Irriterer dag for dag..

DeletedUser

Guest
Dette har irritert meg dag for dag.

Du tenker sikkert at dette er helt feil men hvis du tenker at vestlandet var et land og resten Norge et annet land.

Hvorfor er Oslo hovedstaden i Norge!!!!! ?
Det er vestlandet som tjenner penger til Norge som Oslo bruker på masse bull og viktige ting selvfølgelig.

Hva er hovedtjennesten til Oslo ??
Hvis vestlandet (Bergen, Stavanger og Co) hadde vært et rikt og mektig land. Og da hadde sikkert Bergen fått råd til sjøkabler isteden for å herpe Hardanger.

Hva er så spessielt med Oslo hvis du tenker bare på økonomi? Som sagt er de store tingene der som transport osv.

Blir kanskje litt feil å si dette men østlendingene bruker for mye penger på feil ting og Bergen burde bli hovedstaden.

Blir kjekt å lage en diskusjon av dette :)


mvh
Yanky
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi de skal slippe bombeangrep mot seg? Tenker du bare skal være heldig at ingen av dine nevnte byer er hovedstad i dag og ser på dette som en svært meningsløs tråd i den aktuelle tid.
 

DeletedUser

Guest
Hva har den med saken å gjøre?

Og hvis det har så mye med saken å gjøre, gå 60år tilbake i tid...

Saken er at Bergen får ikke det de vil ha fordi Oslo får fortjennesten til Bergen Kommune.. Det vil si at Oslo ligger i vestlandet sine hender innen økonomi..
 

DeletedUser

Guest
Hva får deg til å tro at Bergen komune eier oljen?

Og hvorfor skal akkuratt Bergen ha mere penger? Sist jeg sjekket var de flere byer på vestlandet.... og i resten av Norge for den saks skyld.
 

DeletedUser

Guest
Og hvorfor skal akkuratt Bergen ha mere penger?

Fordi de får ikke lov til å kjøpe det de vil ha pga Oslo skal ha de fleste av pengene!!!

Bergen får ikke råd til å lage sjøkabler som jeg har sagt tideligere og derrmed må de øddelege Hardanger sin natur for å få strøm:::
 

DeletedUser

Guest
Slike master finner du over hele Norge.

Og en ting til; Det blir litt for patetisk av dere bergensere å klage på høye strømpriser, og så deretter klage på løsningen(master) for å få lavere priser.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg og min kjære kollega og venn Yoshi har lenge diskutert (ofte på vei til skolen/i midttimen) om ikke Vestlandet (Rogaland og Hordaland) burde løsrevet seg fra resten av Norge. Tatt all oljen selv, lizzom. Men kanskje vi kunne trengt nordnorge også?
 

DeletedUser

Guest
Harald - other words ain't necessary.
[spoil]
kongharald_1179124441.jpg
[/spoil]
 
Topp