Intervju av Themis

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Nei sannheten kom ikke fram og er flere ting jeg kan peke på her som ikke stemmer.

2. Nei du er ikke bedre enn meg, jeg er fortsatt på v24, nærmere enn du tror.

3. PP har du brukt hvis ikke så skal du få screenshotte alle pp sidene dine og bevise at du ikke har brukt noe pp på ting utenom PK,KA og FA.

Hvis du ikke kan gjøre det, beviser det vel bare at du løy på punkt nr 1 som du selv skrev ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Oii her stilles det krav :3

Selvfølgelig blir du invitert (hug)
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
1. Nei sannheten kom ikke fram og er flere ting jeg kan peke på her som ikke stemmer.

2. Nei du er ikke bedre enn meg, jeg er fortsatt på v24, nærmere enn du tror.

3. PP har du brukt hvis ikke så skal du få screenshotte alle pp sidene dine og bevise at du ikke har brukt noe pp på ting utenom PK,KA og FA.

Hvis du ikke kan gjøre det, beviser det vel bare at du løy på punkt nr 1 som du selv skrev ^^

1. Pek gjerne på de.
2. I'm better than u, it's simple.
3. Kan omformulere meg, jeg kjøper ikke PP :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er vel heller Themis det ikke går an å diskutere med ^^ problemet med de fleste som "diskuterer" er at de er noen forbanna kverulanter. Skal motsi meg/ være uenig med meg uten å faktisk ha argumenter for å backe opp dette.

Nei, Themis du er ikke bedre enn meg. Du har ikke oppnådd noe på tw. Å ta gråbyer og stammevenner for å vokse seg stor, kan ikke kalles god. Gleder meg til ting rundt deg faller sammen, og du omsider blir target.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fint intervju, slutt å krangle nå :*

<3 <3 <3

Peace Y

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er vel heller Themis det ikke går an å diskutere med ^^ problemet med de fleste som "diskuterer" er at de er noen forbanna kverulanter. Skal motsi meg/ være uenig med meg uten å faktisk ha argumenter for å backe opp dette.

Nei, Themis du er ikke bedre enn meg. Du har ikke oppnådd noe på tw. Å ta gråbyer og stammevenner for å vokse seg stor, kan ikke kalles god. Gleder meg til ting rundt deg faller sammen, og du omsider blir target.

1)Nå ba hun deg komme med konkrete beviser og du overså det fullstendig, så snakk om å kaste stein i glasshus med de argumentene der.
2)Det å snakke ned om andre får deg bare til å se salty og butthurt ut.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke fan av Stian, men han har nok rett i at han har gjort det bedre enn, og mer enn, Themis. Det skal forsåvidt ikke så mye til, Themis har jo ikke gjort en dritt bemerkelsesverdig foreløpig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1)Nå ba hun deg komme med konkrete beviser og du overså det fullstendig, så snakk om å kaste stein i glasshus med de argumentene der.
2)Det å snakke ned om andre får deg bare til å se salty og butthurt ut.

1. Jeg er klar over at hun ba meg om å gjøre det, men nå er jeg ikke interessert i å diskutere med ei tåpelig dame som ikke ser lengre enn til nesa. PS: samme gjelder vel egentlig deg også ^^ ser man litt rundt på forum er du bare ute etter diskusjon og krangel.

2. Om du ser det slik javel, kunne ikke brydd meg mindre om hva du mener. Jeg poengterer noe viktig. At enkelte mener 100% deff og gråbyadling og innadlinger er en bragd så må man gjerne tilkalle litt profesjonellhjelp, og forklare vedkommende at det ikke er noe stort.

Hun har drevet å skrytt av den ranken sin lenge, men alle ser at hun ikke har gjort noe for å fortjene den.

Om du virkelig vil ha noen punkter så får du sende meg en pm så skal jeg ramse opp noen ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
1. Jeg er klar over at hun ba meg om å gjøre det, men nå er jeg ikke interessert i å diskutere med ei tåpelig dame som ikke ser lengre enn til nesa. PS: samme gjelder vel egentlig deg også ^^ ser man litt rundt på forum er du bare ute etter diskusjon og krangel.

Du kan ikke si at du har bevis for noe, for så å si at du ikke gidder å vise dem når du blir bedt om det. Det får deg til å miste troverdigheten din.
Ja, diskusjoner er konstruktive og fører ofte til at folk tenker seg om. Jeg ser ikke hvordan dette er negativt på noen måte, det eneste som ødelegger er når folk går ut fra tema og begynner å argumentere ad hominem


2. Om du ser det slik javel, kunne ikke brydd meg mindre om hva du mener. Jeg poengterer noe viktig. At enkelte mener 100% deff og gråbyadling og innadlinger er en bragd så må man gjerne tilkalle litt profesjonellhjelp, og forklare vedkommende at det ikke er noe stort.

Det er helt fint å poengtere ting og tang men det er fortsatt mulig å gjøre det uten å komme med personangrep.

Hun har drevet å skrytt av den ranken sin lenge, men alle ser at hun ikke har gjort noe for å fortjene den.

Hvem utnevnte deg til dommer over tribalwarsspilling? Hun kan spille spillet akuratt slik hun foretrekker og på v24 så er det tydelig at hennes strategi har funket bedre enn din, da hun fortsatt er her mens du har blitt adlet ned.


Om du virkelig vil ha noen punkter så får du sende meg en pm så skal jeg ramse opp noen ;)

Gjerne.

Bold
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Igjen ordet "personangrep"

Enkelte LES Fa Kua og Themis. Tolker absolutt alt som personangrep.

Themis mener å kalle noen en idiot er et personangrep, andre mener å hinte til hjelp for å få folk til å oppfatte noe på tw er personangrep, veldig variabelt hva folk legger i det ordet.. dere derimot, Bruker det feil.


Jeg har fortsatt noen bevis, og den tråden der Themis fikk høre det, og begynte å "gråte" i følge henne selv ^^

Selvfølgelig gidder jeg ikke å diskutere mer enn nødvendig, og om du leste så skulle jeg ha en pm om du ville jeg skulle peke på ting hun har løyet om i intervjuet.

Statement: Jeg er enda på v24 så om du påstår hun har vært bedre taktisk så tar du skammelig feil.

Er ikke bare jeg som mener dette. Jeg så både Chaosisalex og andre snakke om hvordan den ranken ikke er noe å skryte av. Så kall oss gjerne ALLE dommere^^

Når Themis går rundt og leker gud bare fordi man har hatt safezone, og kun innadlet og adla gråbyer for så å bruke pp. Så kan man ikke kalle det imponerende. Alle med en rund lommebok kan gjøre det samme, men hvorfor gjør man ikke det? Nei fordi de fleste faktisk tar ut mål, skulle alle spilt som Themis hadde vi aldri hatt vinnere, mulig taktikken fungerte, men hun var bra heldig som fikk "bytte" mellom allierte ellers hadde hun vært ferdig på v24 by now ^^
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Statement: Jeg er enda på v24 så om du påstår hun har vært bedre taktisk så tar du skammelig feil.

Det er en bedre taktikk å la seg først bli gruset av motstanderstammen, for så å sette sine restrerende byer til internadling og deretter finne seg en ny konto

På hvilken måte er det en bedre taktikk?
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
I såfall var det sikkert Gigery (eller Ingvaldsjensen, men mindre trolig).
Gigery ba vell om nåde fra deg Chaos etter det jeg har hørt. Til gjengjeld skulle han gå i mot oss, som allerede var dømt til å bli rimmet.
 
Topp