Ja nå blir dere nok glade.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vær vennlig og hold dere til tema her. Hvem som backstabber hvem er ikke temaet i denne tråden..
 

DeletedUser

Guest
Latterlig folk ikke skal få si sine meninger. Når noen lager avskjedstråder som dette må de da for guds skyld tåle kritikk.

Mine meninger vil nok også bli slettet, så jeg får vel nøye meg med Lykke til.... :(
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi treffes nok igjen her inne en gang ;)


Jeg er sikker :)


Lykke til IRL og ha en god (resten av) påske :D
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvorfor skal ikke folk få lov til å si hva de mener? Er jo ikke vår skyld at han har lagt opp til det.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvorfor skal ikke folk få lov til å si hva de mener? Er jo ikke vår skyld at han har lagt opp til det.


Si meg enig, er jo reine klager brevet dette her, han beskylder alle TW spillerne for falske beskyldninger og forventer klapp på skuldra GOD JOBB Renegade.... stiller meg forundrende til dette..
 

DeletedUser

Guest
Idiotisk at folk skal få lov å skrive avskjedsbrev og komme med påstander der som ikke kan kritiseres, kun fordi det nettop er av sjangeren avskjedsbrev.

Og hvorfor slettes det egentlig? Vil ikke karakterisere argumentasjon mot påstander som personangrep.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Først og fremst så vil jeg ønske trådstarter lykke til vidre i livet og ikke minst med sine personlige utfordringer han måtte ha i det virkelige liv.

Samtidig så stiller jeg spørsmålstegn ved alle dere som MÅ si farvel med negativitet. Når man ikke vil ha noe kontakt med en person/spiller lengre da den personen slutter, hva er da behovet for å rope ut om tidligere hendelser, meninger osv. som måtte være av negativ karakter? Hva får dere ut av det? Denne spilleren/personen har sluttet, det vil ikke bli noen flere eventuelle saker. Virker merkelig at dere skal ha behov for å "jage" etter med slikt.
Har man ikke noe positivt å si når noen stikker så har det ikke noe for seg å si noe heller, spilleren får uansett ikke gjort noe med tidligere hendelser da han har SLUTTET.


Men til slutt igjen, lykke til vidre renegade90
 

DeletedUser

Guest
Kan selvfølgelig ikke svare for alle sammen. Men slik jeg åpenbart ser det, handler det nok mer om måten han sier forvell på. Der han beskylder/kritiserer ”alle” TW spillere for å oppgi falsk informasjon, rapportert han på feil grunnlag osv. Han kaller mange for løgnere, men man får ikke lov til å svare for seg. Det er det folk reagerer på, ikke minst måten folk sensurerer og fjerner tråder der folk kaller han løgner tilbake på bakgrunn av et eller annet. Med andre ord, jeg føler at han la opp til dette selv og en liten hyggelig måte å ta forvell med spillerne på.

Nå får jo folk inntrykket av at han ble jaget bort ubegrunnet og han får sympati av dette. Vel, det var kanskje målet med topicet.

For og ikke å ødelegge dette topicet ble det laget et nytt topic, mer på det generelle plan, men det ble arkivert midlertidig i hvert fall. Samtidig mener folk det er oppsiktsvekkende hvis han er så uskyldig som han påstår at andre i temaet jobber livet av seg for å sensurere innlegg. Kan ikke være spam det går på, som de merker slettete innlegg for, fordi et annet topic for slikt snakk ble fjernet.

Samtidig tror jeg de fleste her selvfølgelig ønsker han lykke til videre i livet.

- Tobben
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hadde egentlig ingen planer om å skrive i denne tråden, men jeg må si jeg reagerer på måten ting blir gjort her.

Jeg skjønner ikke vitsen med en slik tråd om folk ikke får si sin mening. Selvfølgelig må man ordlegge seg på en skikkelig måte, men det at de med rettigheter fjerner innlegg som går mot trådstarter, gjør denne tråden kunstig.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til videre i det virkelige livet, Renegade.

Det er ingen som har bedt om meninger på noe som helst her, så jeg klarer ikke å se hvordan dette kan bli en kunstig tråd?

Og hva ønsker dere egentlig å oppnå med det? Er målet at renegade skal gå av, har dere allerede oppnådd dette.
Som kenlar sier så forstår jeg ikke at alle må finne noe negativt å skrive i enhver tråd. Hele .no forumet er jo fullt av negativitet fra før av!
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg synes dere gjør en god jobb, men hvis dere vil at jeg kan si dere gjø en super jobb, så svar på spørsmålene min PAPben.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er ingen som har bedt om meninger på noe som helst her, så jeg klarer ikke å se hvordan dette kan bli en kunstig tråd?

Og hva ønsker dere egentlig å oppnå med det? Er målet at renegade skal gå av, har dere allerede oppnådd dette.
Som kenlar sier så forstår jeg ikke at alle må finne noe negativt å skrive i enhver tråd. Hele .no forumet er jo fullt av negativitet fra før av!



Med ett slik negativt ladet avskjedsbrev som beskylder omtrent alle spillerne med falske rapporteringer etc. Må det forventes at faktisk spillerne reagerer, for meg er det avskjedsbrevet som provoserer meg, dere vil ha positivitet her på forumet, syns vel dette brevet er så provoserende at det gjør akkurat det motsatte, og at dere sensurerer svar på dette, er jo ikke positivt, litt mere åpenhet og høyere takhøyde kunne fått luftet problemer og fått ting ut, slik dere gjør det, legges det lokk på alt dere ikke liker, blir en trykk koker av sånt.

La folket/spillerne få ytre seg mener jeg, få ting opp og ut, så blir dette ett bedre sted med tiden.
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen som har bedt om meninger på noe som helst her, så jeg klarer ikke å se hvordan dette kan bli en kunstig tråd?

Jeg fikk noen av innleggene mine slettet, mens noen ble stående igjen. Det ødelegger sammenhengen i det folk skriver, noe som jeg mener gjør hele tråden kunstig. Altså at det er bare det som ønskes skal bli værende, som blir værende..
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er ingen som har bedt om meninger på noe som helst her, så jeg klarer ikke å se hvordan dette kan bli en kunstig tråd?

Og hva ønsker dere egentlig å oppnå med det? Er målet at renegade skal gå av, har dere allerede oppnådd dette.
Som kenlar sier så forstår jeg ikke at alle må finne noe negativt å skrive i enhver tråd. Hele .no forumet er jo fullt av negativitet fra før av!

Poenget mitt med det jeg skrev var at akkurat på denne måten har han nå holdt på nå i et års tid i alle stammene han har vært i og så slipper dere han til som mod. og jaggu er det ikke samma greia på nytt der også, dere må da ta til dere noe av infoen som kommer , fyren er jo kun ute og sjølstimulerer , han har kun et mega behov for oppmerksomhet.. dette er ikke kritikk dette er opplysninger , det må da kunne tåles

Det avskjedsbrevet skulle aldri stått på trykk her på forumet , aldri ,, det er problemet
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig kan alle som vil lage seg avskjedstopics, og spesielt mods som slutter.

Joda, men da bør de søren meg tåle kritikken som kommer mot påstandene sine også!

Renegade, har du ingenting å si om dette? Synes det er på tide at du kommer frem og sier at du har baller til å bli motsagt.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Selvfølgelig kan alle som vil lage seg avskjedstopics, og spesielt mods som slutter.

he he, jo jeg er på en måte enig i det da , men her har vi med en spesiell person å gjøre , dette har jeg lest før,, disse triste ord er smurt utover i forskjellige stammeforum fra tid til annen i et års tid , dette er kun gjort for oppmerksomhet og ikke noe annet og det er for min del meget provoserende
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp