Intervjuer og sånt

Status
Stengt for ytterligere svar.

CARPE RECTUM

Guest
Intervjuobjektet mitt forsvant brått 1 sekund etter å ha sagt noe :confused:

CARPE RECTUM

Guest
Okai bois and girls, siden det ser ut til å bli en spennende periode fremover fra v7 og jeg også er tilbake fra en fortreffelig ferie så kommer jeg endelig til å få ræven i gir og få gjort det her. Jeg har dog en hel haug med prosjekter jeg også vil få gjort for ikke å snakke om å komme tilbake i topp 10 da, men pytt! 16 timer dagen med TWting + øvrige prosjekter klarer jeg fint!

McBitch

Guest
Okai bois and girls, siden det ser ut til å bli en spennende periode fremover fra v7 og jeg også er tilbake fra en fortreffelig ferie så kommer jeg endelig til å få ræven i gir og få gjort det her. Jeg har dog en hel haug med prosjekter jeg også vil få gjort for ikke å snakke om å komme tilbake i topp 10 da, men pytt! 16 timer dagen med TWting + øvrige prosjekter klarer jeg fint!
Hører du åpner egen intervjubod i spikersuppa, cant wait!

TrAnxZ

Tidligere CM
Det piper fortsatt i ørene mine etter sist gang jeg var i spikersuppa, så tips kjære zarazel, ta det et annet sted.

CARPE RECTUM

Guest
Nei uff, logger ikke no særlig på for tiden ettersom k54 er så kjedelig så om noen absolutt har lyst til å gjøre noe drit så skal de få lov til det :p Får se om jeg får gjort noe her om jeg gidder å spille skikkelig igjen :)

kosehaien

Nytt medlem
Er du med på å ta ut Rinis og Colonel CARPE RECTUM? Kjeder meg ogdå veeeeeeldig i k54. Ingen motstand :(

Eller, kan vi ikke bare ta alle i HG? Noobs uansett :p

kosehaien

Nytt medlem
De er ihvertfall ikke særlig gode :)

Deres erfaring fra tidligere verdener er ikke så veldig overbevisende når de bare har en 5-10 byer hver ca. OD har de heller ikke mye av.

Vet at Rinis er god, men hun har ikke akkurat overbevist meg o at hun pwner heller da :/

Hell G

Aktivt medlem
for det første er dette veldig off topic nå.

For det andre så er vell ikke diskusjonen noe og diskutere, da Va er venner med Hg ;)

CARPE RECTUM

Guest
Ikke at det hadde vært så artig å ta ut småspillere på under 100k uanz.

Status
Stengt for ytterligere svar.