Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
IB og HVIB da? hva er de da?!:confused::eek:

De er stammer på V1, men siden denne tråden omhandler Bol og RNG anbefaler jeg deg å ikke spore av :)
Ellers vil jeg ikke gjøre annet enn å påpeke at begge disse stammene har et godt lederskap å en del erfarne spillere, som gjør at de er relativt jevnbyrdige. Hvem som er best får vi vel ikke vite med mindre en av de disbander?
 

DeletedUser

Guest
Begge er gode, og bedre enn IB:p

Men må nok si at BOL kan gjøre det best om det fortsetter slik.
BOL eier ^^:D
 

DeletedUser

Guest
Så lenge begge er bedre enn ib, så driter jeg en lang i hvem av BOL og RNG som er best.
 

DeletedUser

Guest
Så lenge begge er bedre enn ib, så driter jeg en lang i hvem av BOL og RNG som er best.

Nåvel, bedreviter, du kan ikke bare slenge ut en slik påstand uten noen som helst argumentasjon for det :eek:


Og antonine, ja det er mulig. Trenger ikke skrive spørsmålet i BOLD heller. Skjønner utrolig godt hva du skriver selv uten det ;)
Statistikk, observasjoner, propaganda (A) og noen fine sitater der det vises at IB sliter.

Er en synkende trend å skrive lenger nå. Som regel skriver folk: IB er dårlige, BOL er best, RNG er best. Veldig kjedelig.. Men er vel kanskje ikke vits lenger? Kanskje vi bare skal snakke i år der argumentasjonen går slik:

Hvem av stammen er best?
BOL: BOL er best!
RNG: NEI! RNG er best!
IB: Haha! Vi er best!
BOL: LOL! Vi ruler!
RNG: Tapere! Det er vi som vinner!

osv osv........ Woho! Vi kan alle samle oss i sandkassen og fortsette! Yes! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Beklager for å komme litt offtopic her, men det var utrolig godt sagt magic^^

Men Jeg er ikke sikker på om det i det hele tatt finnes argumenter for at den ene stammen er bedre en den andre. Seff har jeg meninger om hvorfor jeg er der jeg er, og hvorfor jeg valgte det og ikke noe annet. Men vi er individer alle sammen, og har vær vår tolkning av virkeligheten, og når vi ikke kommer til en konklusjon, så blir vi sittendes i sandkassa ^^ :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ingen av de er gode (Bol er best av de to) Men alle vet at IB/HVIB er den beste stammefamilien på v1 ;) Vi kommer til å vinne krigen, BOL gjør jo ingen ting, de lar RNG ta de igjen i ODA, og har passert ! Bol lar bare H.F.O adle seg fram i k85, og adle HVIB og IB folk :p Men de hart ikke lært at de må ta røde byer og, ikke bare gråe (Og arolilja og meg) :p
 

DeletedUser

Guest
Ingen av de er gode (Bol er best av de to) Men alle vet at IB/HVIB er den beste stammefamilien på v1 ;) Vi kommer til å vinne krigen, BOL gjør jo ingen ting, de lar RNG ta de igjen i ODA, og har passert ! Bol lar bare H.F.O adle seg fram i k85, og adle HVIB og IB folk :p Men de hart ikke lært at de må ta røde byer og, ikke bare gråe (Og arolilja og meg) :p


du er ivertfall ikke rette personen til å klage å si at andre er dårlige!!

Du hvet at adelstog sendes med 4 angrep med 1 adels i vær, og ikke med 4 adels i kun et angrep?

hadde det ikke vært for den dårlige moralen mot dere to hadde dere vært borte for lengs!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
du er ivertfall ikke rette personen til å klage å si at andre er dårlige!!

Du hvet at adelstog sendes med 4 angrep med 1 adels i vær, og ikke med 4 adels i kun et angrep?

hadde det ikke vært for den dårlige moralen mot dere to hadde dere vært borte for lengs!

Når sendte jeg adelstog med 4adel på 1gang ???
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
var vist arorlilja som sendte de angrepa :cool:

Hehe, så noob er jeg ikke, det må du skjønne :p PS: Jeg skal ta de byene du tok fra han i mitt område i k74 !!!





Men jeg tror etter hvert at BOL er litt bedre en RNG, bare se hva som skjer med Bonski :p
 

DeletedUser

Guest
som angriper er nok RNG best, men som magic sier, de mangler koordinasjon. å pøse ut alt som er av of-tropper+fakes er nok kanskje forvirrende, men slett ikke umulig å finne ut av. har selv fått oppleve et slikt angrep, skvatt litt når Jerle kunne sende over 200 angrep på meg på under ett minutt, men var jo ingen sak å fikse. bare å angripe tilbake med alt man har, så ryker RNG i limingen. så forsvarsmessig er de vel et stykke unna toppen.

med all julingen BOL har fått av renegades, sier det seg selv at de har fått inn forsvarsdelen bra. der koordineres forsvarstropper over store områder, men i angrep er det heller stusslig. TTT er vel det som gjelder best her.

så hvordan kan man bestemme hvem som er best, når de har helt forskjellige kvaliteter?
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du har rett der Badass;) vi klarer å utrydde en spiller utrolig fort:D
Vi har nok blitt bedre til å forsvare oss også:)
Men vi vil nok alltid være bedre til å angripe;)
 

DeletedUser

Guest
Du har rett der Badass;) vi klarer å utrydde en spiller utrolig fort:D
Vi har nok blitt bedre til å forsvare oss også:)
Men vi vil nok alltid være bedre til å angripe;)

bedre enn BOL, kanskje. men dere har fremdeles mye å lære. synd dere ikke var med i renegades, da hadde dere kanskje vært en styrke å regne med. som saken er nå, er dere bare ressurs-sløsere, slik dere pøser ut elendige nukes. mulig de bruker kort tid å produsere, men de har jo også like lang levetid som en døgnflue. :p
nei, mulig dere er bedre enn BOL i angrep, men siden dere er så sørgelige, sier det jo enda mer om BOL. har sittet mange ganger kv og ledd meg halvt i hjel av deres forsøk på å nuke og adle en liten spiller uten stamme som lå mellom de og renegades.. når 4 BOL-spillere, alle 4-5 ganger som stor som spilleren jeg satt kv for, kun klarte å ta fra meg 1 by om dagen, sier vel det ganske så mye om de.. hva hadde vel BOL vært uten gråbyer? ;)
 

DeletedUser

Guest
Nååh nååh badass. Ikke ver så slem daa. Hva er vel alle uten gråbyer? Jeg sier ikke at det er bra å adle for mye gråbyer, men alle må jo ta noen gråbyer i ny og ne...
:p
 

DeletedUser

Guest
bedre enn BOL, kanskje. men dere har fremdeles mye å lære. synd dere ikke var med i renegades, da hadde dere kanskje vært en styrke å regne med. som saken er nå, er dere bare ressurs-sløsere, slik dere pøser ut elendige nukes. mulig de bruker kort tid å produsere, men de har jo også like lang levetid som en døgnflue. :p

Det kalles å tenke langsiktig. nukene våres er kanskje elendig. men stackene til ib har den svakeste deff ration. sverd og bue er en dårlig kombinasjon. Sikkert noen glupinger som har sitti og regna på det og ikke etterprøvd med simulatoren :)
 
Topp