Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
Jeg har over en viss periode fulgt med på hvordan RNG og BOL utvikler seg i forhold til OD poeng. Kanskje ikke den aller mest troverdige ranken å se etter på hvor gode spillerne er, men uansett..

Har lagt merke til en viss forskjell på RNG og BOL. Nå har altså RNG tatt igjen BOL på ODA ranken:

Beseirede motstandere (Stammer)

Rangering Stammenavn Beseiret
1 Iron Brigade 2.270,27 Mio.
2 Renegades 1.753,33 Mio.
3 Brotherhood of Legends 1.627,38 Mio.

Og når det gjelder ODD rank:

Beseirede motstandere (Stammer)

Rangering Stammenavn Beseiret
1 Iron Brigade 1.823,29 Mio.
2 Brotherhood of Legends 1.809,17 Mio.
3 Renegades 1.166,74 Mio.

Her øker RNG mindre enn det BOL gjør, men fortsatt en grei poengsum.

Så hva er greia her? Er BOL late og forsvarer seg, mens RNG angriper, angriper og angriper?
Kanskje RNG ender opp som en bedre stamme enn BOL til slutt?
Eller spiller BOL mer taktisk enn RNG?

Kan det ha noe med aktivitet å gjøre? Ledelsen? Kvaliteten? ;)

Og når det kommer til adlinger som varierer mye, men er nå:

Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Erobret
1 BOL 383
2 RNG 332
3 IB 268

Og tapene:
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Tapte Landsbyer
1 RNG 129
2 IB 79
3 BOL 76

Morsomme tall. Her er det BOL som mister mye og RNG som taper stort. Ja, det har mye med innadling å gjøre og alt det styre der... Men det er ikke poenget!

Hvem er best av BOL og RNG?? :cool: :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
RNgG er best! bOL er også gode, bedre enn IB:cool: Lederene våre er av høyeste kvalitet, vi passer på hverandre og behandler hverandre med respekt, er ekstremt lite selvgode i RNG;) vi mobber ikke hverandre på noen måte.




Super lol out:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
RNG har en elendig hertug i Captain et eller anna, samt de har Gomp. 2 ødeleggende faktorer for RNG, fjerner dem de og får inn en ledelse som faktisk bryr seg og prøver å få inn nye folk på kontoene i stedet for å bare "yeah vi internadler en dude som har 400-500 adels". GENIALT!

BOL har jeg ikke hørt så mye ifra siden yeah, år og dag, men regner i grunn med at det er litt av det samme gamle der... (uten at jeg gidder å gå mer innpå det. :) )
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dette er ikke riktig brann....:eek: capitan sette stadig inn nye spillere på kontoene til spillere som slutter, matricz for eksempel, oppe i 500 adels. Sånne kontoer med så mye adels bruker vi ladri å interadle!!:mad:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nuvel, jeg var da i RNG sjæl for ikke så altfor lenge siden og da var vel halve stammen innaktiv. *yeay*

way to go!
 

DeletedUser

Guest
Alltid trivelig å se deg på forumet Espen

Du sprer så mye glede og latter rundt deg. Og dine diplomatiske og litt forsiktige kommentarer er alltid en fryd å lese :D
 

DeletedUser

Guest
Det nevnte jeg vel ingenting om, gjorde jeg??

Mer den sarkastiske undertonen han klarer å holde... like fascinerende hver gang
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Var overhode ingen sarkatisk undertone. Er særegne mening om de to stammene, beleive it or not.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette er ikke riktig brann....:eek: capitan sette stadig inn nye spillere på kontoene til spillere som slutter, matricz for eksempel, oppe i 500 adels. Sånne kontoer med så mye adels bruker vi ladri å interadle!!:mad:

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noe mer i denne tråden, men må bare ta denna.

For MATRICZ?

Det var jeg som hadde den kontoen. Og guess what, ingen har spurt meg om pw til den og ingen har tatt over den kontoen. Den har vel hatt kontovakt nå i de siste 2 månedene?

Så ikke kom her og si at det er funnet nye eiere til kontoer det ikke er funnet nye eiere til. For prøvde faktisk sjæl å logge inn nå og der satt neimen eivped som kontovakt.

Så super lol, you fail.
 
Sist redigert av en moderator:

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg husker jo at det var noen som spille på den... men nå har han netop gitt seg.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
og super lol, jeg logga inn og sjekka jeg. Kun min og eivped sin IP adresse som innlogginger der. så once again, you fail.

og når det er sagt, 500 adels sa du?

Adelsmannbegrensning: 391
- Eksisterende AM: 76
- AM under produksjon: 0
- Antall erobrede landsbyer: 52
Du kan fremdeles utdanne: 263

Det var vel litt hardt tatt i eller? :)
 

DeletedUser

Guest
og super lol, jeg logga inn og sjekka jeg. Kun min og eivped sin IP adresse som innlogginger der. så once again, you fail.

og når det er sagt, 500 adels sa du?

Adelsmannbegrensning: 391
- Eksisterende AM: 76
- AM under produksjon: 0
- Antall erobrede landsbyer: 52
Du kan fremdeles utdanne: 263

Det var vel litt hardt tatt i eller? :)

Hvor mange KV dager er det? :D
 
Topp