Internadlinger og slikt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Siden noen ikke klarer og la være og radbrekke tråder kan jeg jo alltids flytte tården til en ny en :rolleyes:

Nope, ingen som har bygd opp noen by for meg. En stammefrende i min kirkeradius ba meg adle ham, og det gjorde jeg. Lå forøvrig øverst på rankingen før jeg adlet ham, men selvsagt har det gitt meg et godt forsprang. Enig i at det var kjempedumt av meg å adle de byene, jeg burde egentlig latt fienden ta dem. Da hadde jeg sikkert fått respekt da! :p

DEt jeg derimot finner merkelig, er jo at han altså ba deg adle han fordi han skulle slutte - men så viser det seg jo at han ikke sluttet allikevel, men derimot frilanser som KV for dere ved behov.... :rolleyes:

Om man søker på 0liverpop finner man nemlig spilleren i beste live.... Er nesten så man skulle tro at det var snakk om "pushing" :rolleyes:

(Jeg besylder altså ikke partene for pushing, ettersom jeg da skulle tatt det via ticket.... )

Edit:
Siden undertegnede da også sendte ticket på dette og partene er frifunnet er det altså ikke en beskyldning om brudd på regler, hadde også merket ordet NESTEN med kursiv for og poengtere dette, men siden det tydeligvis ikke nådde frem la jeg til denne kommentaren

-S-
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og siden denne tråden åpenbart er myntet for å mistenkliggjøre meg for brudd på regler, så kunne jeg også ha latt være å svare og heller sendt en ticker på deg for denne. Eller jeg kunne overlatt til 0liverPop og besvare denne, da det er han som ikke har sluttet likevel, slik han sa han skulle da jeg adlet hans byer. Men fordi jeg tviler på at han leser dette forumet, så svarer jeg på vegne av oss begge.
0liverPop startet i v5 fordi han ønsket å se hvordan militærleir fungerer. Da han skjønte at det var langt frem i tid at dette ville bli aktuelt fortalte han oss at han skulle sluttet, og tilbød meg å adle hans to byer. Han mente han ikke hadde tid til å opprettholde L-13s krav til aktivitet.
Fordi jeg og han har en meget god tone, og stor tillit til hverandre, så var det etterhvert snakk om at vi kanskje kunne spille dual på min konto, slik at han kunne følge med litt og være online når det måtte passe (han jobber nattevakter, så sånn sett veldig gunstig). Men fordi jeg som kjent er hertug og stammeleder, så er det ikke optimalt å ha en dual parter. Stammens medlemmer skal vite at det er meg som leser og besvarer deres henvendelser, ellers blir det veldig forvirrende. Derfor bestemte 0liverPop seg for å ha en "pensjonistkonto" (som Hansemann så fint kaller det) som han kan puzzle med på sine nattevakter, og samtidig få være tilstede når en militærleir er oppe å går og se hvordan det fungerer.

Håper dette var godt nok svar på denne ærefulle tråden, og svarer mer enn gjerne på spørsmål via PMs også, så slipper vi å spamme ned dette forumet mer enn nødvendig. Dette kan da umulig være veldig spennende for et stort flertall av forumbrukerne..?
 

DeletedUser

Guest
Har da lagt til "edit" kommentar sånn for og forsikre meg om at evt "smuts-kasting" oppklares...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja, håper denne blir stengt. Bare en unødvendig tråd fra Simpli for å mistenkliggjøre RV.
 

DeletedUser

Guest
Men da stenger jeg tråden. Hvis noen på liv og død vil ha den åpnet igjen. Send meg en PM.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp