Hvem kontositter Vimsan i WTD?

DeletedUser

Guest
Hei, lurer på hvem som kontositter spilleren "Vimsan" på v5! i stammen WTD. Hvis dere veit hvem det er så si ifra til meg!På PM IMG, ikke på forumet. Heter Fozzie bear IGM.
På forhånd takk
 

hetfield

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Burde gjelde enten politikk eller propaganda hvertfall, ellers hører det vel ikke hjemme på dette forumet :rolleyes:
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hei buddy, siden ingen andre er behjelpelige på dette teamet skal jeg hjelpe deg. Som baron/hertug kan du bare gå inn på medlems liste så vil du se om han i det hele tatt har konto sitter. Om du ikke er hertug eller Baron er det bare å spørre en av dem!;)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hei buddy, siden ingen andre er behjelpelige på dette teamet skal jeg hjelpe deg. Som baron/hertug kan du bare gå inn på medlems liste så vil du se om han i det hele tatt har konto sitter. Om du ikke er hertug eller Baron er det bare å spørre en av dem!;)

Oppdater deg selv litt her.
Vedkommende som spør, er ikke i samme stamme som den som han søker etter.
Da blir det LITT vanskelig å finne det ut på den måten. :cool:
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jammen hvorfor i huleste spør han om noe sånt da?:confused: og jeg gadd jo ikke sjekke en random fyr, jeg antok bare^^
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
jammen hvorfor i huleste spør han om noe sånt da?:confused: og jeg gadd jo ikke sjekke en random fyr, jeg antok bare^^

Fozzie er ikke noe n00b...
Når det er sagt, muligens fordi at han har lyst til å snakke med han som sitter KV for Vimsan?
 
Topp