Hvem synes du er de beste spillerne?

DeletedUser

Guest
skriv din topp 10 spiller rank.

hvem synes du er de 10 beste spillerne på verden1 . no?
 

DeletedUser

Guest
1. Ex-con
2. Kemp23
3. Hansemann
4. Mathiador
5. Oaktree
6. Bunnpris
7. Blissard
8. MiniEirik
9. Plokk
10. Cham14
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

nr1: Minierik - En helt sinsyk spiller som har uendelig mange byer å holde styr på og likevell klarer å organisere godt.
nr2: Kemp23 - trengs ingen beskrivelse :D
nr3: Grimlock - prøver meg på en snikadling nå og da men slasken er alltid på.
nr4: Glitter - En god spiller men noe som er mye viktigere, en fryktelig god leder.
nr5: Frejaco1 - Knerta 20 adelstog som kontovakt for Xano. Fremdeles furten på han for det. Vi tok ikke en eneste by. Sigh.
nr6: Maleficare - Makan til dedikert spiller og motivator har jeg ikke vært borti
nr7: Lino/zcztig - Fikk dele denne da de er helt sinsykt gode begge to.
nr8: Bunnpris - En knakendes god kar og dedikert og flink spiller
nr9: Dettsh - Fryktelig god spiller når han bestemmer seg for det.
nr10: Razgon? - Virker god. Går satans fort opp i poeng hvertfall. Ligger veldig trygt til så er en lett konto å styre skulle jeg tro men alikevell. Gleder meg til han kommer litt nærmere.


edit: Alle disse 10 ....8 hvertfall, kan stokkes om opp og ned. Er umulig å si hvem som er best og ikke.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1. Brann2006 -God spiller som når sine mål her i verden. Klart den beste etter mine meninger.

2.Magic Dude - Maken til god spiller, ikke mange som kan stoppe ham. Når sine mål uansett motstand. Stå på ;p.

3.Bigstorm - Det er en stund siden eg har hørt ifra deg, men du er nok en av V1 sine beste spillere

4.Balle Klorin - Vekstrang, det sier vell litt. Stabil spiller, skulle nesten tro han satt oppe hele tia for å spille ;p.

5.Nomine - Vokser fort og jobber for fult, ikke noe å klage på bare positivt.

6.Islanzadii - Vis hun vill, når hun toppen. I've seen it ;p.

7.Harald III - Ekstremt god spiller, jobber stabilt og godt.

8.Carneolt - Dette er spiller med erfaring og fart i, vill nå langt vis hun trøkker på.

9.Sabumnim - Alltid vert en profilert og god spiller, ivertfall slik eg kan huske til ;p.

10.Chr1stian - My OD fighter ;]. Liker spillestrategien din, vis du hadde gått in for det hadde du nåd langt.





*********

Nemnte dem eg har hatt kontakt med, eller sett spillet derfor er ikke spillere som Kemp23 og Minierik nemnt siden eg ikke vet spillestilen dems eller hvordan dem spiller ;].
 

DeletedUser

Guest
Siden eg e på ein snurr så holde det me topp 3 :D

Delt fyste, hansi å mini,, begge to sykt råe på det di kan best.
så då blei det 3 plass, frejaco, trenge eg sei någe mer, sko hatt deg her hos meg, du sko fått vært min personlige KV 24 t idøgnet...;)

Tar me 4-5 plass te henholdsvis male å benni for deiras fabelaktige lederegenskaper

Så då blei det 6 plass på deg o gamle mann bunnas..... hoho, så lenge du holde deg bak meg på od en så....;)
 
Sist redigert av en moderator:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
- Xano
- MiniEirik
- Thoret
- Glitter
- El Loko
- Grimlock
- Kemp23
- Dominus Caligo
- Frecaco1
- Bunnpris
- Balle Klorin

Rekkefølgen er ikke riktig, da jeg ikke greier fordele plassene, men disse er de beste spillerne på V1.no etter min ening :)
 

DeletedUser

Guest
Nå er sannsynligvis den her temmelig utdatert, men samme det.

1. Poke Me. Hvorfor? En komplett spiller, god offensiv og defensiv samtidig som han har veldig god fortåelse på diplomati o.l.

2. Bunnpris. Samme som Poke, bare ikke i like stor grad.

3. Tribalwar. Sant, ikke akkurat den mest aktive, men uansett en av de spillerne på TW som jeg har klart mest respekt for.

4. Dominus Caligo. Undervurdert, og en av de smarteste spillerne jeg kjenner til når det gjelder litt annet enn bare selve spillet.

5. Brann2006. Hva kan jeg si? Han er god til å få mange byer. Han er også en solid angriper. Jeg er ikke fullt så sikker på hvor god en forsvarer han er.

6. Glitter. Veldig god forsvarer, dedikert spiller og en fantastisk diplomat og leder.

7.. Kemp23. Jeg får vel slenge deg opp her, bare fordi du angriper så fordømt mye.

8. Viper of Hades. Bare fordi han er i Core, er en utrolig hyggelig fyr, og en bedre spiller enn han tror.

39. Xano, fordi han ba om det.

Egentlig vet jeg ikke nok til at jeg føler jeg kan si noe fornuftig på de to siste plassene, og gidder ikke spy ut et par navn bare for å fylle den opp.

Ellers, ut ifra de jeg har vært borti, så er MiniEirik potensialet til å bli en veldig god angriper, men har en vei å gå ennå. I hvertfall siden siste jeg fikk sett han angripe. General1 var en som greide å tilpasse forsvarsstilen min når jeg var kontovakt for lovelymm... selvfølgelig, det kan ha vært ren flaks.

Islanzadii er også en veldig kompetent spiller. Trym er også i ferd til å bli en god spiller - gi han noen år og litt hår på brystet så kan alt skje.
 
Sist redigert av en moderator:

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
- kemp
- bunnpris
- minieirik
- magic dude
- grimlock
- zcztig
- hansemann
- brann2006
- balle klorin
- invincebul ;)

skriver ikke noen rekkefølge.. vet ikke så mye om alle, men alle virker som veldig gode spillere.
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock
2. Bunnpris
3. Brann :(
4. Kemp<3
5. Meg :))))


Faen, klarer ikke presse inn alle spillerne jeg vet om her, er mange flere jeg har lyst å sette på lista, men jaja... Er også forskjell på å være på 24/7 og det å være god spiller.
 

DeletedUser

Guest
Grimlock - Jeg er utrolig glad jeg er på hans lag. Jeg kommer ikke på noen spillere på hans nivå i forsvar. Jeg kommer ikke til å angripe han, for å si det sånn!

Frejaco1 - IRL venn som er god i både angrep og forsvar. Liker å tenke på hvem som har vært med å lært han det meste :rolleyes:

Thoret - Også en IRL venn. Vi har hatt våre krangler opp igjennom ang diverse leder-avgjørelser, men pleier å møtes et sted på midten (neeh, seff får jeg det som jeg vil) og da er alt fint ;)

Poke me - vi er iallefall enige om en ting - TK er livet <3

Dominus Caligo - Bedre strateg og gruppeleder skal du lete lenge etter. Jeg er glad han er på mitt lag, så jeg kan skrive kjærlighetserklæringer til hans vakre opplegg, i stedet for å kaste ut spillerne han angriper fra stammen min ;)

Igstar - The new edition er kjent over land og strand som en av TW's mest komplette spillere noen sinne. Det an ingen ta fra ham ;)

Hansemann - en spiller jeg har stor respekt for. Ikke bare fordi han er dyktig, men også fordi han virker som en fantastisk person som absolutt klarer å skille spill og virkelighet.

Kemp23 - Jeg er ganske overbevist om at han har funnet ut en måte å få brakker lvl 30 på. Han har ubegrensa med offansive tropper! :eek:

Xano - Undervurdert spiller som burde hatt mye mer cred for det han gjør. Han kan forsvare seg og han kan angripe, er også flott å samarbeide med. ;)

ArchDevil85 - Imponerer meg stadig. IB skal være glad de har kapret ham!

Brann2006 - Man kan si hva man vil om han som person, men med så mange som hater han over alt på verden1, så er det jo en utfordring og i det hele tatt overleve. : O

Razgon - Den dagen du har sett hans excel ark med angrep planlagt ned til hvert minste fake angrep, så skjønner du hvorfor han vokser i poeng, og hvorfor du vil være på hans lag!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1.Lady ibex
2.Billy yard
3.Brann2006
4.Navaji
5.Charlemagne
6.NightshadeX
7.Kinekt
8.fort noxer
9.geieren
10.krull
 

DeletedUser

Guest
Glitter og Thoret - Makan til gode ledere skal du lette lenge etter.De kan også angripe og forsvare seg og er sinsykt dyktige spillere begge to_Også veldig gøy at det er de 2 som har lært meg tw :)

Brann2006- Uten tvil en av de beste spillerne her. At han har så mange mot seg, men allikevel hvokser så fort sier vel mye.

frejaco1- Verdens beste kontovakt ever! en veldig god spiller.

Kemp- OD kongen og kan ivertfall angripe.

ladydeth- En dyktig spiller som jeg er veldig glad jeg er på lag med.

Bunnpris- kan også angripe og er en veldig dyktig spiller.

Wodexzan- Også veldig god å sammarbeide med og en dyktig spiller.

xano- En veldig god forsvarer og god leder.

Hansemann- virker som en god spiller.
 
Topp