Intervju objekter

Hvem vill du se intervju med ?

  • Leiv Eriksson

    Stemmer: 9 13,2%
  • BGM

    Stemmer: 5 7,4%
  • Runinter

    Stemmer: 20 29,4%
  • Ajina linnit

    Stemmer: 7 10,3%
  • Granpa

    Stemmer: 14 20,6%
  • Arcon

    Stemmer: 7 10,3%
  • Kathy (PT)

    Stemmer: 6 8,8%

  • Totalt antall stemmer
    68

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da som første intervju gikk relativt greit, tenkte jeg det var på tide å hvertfall begynne å tenke på neste:) Det vill nokk ikke komme før det nærmer seg sommeren. Da av to enkle grunner, jeg jobber tregt :) Og intervjuet skal ikke komme for tett til det jeg hadde med Jeeee nå nettop.. :)

Men her er da altså spillerne jeg ønsker, å høre noe mer fra (Gått gjennom ønskelisten deres og satt opp de jeg tror har noe ordentlig å komme med) Men kom gjerne med flere forslag og begrunnelse på hvorfor jeg skal intervjue akkurat den kontoen.

De 7 jeg har i tankene er følgende :

Leiv Brann har vell selv sakt at han ikke stiller opp. Men håper at søte snille Myh kansje kunne tenke seg dette?
Runinter Har ikke denne personen alltid noe vettug å si ? :) En meget interesang person, som hvertfall jeg ønsker å vite mer om! interesang historie uten tvil
Granpa Mye det samme som overnevnte
ajina linnit Leder underdog stammen Night (dersom jeg ikke tar helt feil?) Og har hat grei suksess med det til tross for at de befinner seg i et tøft område :)
Kathy (PT) Hun har da spunnet litt inn og ut av v5. Så tror vi her kan få ganske nøytrale men godt gjennomtenkte meninger om saker og ting
BGM Hva skal man si? En fargerik personlighet. Innvolvert i litt av kvart. Kriger både på forum, IG og mot meg ( PS Jeg leder nå ! ;) )
Arcon Rank nr 2. Ofte mye på tunga denne gutten:) Skulle vært interersangt å komme litt nærmere innpå hans tanker og meninger:)
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke intervjue meg da? Du snakker jo så myhe (rofl) med Myh om meg, så det hadde passet perfekt B-)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Knallis er med i ledelsen ja :)

Men saragreas da... Kan ikke intervjue deg når jeg ikke vet hvilke konto du sitter på ;)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Stemmer på night spilleren... føler lissom at man vet en del om alle nevnte spillerene utenom ajina linnit. Kunne vært artig å høre fra andre kanter enn bare BERM, PMS og NB. Vet vi ikke ganske masse om dem allerede?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg for min del vet fortsatt altfor lite om deg å rune :) Bare for å ta et eksempel ! :)

Men helt enig Cleo Ajina stiller som en sterk kandidat i mine øyne :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
men kjere all verden :O
bare spørre det så skal jeg svare for rune etter beste evne :D
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Stemmer på night spilleren... føler lissom at man vet en del om alle nevnte spillerene utenom ajina linnit. Kunne vært artig å høre fra andre kanter enn bare BERM, PMS og NB. Vet vi ikke ganske masse om dem allerede?

Er enig med deg der, men ingen i BERM har blitt intervjuet ennå:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nå synes jeg det er på tide med noe fra Night. -NB-, BERM og PMS hører vi nok om ellers..
 

DeletedUser

Guest
da tar du lederen i night da. selv om et intervju med v5's desiderte leder kunne vært int.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vi har da ikke dårlig tid, har vi det morten ? :eek: V5 kommer til å vare hvertfall ut 2011 :) Så det kommer det kommer ;)
 

DeletedUser

Guest
eg har kanskje dårlig tid. er ikkje en selvfølge at eg er på forumet ut 2011
 
Topp