Ja nå blir dere nok glade.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Alltid trist når en moderator må forlate oss. Lykke til IRL!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Trist at du gir deg som moderator, Renegade. Har selv ikke fått annledningen og snakket så mye med deg til tross for at jeg delevis har sluttet med TW. IRL kommer alltid først. TW er bare et spill som man skal more seg med, men som "outsider" har jeg merket at det går noen folk helt til hodet. Men jeg liker det, mye propaganda, falske annklager og så videre. Har aldri hatt noe mot deg som moderator, og du har svart godt på dem fåe ticketene jeg har sendt inn :). Håper du får rettet opp RL igjen. Det er noe forbaska dritt når det går krøll der, og tungt og ta seg igjen er det også. Så håper du får orden på det raskt, for det er alt annet enn kjekt.

Takk :).

Mvh
Kenn
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Trist at du gir deg som moderator, Renegade. Har selv ikke fått annledningen og snakket så mye med deg til tross for at jeg delevis har sluttet med TW. IRL kommer alltid først. TW er bare et spill som man skal more seg med, men som "outsider" har jeg merket at det går noen folk helt til hodet. Men jeg liker det, mye propaganda, falske annklager og så videre. Har aldri hatt noe mot deg som moderator, og du har svart godt på dem fåe ticketene jeg har sendt inn :). Håper du får rettet opp RL igjen. Det er noe forbaska dritt når det går krøll der, og tungt og ta seg igjen er det også. Så håper du får orden på det raskt, for det er alt annet enn kjekt.

Takk :).

Mvh
Kenn

Takk for det Kenn.
Jeg har gjort mitt beste for å holde meg oppegående til å svare på tickets.
Tilslutt fantes det ikke mere tid til det og da må man gå av og la nye steppe inn som faktisk har tid.
IRL tiden ordner seg etterhvert.
Takk for hyggelig response.

Håper du får det fint IRL.
Renegade
 

DeletedUser

Guest
Oh... Denne tråden har jeg faktisk ikke sett før nå.

Jeg skal avstå fra å kommentere ingame forhold, for da venter en dødscelle og en brutal straff for meg igjen, men uansett.. Ingen fortjener trøbbel IRL, uansett grunn. Det er nok klokt av deg å ta en pause og få orden på dette igjen da Christian. Håper virkelig du lykkes med det.

Ønsker deg hell og lykke videre, og håper vi ses igjen når ting har falt på plass. Kanskje blir det V6 elns på oss? :)

Nofjon1
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Oh... Denne tråden har jeg faktisk ikke sett før nå.

Jeg skal avstå fra å kommentere ingame forhold, for da venter en dødscelle og en brutal straff for meg igjen, men uansett.. Ingen fortjener trøbbel IRL, uansett grunn. Det er nok klokt av deg å ta en pause og få orden på dette igjen da Christian. Håper virkelig du lykkes med det.

Ønsker deg hell og lykke videre, og håper vi ses igjen når ting har falt på plass. Kanskje blir det V6 elns på oss? :)

Nofjon1

Jeg må gjøre det som er best for meg selv, mine kollegaer.
Når jeg har for mye irl stuff som jeg må bruke tiden min på, er det bedre å ta en pause og hvile ut og evt returnere igjen.

Takk Nofjon.
Kanskje vi møtes på v6 en gang.
Akkurat nå trenger jeg å hjelpe dem rundt meg IRL.
 

DeletedUser

Guest
Si meg enig, er jo reine klager brevet dette her, han beskylder alle TW spillerne for falske beskyldninger og forventer klapp på skuldra GOD JOBB Renegade.... stiller meg forundrende til dette..

han nevnte aldri alle han nevnte ordene noen og mange han nevnte heller ingen navn de som gjorde det vet det selv syns det er galt å si sånt mot en han har følelser selv også.


lykke til videre IRL renegade synd å se deg dra
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
han nevnte aldri alle han nevnte ordene noen og mange han nevnte heller ingen navn de som gjorde det vet det selv syns det er galt å si sånt mot en han har følelser selv også.


lykke til videre IRL renegade synd å se deg dra


Takk for det.
Du har lest mitt poeng riktig
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette var synd renegade! Hadde et meget positivt inntrykk av deg som forummoderator her inne, og det er trist at spillere skal rotte seg sammen på den måten der.

Selvom jeg aldri har pratet med deg eller spilt mot/med deg, så er det like trist å miste en moderator på den måten.

Lykke til IRL :)

mvh
Scar
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Dette var synd renegade! Hadde et meget positivt inntrykk av deg som forummoderator her inne, og det er trist at spillere skal rotte seg sammen på den måten der.

Selvom jeg aldri har pratet med deg eller spilt mot/med deg, så er det like trist å miste en moderator på den måten.

Lykke til IRL :)

mvh
Scar

Takk for det Scar :)

Lykke til videre.
 

DeletedUser

Guest
Neeeeei.. Du var en av de eneste gode spørr du meg..


Ikke gjør dette, du vil savne det..
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvem du er, men uansett er det ikek noe god følelse å lese slikt som dette:(

Jeg håper virkelig at alt ordner seg!

Og lykke til videre i livet! =)
 

DeletedUser

Guest
Dette henviser jo seg også til det jeg har prøvd å tatt opp på forumet, ang mobbing. Er veldig uheldig når det går veldig ut over enkeltspillere.. Jeg erfarer dette selv, men klarer å ta avstand fra det. Dette er et spill og da når andre "angriper" andre, setter dem seg selv i et dårlig lys.

Så all lykke videre til deg renegade! Håper du klarer å løse de problemer du må ha og får et flott liv videre!
Får bare legge til at jeg hadde ingenting imot deg <3
Er veldig flott å ha moderatorer som gjør jobben sin på en god måte! Er bare mange som sutrer og prøver å snike seg unna... Shame on them!!!

Lykke til videre! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp