Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
og super lol, jeg logga inn og sjekka jeg. Kun min og eivped sin IP adresse som innlogginger der. så once again, you fail.

og når det er sagt, 500 adels sa du?

Adelsmannbegrensning: 391
- Eksisterende AM: 76
- AM under produksjon: 0
- Antall erobrede landsbyer: 52
Du kan fremdeles utdanne: 263

Det var vel litt hardt tatt i eller? :)

Mature!
 

DeletedUser

Guest
Hold dere til topic nå folkens.
Denne tråden handler om hvem som er best av BOL og RNG, og ingenting annet.
 

DeletedUser

Guest
Hold dere til topic nå folkens.
Denne tråden handler om hvem som er best av BOL og RNG, og ingenting annet.

Sant det, men når aktiviteten er så lav som den er, så er det umulig å ikke gå litt off topic..;)
 

DeletedUser

Guest
RNG har en elendig hertug i Captain et eller anna, samt de har Gomp. 2 ødeleggende faktorer for RNG, fjerner dem de og får inn en ledelse som faktisk bryr seg og prøver å få inn nye folk på kontoene i stedet for å bare "yeah vi internadler en dude som har 400-500 adels". GENIALT!

BOL har jeg ikke hørt så mye ifra siden yeah, år og dag, men regner i grunn med at det er litt av det samme gamle der... (uten at jeg gidder å gå mer innpå det. :) )

Du tar veldig feil her, Capitan22 gjer ein god jobb, du har berre ikkje vert lenge nok i stammen til å merke kor masse ho faktisk gjer. Ut ifra dette du skriver her så ser det ut som om du meiner ledelsen er dårlige, vel du får meine ka du vil, men eg er i den ledelsen og synes me fungerer som et bra team.

Trur alle stammer har problemer med å få nye spillere inn på kontoer, man kan ikkje sei at ein stamme er dårlig av den grunn.

Kem som er best av BOL og RNG. Vel stammer er forskjellige, og eg kan ikkje sei at BOL er dårlig liksom, det er mange gode spillere der, samme med RNG, men eg kjenner jo seff mest til RNG.
No følger ikkje eg med så mykje på statistikker, men rekner med det er både oppturer og nedturer for alle stammer.

Men RNG er best ingen protest. (føler meg tilbake på barneskulen) xD
 

DeletedUser

Guest
Du tar veldig feil her, Capitan22 gjer ein god jobb, du har berre ikkje vert lenge nok i stammen til å merke kor masse ho faktisk gjer. Ut ifra dette du skriver her så ser det ut som om du meiner ledelsen er dårlige, vel du får meine ka du vil, men eg er i den ledelsen og synes me fungerer som et bra team.

Trur alle stammer har problemer med å få nye spillere inn på kontoer, man kan ikkje sei at ein stamme er dårlig av den grunn.

Kem som er best av BOL og RNG. Vel stammer er forskjellige, og eg kan ikkje sei at BOL er dårlig liksom, det er mange gode spillere der, samme med RNG, men eg kjenner jo seff mest til RNG.
No følger ikkje eg med så mykje på statistikker, men rekner med det er både oppturer og nedturer for alle stammer.

Men RNG er best ingen protest. (føler meg tilbake på barneskulen) xD

Ut ifra det du har skrevet, virker du som du sier at ingen stamme er best, men middelmådige. Man har oppturer og nedturer, men ingen er best. det med at "Men RNG er best ingen protest" er jo ikke en argumentasjon, men bare en påstand uten innhold.

Jeg vil i hvert fall si at RNG er mer på offensive og er en OK stamme egentlig. Ikke alt er på topp.. Skal ikke gå i detalj, for vil ikke gi tips :D
BOL bruker laaaang tid på ting virker det som.. Er nesten sånn: La oss angripe IB! Men først må vi ta de 1000 gråbyene ved fronten der, og SÅ! JA DA SÅ! De kommer seg framover ja, men det tar tiiiid.. Er ikke så vanskelig å slå tilbake heller. Få som tar initiativ selv. Liten oppfinnsomhet :/ Der er RNG hakket bedre.

BOL er et råskinn på forsvar av enkeltspillere.. De tar virkelig vare på de aktive spillerne sine.. Har angrepet flere RNG spillere og det er latterlig lett å angripe. Dårlig kommunikasjon mellom medlemmene eller så bare gidder de ikke...

Men hvem er best? Seieren går til RNG for min del. De trenger bare å finpusse seg litt, så er de en dødelige ;)
Sier ikke at BOL er dårlige. De har mange gode sider, men de lener seg veldig på ledelsen og knekker ryggen, gir de opp tror jeg..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du tar veldig feil her, Capitan22 gjer ein god jobb, du har berre ikkje vert lenge nok i stammen til å merke kor masse ho faktisk gjer. Ut ifra dette du skriver her så ser det ut som om du meiner ledelsen er dårlige, vel du får meine ka du vil, men eg er i den ledelsen og synes me fungerer som et bra team.

Trur alle stammer har problemer med å få nye spillere inn på kontoer, man kan ikkje sei at ein stamme er dårlig av den grunn.

Kem som er best av BOL og RNG. Vel stammer er forskjellige, og eg kan ikkje sei at BOL er dårlig liksom, det er mange gode spillere der, samme med RNG, men eg kjenner jo seff mest til RNG.
No følger ikkje eg med så mykje på statistikker, men rekner med det er både oppturer og nedturer for alle stammer.

Men RNG er best ingen protest. (føler meg tilbake på barneskulen) xD

Føler så absolutt ikke at jeg tar feil. Fordi jeg selv føler jeg var lenge nok i RNG til å skape mitt eget bilde av hu som leder og spiller, og det er langt ifra bra. Hva du selv mener får være opp til deg, men jeg mener hu sammen med Gomp er den ødeleggende faktoren i RNG, resten av RNG er enten en topp gjeng eller innaktive.
 

DeletedUser

Guest
Ut ifra det du har skrevet, virker du som du sier at ingen stamme er best, men middelmådige. Man har oppturer og nedturer, men ingen er best. det med at "Men RNG er best ingen protest" er jo ikke en argumentasjon, men bare en påstand uten innhold.

magic dude da, det siste eg skreiv var på kødd da, men den tok du tydeligvis ikkje :cool:

Men blir uansett vanskelig for meg å veta kor gode BOL er da. Greit eg har vert i den stammen for lenge lenge siden, men ting har forandra seg, er lettere å skrive om ein stammen man er i krig med, for da skjer det nokke mellom stammene. Men rett og slett så ane eg ikkje nokken ting om BOL, så da blir det jo selvfølgelig til at eg synes RNG er best. Ikkje at eg skal gå i detalj på koffor akkurat no, det får dokke fantasere om sjøl :p
 

DeletedUser

Guest
magic dude da, det siste eg skreiv var på kødd da, men den tok du tydeligvis ikkje :cool:

Men blir uansett vanskelig for meg å veta kor gode BOL er da. Greit eg har vert i den stammen for lenge lenge siden, men ting har forandra seg, er lettere å skrive om ein stammen man er i krig med, for da skjer det nokke mellom stammene. Men rett og slett så ane eg ikkje nokken ting om BOL, så da blir det jo selvfølgelig til at eg synes RNG er best. Ikkje at eg skal gå i detalj på koffor akkurat no, det får dokke fantasere om sjøl :p

:p Hvis du ikke la merke til det, så var kl. nesten 02:00 :)
Så da går det ofte litt tregere :eek:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har vært i RNG i et år nå.... hadde et års jubileum på lørdag, og jeg har spillt sammen med c22 før jeg kom inn i RNG også, en stamme som het WR som var under styra av RNG. Og jeg vet at c22 er en god leder og ikke er en ødleggende faktor!!!:mad: hun er en positiv leder med mye erfaring.
 

DeletedUser

Guest
Veldig overbevisende lol! hehe... lol... LOL, lol ;)

Hun kan sikkert noe. Det kan alle. Unntatt noen få enkelte... Angrep vet hun hva er, sammen med resten av RNG er. Og med angrep mener jeg sende angrep. Koordinerings biten, er litt vanskeligere.. Forsvar er jeg spent på :) Men vi kommer nok til det en dag ;)

Synd RNG ikke har de gode forsvarsskillsene som jeg håpet på. Latterlig enkelt å ta byer :/¨

Forsvarer: belling
Mål: Magic dude vs belling!(602|366)K36

Antall: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Forsvarstropper som var på gjennomreise

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tropper til forsvareren i andre landsbyer

K36/A-75(605|375)K36 0 0 0 8100 100 0 0 1800 0 0 0 0
Lojalitet: Gått ned fra 13 til -21
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo heller prøve og ta noen byer i fra meg du. :)

Tilbake etter en måned uten Tribalwars :O
 

DeletedUser

Guest
Tråden handlet vel forsåvidt om hvem som er best av RNG og BOL, og ikke hvem som er best av Magic Dude og Jerle.
Tilbake til topic folkens.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tråden handlet vel forsåvidt om hvem som er best av RNG og BOL, og ikke hvem som er best av Magic Dude og Jerle.
Tilbake til topic folkens.

Jeg vil si at Jerle er en representant for RNG og derfor trekker ned RNG sitt gode "image". Så BOL og RNG synker ned på samme nivå.. Laaaaaangt der nede.. Må ha kikkert for å se de godt, men med dagene som går, må man snart bruke teleskop for å se dem ;)

:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trekker Jerle ned det gode imaget til RNG. Lol, du er ein artig per du magic.. Eg ville heller sagt det omvendt.. For han trekker opp RNG :cool:

Kanskje eg skulle huske ka topicen handla om :eek: Ohhhh, jaaaa, no huske eg det..

RNG er best :p
 

DeletedUser

Guest
Neida :)
Jerle er en sukkerklump!

Men mener fortsatt at RNG og BOL ikke har noen klare fakta på hvem som er best;)
 
Topp