Ja nå blir dere nok glade.

Status
Stengt for ytterligere svar.

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Hei alle tw spillere.

Jeg veit mange hater meg her inne og dere har gitt meg en tung start som moderator.
Folk var smarte må jeg si og jeg veit at noen også har levert falske anklagelser på meg.
Men det er ikke det som er mitt problem, hva dere gjør skal jeg ikke stoppe dere fra.

Jeg har hatt mye drit i det siste IRL og har hatt sammenbrudd flere ganger noe som gjør at jeg er ustabil.
Dette fører til at jeg ikke klarer å spille tw noe særlig eller gjøre min jobb som in-game moderator.
At mange rottet seg i mot meg, ga meg bare mer mot til å bevise for dere alle, at jeg ikke er så lett å vippe av pinnen.
Men dere skal få slippe å holde på med deres falske forsøk på å få meg til å gå av skaftet som moderator.

Jeg trekker meg fra Tw teamet.NO med umiddelbar virkning pga IRL.

Jeg vil takke hele tw teamet som har stått ved min side, vært lojale ovenfor meg og backet meg opp 24/7.
Dere er en topp gjeng, hele tw teamet.
Og jeg vil savne hver enkelt av dere.

Etter en prat med min sjef og deres CM ble vi enige om at jeg burde trekke meg fra tw teamet pga alle problemene IRL som kan medføre at jeg svikter litt som moderator.

Dere har nå fått slikt som dere ønsket mange av dere, se meg trekke meg tilbake og forlate tw.
Nå får dere endelig den gleden.

Det er med et tungt hjerte jeg forlater tw.no
Mine spill kontoer blir enten slettet eller gitt bort og min stilling som moderator er avsluttet umiddelbart etter dette brevet.
Det er det beste for dere og det beste for meg.
når jeg er i den tilstanden jeg nå er i IRL, så er det ikke bra nok.

Alle negative innlegg eller frekke kommentarer vil bli rapportert inn og fjernet av forum moderatorene..
Jeg takker for min tid her inne, blandt dere alle.
jeg ønsker hvert enkelt tw medlem en god påske og all lykke videre.
Ta godt vare på venner, familie, kjærester osv.

Ikke kast bort hele tiden deres på tw slikt jeg har gjort i godt over 1 år.
Jeg vil ønske dere alle det beste videre.

Lykke til kjære tw teamet og alle spillerene.
Takk til deg vår fantastiske CM Pabben får å ha gitt meg denne sjansen og har tatt vare på meg så bra som overhode mulig.
Jeg er enig med deg nå, med å forlate min post pga alt som har skjedd.

Jeg ønsker ikke å gå noe mer innpå dette, annet enn at jeg trekker meg pga IRL.
Takk for meg kjære tw.no

Renegade = Den fredløse hevneren.
Takker for seg.


Og til mine venner, husk WORD LIFE.
Takk
 
Sist redigert:

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Synd,:( men jeg forstår deg. ;)

Lykke til videre! :):)
Håper problemene IRL løser seg snart! :)

Edit: Nei, jeg er ikke glad nå. :(
 

DeletedUser

Guest
Dette var absolutt ikke noe vi blir glade av :(

Men lykke til videre, var fantastisk å jobbe med deg :)
Håper IRL problemene løser seg.
 

Lampesvampe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Virkelig trist at du slutter:(

Håper du får det bedre IRL nå,, det er jo det som teller.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vi takker renegade for hjelpen i teamet. Han har hjulpet til å gjøre v1 til en utrygg plass for de som bryter regler, og har ikke tatt seg mange pauser i den tiden han har vært ansatt her.

Å være ansatt i teamet fører til at man får mye "pepper" fra spillere, og spesielt de som har begått regelbrudd. I tider der ikke alt går like vel IRL, er nok ikke teamet en koselig plass å være. Ta forholdene i betraktning, har renegade gjort en mesterlig jobb i å holde seg kald i disse situasjonene.

Lykke til videre!
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Takk for alle hyggelig ord fra dere spillere og ikke minst mine kjære tw team.

Lykke til videre og gjør meg stolt.
la dem som bryter reglene få svi akkurat der de fortjener det.

Dakapo: Takk for alt du har tatt deg tid til å lytte på, takk for alle gode råd. Du er virkelig en levende engel. Takk<3
 

DeletedUser

Guest
liker den nye avataren din

Liker den nye Avavtaren din hehe.

Lykke til IRL, min venn... trengs tid der også.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synd å se deg gå, syntest du har gjort en god jobb! :)

Vi får ta det over skype, neste gang JOHN CENA skal i tittel kamp. THE CHAMP IS HERE!
 

DeletedUser

Guest
Synes altid det er trist når noen slutter på TW, og spesielt når det er personer jeg har kjent lenge og som faktisk er motivert til å fortsette å spille.
Men han har holdt ut lenge til tross for dette, og det skal han ha all ære for.
Får bare ønske en god venn lykke til videre IRL, og håpe at lykken smiler den veien den burde fremover. :)
 

DeletedUser

Guest
Siden mine egentlige meninger her sannsynligvis vil bli fjernet, så får jeg nøye meg med å la de stå på allianseforumet.

Lykke til videre.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
mine ble vertfall fjærnet og det er litt leit synes jeg , og ikke var de av noe sterk kritisk art heller , bare litt fakta opplysninger,,,
 
Sist redigert:

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Trist!

Jaja..

Dette er synd !! :(

trodde ikke dette skulle skje, men lykke til videre, og håper vi snakkes :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde egentlig ingen planer om å skrive i denne tråden, men jeg må si jeg reagerer på måten ting blir gjort her.

Jeg skjønner ikke vitsen med en slik tråd om folk ikke får si sin mening. Selvfølgelig må man ordlegge seg på en skikkelig måte, men det at de med rettigheter fjerner innlegg som går mot trådstarter, gjør denne tråden kunstig.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til videre i det virkelige livet, Renegade.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Hadde egentlig ingen planer om å skrive i denne tråden, men jeg må si jeg reagerer på måten ting blir gjort her.

Jeg skjønner ikke vitsen med en slik tråd om folk ikke får si sin mening. Selvfølgelig må man ordlegge seg på en skikkelig måte, men det at de med rettigheter fjerner innlegg som går mot trådstarter, gjør denne tråden kunstig.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til videre i det virkelige livet, Renegade.

takk Shanks
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig med Shanks. Hvorfor åpne en tråd om seg selv, la folk svare, men slette det man ikke liker? Selvfølgelig tar jeg avstand fra personangrep, men når man åpner en tråd som dette for å annonsere sin avgang, så må man absolutt tåle alle slags tilbakemeldinger. Ellers kunne man heller stengt den med en gang og sagt at de som ville si hadet, kunne sende en PM til vedkomne og ønske personen lykke til videre.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Skjønner ikke vitsen med noe av det du skriver en gang jeg. Du dolker jo bare avtaler i ryggen når det passer deg. Så det beste ville no vært at du holdt kjeft.

Sist du snakket med han In Game, så ville du innadle han, fordi han ikke ønsket seg i fronten.

Så du burde passe deg for hvem du leker FALSK med.!

såså onkel geir.
La han si det han har å si.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp