IB is going down kalenderen

DeletedUser

Guest
tjaaa. tåpelig når han sluttet pga en regel (og gjorde et så stort nummer ut av at han sluttet pga den), også starter igjen nå. selv om han starter nærmest identisk som han sluttet :) ..for regelen ER vel ikke endret?

Jeg slutter med all spilling på .no og kommer nok ikke tilbake (...) Jeg og POKE ME står sammen i denne avgjørrelsen og kommer ikke til å endre den på noen som helst måte eller vei.

selv om det skal sies at jeg er veldig inneforstått med at det er vanskelig å slutte. jeg henger jo fortsatt på forum måneder etter selv :mad:
 

DeletedUser

Guest
.. ut i fra posten å dømme så sier han jo selv at han ikke opererer alene. ..selv om hva folk sier og hva de gjør ofte har pent lite sammenheng :rolleyes:

ellers; spillere som velger side er jo ikke nøytrale, som herodes er inne på. tror noen har misforstått hva "nøytral" vil si..

Han spiller dual :) Det er det han mener med "oss".
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Brann... :p. haaahahaha. Jeg har 0 inc, og du sier at jeg blir knust? aaahahahahaha. Du er bare rar du. Og måten folk støtter deg og din(e)....patetiske drømmer på, ja, det gjør bare hele greia så mye mer vittig. Men men. At folk har tro på deg i hele tatt er noe stort i seg selv, så gratulerer til deg Brann, og dere som støtter hans sak. Jeg får meg en god latter i hvertfall, bedre enn ingenting, aight?

Nå,er du snart ferdig med å spamme opp forumet med disse useriøse postene dine?
 

DeletedUser

Guest
dette skapte mere fart i v1, og dette var bra initiativ av brann :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er ikke han som ødelegger posten (forumet), det er dere og Brann,tydeligvis :). Slenger ut sånn dritt skulle vert strengt tatt ulovlig, håner folk og kvalifiserer dem som hjernevaskere. Du kommer med mye skvalder Brann, men dette topper jammen meg kaka. Blir sånn som glitter var en gang i tiden, halve TW elsker deg og følger deg. Der har vi BOL, kanskje vi kan få en "BOL2"? Hahahaaha :). Gjennstår og se.

Stor i ord, liten på jord? aight!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
da har jeg dannet kalenderen i startposten, og den kommer til å bli oppdatert hver dag da nytt medlem joiner AA til fordel for IB. hf :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, vittig måte å knuse IB på.. Må berre ta et par spillere fra de.
Virke som om dokke ikkje klarer å krige mot de.. Må ta ei utfordring brann, krig med tropper;) Det e ein fin begynnelse:rolleyes:

Men lykke til. Blitt livlig, så kan bli arti å følge med på ka som skjer femover:cool:
 
Topp