Innogames, vinneren av V24

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Har du noen gang tenkt på hvorfor det er så få som starter på hp?

Jeg antar mye av grunnen er at folk mener det er umulig å vinne solo. Og at det generellt er krav om høyere aktivitetsnivå enn på en vanlig verden, men sikker er jeg ikke.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg antar mye av grunnen er at folk mener det er umulig å vinne solo. Og at det generellt er krav om høyere aktivitetsnivå enn på en vanlig verden, men sikker er jeg ikke.

HP er også generelt blottet for taktikk, lite samhandling og slike ting. 1vs1 likte jeg, så den spilte jeg, men utenom det har jeg droppa det siden en av de aller første rundene.

Absolutt noen bra spillere der også, men generelt sett er det høyere nivå på en vanlig verden. Det krever mye mer å vinne en vanlig verden enn en HP-verden.

Eller, det gjorde det i alle fall før. Nå, spesielt V24, er jeg usikker. Denne verdenen kommer til å gå inn i "historiebøkene" som en skandale-verden, om ikke teamet griper inn og gjør et eller annet. Det trengs virkelig.

Det er vanvittig synd også. .no skrek etter en ny verden, også får man denne parodien av en verden. Håpløse greier.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
HP er også generelt blottet for taktikk, lite samhandling og slike ting. 1vs1 likte jeg, så den spilte jeg, men utenom det har jeg droppa det siden en av de aller første rundene.

Absolutt noen bra spillere der også, men generelt sett er det høyere nivå på en vanlig verden. Det krever mye mer å vinne en vanlig verden enn en HP-verden.

Eller, det gjorde det i alle fall før. Nå, spesielt V24, er jeg usikker. Denne verdenen kommer til å gå inn i "historiebøkene" som en skandale-verden, om ikke teamet griper inn og gjør et eller annet. Det trengs virkelig.

Det er vanvittig synd også. .no skrek etter en ny verden, også får man denne parodien av en verden. Håpløse greier.

1000000 % enig, støttes til helvete og tilbake.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Normalt sett vil jeg være enig, men problemet er at skill har så mye mindre å si på vanlige verdner enn før. sist gang jeg så en skikkelig aksjon på en vanlig verden må vel være på v18, på hpene derimot så er dette på dagsordenen. når det er sagt så er uansett nivået på .no latterlig lavt, Jeg hadde blitt rimmet på 2 dager om jeg hadde spillt noe annet sted,

Mens på v23 kan jeg sitte å forsvare meg fra mobil fordi folk bare sender ting i hytt å pine.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
PK, KA og FA kunne jeg ha likt, men da skulle vi ikke hatt andre premium funksjoner.
 
Topp