Hvem synes du er de beste spillerne?

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvem de beste spillerne er?
Hva er kriteriene for det da,er det de som er mest aktive på dette forumet som blir vurdert som de beste?

Jeg mener at rankingen over topp 20 sier sitt.Kan ikke komme fra at den lista er fasiten over hvordan spillerne gjør det.


Jeg er lite aktiv på dette forumet så mange av dere som ikke er i IB kjenner meg ikke.

Mange av dere skryter av "de som er gode angripere",hva er en god angriper da?Er ikke mange måter å angripe en by på...

Andre skryter av gode forsvarere:Hva er en god forsvarer da?En som er flink til å flytte rundt på troppene sine og samtidig er med i en stamme som er flink til å sende støtte?

Masse spørsmålstegn her,men det var bare noen tanker som dukket opp


Balle Klorin,nummer 1 på vekstrangstatistikken.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Andre skryter av gode forsvarere:Hva er en god forsvarer da?En som er flink til å flytte rundt på troppene sine og samtidig er med i en stamme som er flink til å sende støtte?

hum..ja? Sleng med snipeskills der og du har en god forsvarer skulle jeg tro.


egentlig så er en god forsvarer en som ikke trenger å packe byene sine med forsvar for å følge seg trygg. Han stoler på sin egen snipe evne. Men selvsagt, det å finne de byene man har adels inc og be om støtte er også effektivt og burde også gå inn under "god forsvarer" atributtene.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hum..ja? Sleng med snipeskills der og du har en god forsvarer skulle jeg tro.


egentlig så er en god forsvarer en som ikke trenger å packe byene sine med forsvar for å følge seg trygg. Han stoler på sin egen snipe evne. Men selvsagt, det å finne de byene man har adels inc og be om støtte er også effektivt og burde også gå inn under "god forsvarer" atributtene.

tror også du kan legge til å vite hvilke angrep som er ekte og hvilke som er fake.. har du god erfaring med forsvar, kan du slippe ganske mye dodging ;)

for eksemper når doinky sender 40 angrep fra samme byen :p
 

DeletedUser

Guest
tror også du kan legge til å vite hvilke angrep som er ekte og hvilke som er fake.. har du god erfaring med forsvar, kan du slippe ganske mye dodging ;)

for eksemper når doinky sender 40 angrep fra samme byen :p

Det betyr da aldeles ikke at det bare er falske angrep.

Hva om det er katapulter og du mister gård&hq?
 

DeletedUser

Guest
Hvem de beste spillerne er?
Hva er kriteriene for det da,er det de som er mest aktive på dette forumet som blir vurdert som de beste?

Jeg mener at rankingen over topp 20 sier sitt.Kan ikke komme fra at den lista er fasiten over hvordan spillerne gjør det.


Jeg er lite aktiv på dette forumet så mange av dere som ikke er i IB kjenner meg ikke.

Mange av dere skryter av "de som er gode angripere",hva er en god angriper da?Er ikke mange måter å angripe en by på...

Andre skryter av gode forsvarere:Hva er en god forsvarer da?En som er flink til å flytte rundt på troppene sine og samtidig er med i en stamme som er flink til å sende støtte?

Masse spørsmålstegn her,men det var bare noen tanker som dukket opp


Balle Klorin,nummer 1 på vekstrangstatistikken.

Ingen er som deg BK ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er lettere å bygge bygninger enn å adle tilbake byen.

Kommer jo helt an på hvem du spiller mot det :p For eksempel når det gjelder Hansemann så er det ikke et stort problem å adle den tilbake :D:D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kommer jo helt an på hvem du spiller mot det :p For eksempel når det gjelder Hansemann så er det ikke et stort problem å adle den tilbake :D:D

Hehe :D Hadde jeg hatt tropper overhodet så hadde jeg seffers sendt med tropper med adelsmannen. Du lurte ikke på hvorfor det kom 50 TK med adelsen når jeg visste at du hadde adels som traff rett etter min?

Hadde du faktisk ikke bare konsentrert deg om den ene byen og sjekket noen av de andre så hadde jeg måtte gi opp den byen hvertfall ;) Hihi. Vellvell, hvem vant da Xano? Utmattelsestaktikk :)

ps: Troppeproblemt er løst. Bring it!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hehe, han skal få lov til å skryte litt :)

Og jeg kan jo saktens si det samme om Xano da vi adlet hverandre en 10`ish ganger :)
 

DeletedUser

Guest
Haha,, ka skjer, xano stor imunnen.......:D

Du e mitt eget lille smågodt du lillegutt, snart komme far å tar ein ny by av deg.....:cool:
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
#1 Glitter- Makan til ei dame som klarer seg godt selvom det dundrer inn angrep på a.

#2 Dominus Caligo- Supermann når det kommer til delegering og ledelse.

#3 Izlanzadii- Vet åssen det er å forsvare seg mot de grå?? Og i tillegg står for det! Neida, en ypperlig spiller som kanskje mange har oversett.

#4 Grimlock- En snasen spiller med orda rett i kjeften.

#5 Doniky- Vet ikke åssen det ville vært om han ikke fôr rundt med spamminga si.

#6 Brann2006- Respekt

#7 Rekker ikke mer fordi det begynte å snø!!!!!!!! :eek: :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
misskathy??! er du norsk? Jeg adla visst deg jeg på speeden i dag tidlig:(
 
Topp