hvilken spiller har du sliti med mest igjennom tidene?

DeletedUser

Guest
må nok være berm på v5. men så sier det seg sjøl at det er hardt å krige mot stammer kor gjennomsnitts spilleren er større enn hele stammen eg er i :p men ska eg nevne en spiller så må det være argurious. kjørte på med nuke etter nuke på meg. og da hjelper det ikkje om man samtidig blir nuket av flere andre berm og nb spillere. sjøl leiv ble så lei av meg at han fyrte av 30 nukes på meg i den perioden :p
 

DeletedUser

Guest
Hmmmmm

Jeg drømte at jeg ble angrepen av meg selv.....våknet av at jeg kaldsvettet og var skikkelig vettskremt:(
 

DeletedUser

Guest
Definitivt Perdikkas V4, utrolig dyktig spiller det skal han ha :)
 

pulloxtroy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Buddha i VA er den spilleren som har imponert meg mest, aktiv og meget dyktig, samt en hyggelig spiller med en god dose humor:cool:
 

jimmey

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
*megalord* på v3 fikk meg i kne noen ganger.. Svenske i tillegg da, men visstnok en hyggelig kar. Om han var så dyktig skal jeg egentlig ikke uttale meg om.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du kan ikke gi han en kjeks på internett, men en cookie kan du gi han :)
Internetthumorftw!
 

phoenix1000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har slitt mest med en som heter Jyrek... begge vi hadde 1 byer da vi begynte... Men han ble staca av noen..:mad:
så brukte VELDIG lang tid på og ta han.... Jeg haded 1 by når jeg begynte og hannes by var min5... :D:D
 
Topp