jada, nå kan du bare banne meg alt du orker.) Har selvsagt rapportert dette, men hun får sikkert lov å behandle klagen selv også?

Kos dere folkens, takk for oss, og mye artig propaganda alle veier, for det er faktisk det dette er og har vært hele tiden.
Lofotslam: Du er unik i så måte. Takker for mang en god latter. ;)

Noffe og RV

Kom over denne tråden med et uhell, selv om jeg hadde sagt jeg ikke ville putte en fot i v3 forumet igjen. Var liksom meningen å browse spørsmålsforumet men "Nye Innlegg" funksjonen er ikke helt grei nei.

Er helt enig i dette, forumet er her for at folk skal ha det gøy ikke for å ha noen satans gestapomods her. Hansemann og Grimlock er de eneste verdensmoddene som faktisk har vært i stand til å få gjort en dritt positivt. Samme hvor mye jeg har sutret om infractionene o.l jeg har fått fra Hansemann/Grimlock så er dette helt forskjellig. At vi faktisk skal bli straffet (jada, advarsel blablabla in my ass) for å le litt av at "Top Dogs"ene er på vestsiden mens de mer brautende underdogsene er på east-side er bare trist.

Over og ut. Dere finner meg i Spørsmål/Forslag/Off-topic forumet og in-game :)
 

DeletedUser

Guest
Dette blir for dumt. Hvis dere ikke ser at dere skyter dere selv i foten ved å klage på hver eneste detalj, så har dere et problem. Dere får ingenting igjen for å være vanskelige på denne måten, og det ser ut til at dere helt har glemt at det er personer bak nickene til moderatorene på dette forumet - og i spillet.

Det er greit at dere kan ha problemer med enkelte avgjørelser, jeg forstår det, men det er helt uakseptabelt at moderatorene på dette forumet skal måtte tåle uthenging. Jeg har godtatt det mot meg i flere tilfeller fordi jeg forstår folk trenger noen å hate, men når det går utover de andre moderatorene her setter jeg foten ned. Personlig info som har lekket ut på enkelte forum skal også holdes borte fra forumet.

Har dere problemer med en moderators avgjørelser kan dere sende klage til meg - eller gjøre det over tickets.

Det er ikke lov å lage poster offentlig for å henge ut, eller sverte, moderatorer på denne måten. Det ødelegger mye for folk som bare prøver å yte en service for at dere alle skal ha et ryddig forum. De gjør alle jobben gratis og prøver sitt beste. Synes dere alle skal prøve å huske på at disse moderatorene er mennesker som ikke elsker å logge inn å lese hatmail og innlegg om hvor dårlig jobb de gjør. Skjerp dere folkens!
 
Sist redigert av en moderator:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Aldri klage på en mod igjen, av fare for å såre hans/hennes følelser. Den er grei.
 

DeletedUser

Guest
Dette blir for dumt. Hvis dere ikke ser at dere skyter dere selv i foten ved å klage på hver eneste detalj, så har dere et problem. Dere får ingenting igjen for å være vanskelige på denne måten, og det ser ut til at dere helt har glemt at det er personer bak nickene til moderatorene på dette forumet - og i spillet.

Det er greit at dere kan ha problemer med enkelte avgjørelser, jeg forstår det, men det er helt uakseptabelt at moderatorene på dette forumet skal måtte tåle uthenging. Jeg har godtatt det mot meg i flere tilfeller fordi jeg forstår folk trenger noen å hate, men når det går utover de andre moderatorene her setter jeg foten ned. Personlig info som har lekket ut på enkelte forum skal også holdes borte fra forumet.

Har dere problemer med en moderators avgjørelser kan dere sende klage til meg - eller gjøre det over tickets.

Det er ikke lov å lage poster offentlig for å henge ut, eller sverte, moderatorer på denne måten. Det ødelegger mye for folk som bare prøver å yte en service for at dere alle skal ha et ryddig forum. De gjør alle jobben gratis og prøver sitt beste. Synes dere alle skal prøve å huske på at disse moderatorene er mennesker som ikke elsker å logge inn å lese hatmail og innlegg om hvor dårlig jobb de gjør. Skjerp dere folkens!


Jeg velger å komme innom igjen kjapt, siden det er du som kommenterer dette og siden det er meg dette gjelder.

Er selvsagt helt enig i dette, men da skal den respekten jaggu gjelde begge veier. Det er poenget.

En Mod. bør ikke uttale seg negativt offentlig slik den dette gjelder har gjort, for å straffe disse etterpå. Det er slett ikke god kontyme, men et rent misbruk av makt

Jeg er klar over hva slags innsats som legges ned, og har respekt for at noen i det hele tatt gidder uten annet vederlag enn noen premium, men det var altså ikke det dette utbruddet gikk på. Saken dreier seg om at en mod står frem og rett ut forteller at hun ikke liker oss, for så å gi straff rett etterpå, og det på en filleting som til nå har passert uten problemer.

Dette medfører bare mindre aktivitet på forumet. Herregud. Ta nå ikke det vervet så seriøst? Som Zarazel sier så er dette lagt opp for gledens skyld, noe enkelte elegant klarer å rive ned.

Jeg har rapportert forholdet og regner vel med å få en avklaring med det første

Når du først er her, så kan jeg opplyse om at det er noe bug på V3 nå. Enkelte tyske gloser er tilbake. Vet at dette var OT, men får heller ta straffen, som vanlig.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Rett og slett drittlei kritikk mot mod`ene nå. Er de samme som bærer seg hver gang. Hvis du leser litt over på Glitter sin post så beskriver hun i hvilke kanaler klagen skal forekomme. 1 eneste bitte liten post til om dette vil medføre i infraction og forhåpentligvis ban.

Vedr buggen som vi alle merker så jobbes forhåpentligvis med det. Vet faktisk ikke, men du kan lage en tråd om det i spørsmålsseksjonen hvis du vil ha svar. For jeg stenger denne tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp