Hvem vil du se intervju med?

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ex-Con/Gunnar Gås osv vil jeg faktisk lese intervju av.

Om ikke annet bare for å få en forklaring på hvor mange kontoer slasken egentlig har hatt!

ktulu/Lady Ibex og Ex-con

Edit: også den som tommy spilte på, jeg var dual med ham, husker ikke hvilken, og en jeg var dual med fuzzball på...
 

DeletedUser

Guest
Du vet godt hva jeg mente, Wynja. Men la meg omformulere. Spillere som glitter har møtt i det virkelige livet kunne hun ha styrt unna å intervjue selv.

Jeg vet godt hva du mente, og jeg svarte deg på det.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tenkte på alle verdener jeg :p

Men er mer info jeg vil ha. Chop chop..Intervju!

Shanks driver med ett intervju, men virker litt som om han har glemt meg vekk litt... Mye grått å adle da vettu... Det intervjuet blir nok bare v2 relatert, vil du ha ett oversiktlig over hele .no så tror jeg du får ta det selv :p
 

DeletedUser

Guest
Shanks driver med ett intervju, men virker litt som om han har glemt meg vekk litt... Mye grått å adle da vettu... Det intervjuet blir nok bare v2 relatert, vil du ha ett oversiktlig over hele .no så tror jeg du får ta det selv :p

Jeg skal sette deg øverst på prioriteringslista nå, slik at jeg kan begynne å avslutte intervjuer og ikke holde på med cirka 100 samtidig. Du får selvfølgelig anledning til å nevne verden 1 i det intervjuet, selv om fokuset er på verden 2 :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg skal sette deg øverst på prioriteringslista nå, slik at jeg kan begynne å avslutte intervjuer og ikke holde på med cirka 100 samtidig. Du får selvfølgelig anledning til å nevne verden 1 i det intervjuet, selv om fokuset er på verden 2 :)

Weeee... KAn jeg nevne v3 og v4 og? Gjort mer der enn på v1 igrunn :p
 

DeletedUser

Guest
Noterer meg forslagene deres, men må poengtere at endel av de dere nevner har allerede blitt intervjuet tidligere. Er det slik at dere ønsker et nytt intervju med dem?

Så må jeg legge til at jeg ikke ser noe problem over hodet med å kjenne en person man intervjuer. Jeg merker pent liten forskjell på måten de jeg kjenner og de jeg ikke kjenner oppfører seg mens intervjuet foregår.

Jeg gjør ikke intervjuene bare fordi jeg vil vite mer om hvordan folka jeg intervjuer tenker - jeg gjør dem fordi andre er interessert i å vite mer. I det virkelige liv er det en fordel å vite noe om dem man intervjuer, man gjør uansett research for å vite noe om dem før man starter. Man må nemlig vite hva man skal spørre om og hva andre kan ønske å vite noe om - så hvorfor er det et problem at jeg vet endel i utgangspunktet?

Jeg ser iallefall ikke problemet, men jeg tror det er lettere å spørre dem som har blitt intervjuet om det plager dem at jeg vet noe om dem som person i tillegg til hvordan de spiller og hva de har oppnåd på TW.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
booring.. heller et intervju med en stamme! via skype for eks.
 

DeletedUser

Guest
Det ville vert fint å få et intervju med de
som har brukt mange timer med å bygge opp
de store og de litt mindere stammene som
har kommet og gått i tidenes løp.
 

DeletedUser

Guest
Har gjort en artikkel om en stamme tidligere. Altså, SFF.

Var det noe slik du tenkte på i såfall?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er positiv til nye/forskjellige varrianter av intervjuene. F.eks. stammeintervju :)
 

DeletedUser

Guest
Er jo mulig å ta et felles intervju med ledelsen i en stamme, noen tilfeldige medlemmer eller noen andre som forteller om enkelte spillere eller personer :) (Positivt intervju)
 
Topp