hvilken spiller har du sliti med mest igjennom tidene?

DeletedUser

Guest
litt morro og høre om andres gamlekriger og irriterende naboer man har hatt før . hvilken nabo har du sliti med mest igjennom tidene ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
romj på v2. I gamle dager var det ganske uvanlig å kunne snipe, spesielt med bare 1 by. Han bygde def og jeg bygde off, så jeg angrep han og så mast vi begge stort sett alt vi hadde av tropper med jevne mellomrom,og når jeg endelig begynte å få overtaket så begynte han å snipe meg. Endte med at han sluttet og lot meg ta byen :)

Ellers så var det ganske kjipt med 4 Snipe spillere i 1 20x20 :p
 

DeletedUser

Guest
v2 - Kaziako (AZK - Atzekerene)

Var på tiden hvor jeg ikke hadde mye peiling på spillet. Ante ikke hva dodge, snipe eller readling var. Han og stammen hans, som sikkert var 10ganger større enn meg, kjørte over meg. Jeg spilte da på min første konto, Redswan. Var vel 3år siden nå. Denne kontoen er den eneste kontoen jeg har mistet byer i andre omstendigheter enn adelkræsj eller misforståelser med stammefrender.

v2 - RUAB (-Rome-)

Slet vel hovedsaklig pga massevis av støtte i byene, så måtte ha hjelp til nuking ifra stammen, som på den tiden var både BIRKI og ELITE(jeg bytta stamme da BIRKI ble oppløst). Jeg spilte på Thebigbang, som var min 2. konto. Var ikke rare statistikken vi hadde, endte vel 9-4 i min favør, dog readlet jeg alle gangene han adlet meg og mistet aldri noen byer permanent til ham. Morsom jojo-adling på grensa mellom k33 og k43 :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hansemann(lerski) i v6 er vel den spilleren jeg har sliti mest med igjennom tidene . en seig fyr som ikke holder igjen nuksene og am`ene sine hehe lite søvn en periode husker jeg . forhåpentligvis lite søvne for han også :p
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Handsome (-Rome-) v2
Trengs det mer forklaring? Men hyggelig var han, hadde flere morro samtaler med han :p Var vel i BIRKI tiden dette :)

Zippymaster (Snipe) v7
Snakk om stacking. Og når jeg og Marita endelig hadde planer om å ta han ut, hadde det kommet inn enda mer deff. ARGH!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Okei, hvaaa er greia med banning i denne tråden? Jeg er ikke moderator her, men hold dere på matta, folkens!
 

DeletedUser

Guest
Som G&W sier her så må folket begynne å passe språket. Banning er ikke lov på forumet, så se over en gang hva dere har skrevet om dere er usikre.

Veldig interessant tråd, som jeg håper dere kan holde on-topic.
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
deus/lappa92. Var nok Deus jeg "hata" mest i førsten. Lappa92 ble min værste fiende da Deus ble utsletta :)
 

DeletedUser

Guest
bump.
noen som har noen de har slitt med en eller annen gang?
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Har vel sliti en del med en gjeng -NB- spillere på V5. Å her på V7 så er det vel hovedsakelig Snipe.
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke koffor man snakke om spillera fra andre verdena på en tråd for "V7 Politikk og propaganda"

Ekke det egentlig offtopic med en slik tråd?
 

DeletedUser

Guest
Overskriften sier jo "igjennom tidene" så blir vel egentlig ikke off topic da.

Men er enig om at det hadde vært morsommere å vite hvilken spiller folka har sliti mest med i v7 so far også.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tja, må vel være TGB13 på V2 for halvannet års tid siden, sånn på deffronten i alle fall. Konstant nuking og adelsnuking i 1-2-3 måneder tar på for nattessøvnen det, hehe.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Mine værste kamper er når de dumme Adelsmennene ikke vil ta over en by..
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir nødt til å si spillet selv. Man slutter, starte, slutter og starter.. En evighets syklus som ingen ende ser..:(
 
Topp