Jeg gir meg

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ønsker deg lykke til med å slutte :p

Og videre også forøvrig.

Btw: Europris is tha shit :cool:
 

DeletedUser

Guest
Schål!

~ Lykke til med livet 8) (Du blir foresten aldri kvitt TW avhengiheten, jeg gir det et år også er du tilbake for fult enten du har tid eller ikke) :D <3
 

DeletedUser

Guest
Lykke til med livet og å få top coments på youtube videoer. :)

Muligens jeg tar turen innom Clas Ohlson om jeg finner ut at jeg trenger en Harley Davidson klokke.
 

DeletedUser

Guest
Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaakiiiiiiiiiiiiiim whyyyyyyyyyyyyyyyyyyy </3
 

DeletedUser

Guest
Så med en gang du slutter, så kommer alle de etterlengte speed verdne som du har hatt lyst på så lenge :D et hint? at du skal komme tilbake :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Og i dag fyller Joakim år. 18 år i dag. Huff, han syntes vel at han var litt for gammel for å spille et spill som dette :p
 

DeletedUser

Guest
Så med en gang du slutter, så kommer alle de etterlengte speed verdne som du har hatt lyst på så lenge :D et hint? at du skal komme tilbake :)

Haha ^^ Hadde vært et stort hint isåfall :p Dersom Inno hadde vært villig til å gi oss speed på .no bare for å lokke Joakim tilbake så er jo det kjempeflott. Dessuten kan vi bruke det hver gang det er en småting vi vil ha dem til å endre... ;)
 

DeletedUser

Guest
Var det det jeg sa, da? Jeg, uhm... uttrykte meg muligens litt uheldig der :eek: Speed er flotte saker, men jeg vil ikke se på det som videre sannsynlig at Inno bestemmer seg for å gi det som avskjedsgave :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mr. Game and Watch, jeg vil alltid huske deg som den beste guiden jeg har funnet :) Du har hjulpet meg ekstremt mye med å få sendt tog med dine guider. Lykke til videre og håper vi får se flere lik dere!
 

DeletedUser

Guest
Sist jeg og Joakim var på byen så sovnet han i en grøft og bæsjet på seg i søvne lmao. VA holder enda sammen i både tykt og tynt!!! Følg meg på twitter @killer_bob_ for mer morro. Ps. Joakim er i forcen så jeg anbefaler at dere aller ber for han hver kveld så han ikke blir drept elns
 
Topp