IB is going down kalenderen

Reaksjonspoeng
1
Fram til Torsdag hadde vi også 60 nukes igjen ++. Dem var ikke der når jeg logga inn igjen over helgen. Udugelige sittere som ikke greier dodge, snipe eller stacke.

Det var veldig vanskelig akkurat det med sittingen, spesielt når alle skulle bort samtidig. Tror jeg, Fuzz og DarkMoon til tider satt 4 kontoer med inkommende på en gang. Folk med masse inkommende satt opp tilfeldige folk fordi de skulle på butikken og ble borte i flere timer.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det var veldig vanskelig akkurat det med sittingen, spesielt når alle skulle bort samtidig. Tror jeg, Fuzz og DarkMoon til tider satt 4 kontoer med inkommende på en gang. Folk med masse inkommende satt opp tilfeldige folk fordi de skulle på butikken og ble borte i flere timer.

Masse innkommende? Kun en som hadde mange innkommende og det var Lanzo som var under angrep fra TNR...
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
..Håper virkelig du kødder nå. DarkMoon satt fire stykker på en gang fordi folk bare plutselig forsvant og han var den eneste som fortsatt var online. Sånne ting bør man tenke på før man gir seg ut i en stor krig, å skylde på KVen fungerer ikke.

Han satt gjerne alle ja... Men stakars gutten kunne jo ikke tagge det som kom engang... fikk 40 angrep som var utagget når jeg kom tilbake... satt resten av kontoene og det var kanskje kommet 100 nye angrep tilsammen på alle... Og han bablet noe om å lage en gruppe for byer som hadde innkommende... I lol'd :D

Men sant som du sier så var vi bra inaktive hele gjengen... Inaktive fyllebøtter i solsteika får ikke gjort stort... Enda godt IB ikke kunne angripe skikkelig... Men dog så trengte dem ikke det :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det var veldig vanskelig akkurat det med sittingen, spesielt når alle skulle bort samtidig. Tror jeg, Fuzz og DarkMoon til tider satt 4 kontoer med inkommende på en gang. Folk med masse inkommende satt opp tilfeldige folk fordi de skulle på butikken og ble borte i flere timer.

Du var en av dem som ikke gjorde det så aller verst da ;D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
..Håper virkelig du kødder nå. DarkMoon satt fire stykker på en gang fordi folk bare plutselig forsvant og han var den eneste som fortsatt var online. Sånne ting bør man tenke på før man gir seg ut i en stor krig, å skylde på KVen fungerer ikke.

Når en avslutter kv så er det grunn til å legge skylden på dem jo ;D
 

DeletedUser

Guest
g han bablet noe om å lage en gruppe for byer som hadde innkommende... I lol'd :D

Du satt å babla om at eg bære sku drit i di å di byan..
Så sa eg du kunj lægg byan du vilt eg sku tagg angrep på i ei gruppe :D

Va iværtfall dæ eg meint xD

Balle: Fikk eg bære kasta på meg, ingen beskje om korr længe eg sku sett denj...
Lanzo: ''Kan noen sitte meg mens jeg spiser'' Han glømt å nævn at han sku et i 6 tima..
Ibex: Eg sa at eg ikje kom te å jær nåkka på denj..


Brann: Fette IQ a deg å gå i krig mot IB førr å så sætt op KV heile krigen å skyll på at du har jobbuke..
 

DeletedUser

Guest
skylde på kontosittere er bare teit. Hvis man ikke greier å sitte selv kan man ikke forvente at en kontositter kan sitte på hele døgnet heller.
Hvis man ikke har tid har den som har ansssvaret for kontoen sette opp et system somgjør at det ikke tar så mye tid å gjøre ting.

Dette ender bare med at man ikke får kontositter en annen gang.
 

DeletedUser

Guest
Eing! , veldig lurt å gå i krig med alle rundt deg akkurat når du ikke kan/gidder være på logga, og sette opp andre som k vakt ( satt opp meg også) når man er inne litt på skype og sier " setter deg opp som k vakt, og vis noen har avslutta den så skal jeg ********* "


Det er bra taktikk! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
enig for en gangs skyld

enig med poke me for en gangs skyld, man spør en om og sitte seg, men det betyr ikke at han skal være der og jobbe med kontoen hele tiden du er vekk, vis vedkommende vil ut i sola, gjøre andre ting så er det opp til han, fleste som konto sitter pleier og sifra på forhånd hva de har tid til og ikke da,=) sånn jeg kan sitte deg og tagge, jeg kan bygge tropper, jeg kan oppgradere byer osv osv, dette blir man enig om hva man har tid te på forhånd
 
Reaksjonspoeng
1
skylde på kontosittere er bare teit. Hvis man ikke greier å sitte selv kan man ikke forvente at en kontositter kan sitte på hele døgnet heller.
Hvis man ikke har tid har den som har ansssvaret for kontoen sette opp et system somgjør at det ikke tar så mye tid å gjøre ting.

Dette ender bare med at man ikke får kontositter en annen gang.
JA!
Lanzo: ''Kan noen sitte meg mens jeg spiser'' Han glømt å nævn at han sku et i 6 tima..

Slike tilfeller ga meg lite lyst til å KVe folk.
 
Topp