Jeg gir meg

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Da var dagen jeg takker for meg omsider kommet. For litt over to uker siden la jeg inn oppsigelsen min som supermoderator og Wiki-admin. Begrunnelsen er at jeg ikke lenger har tid til å gjøre en god nok jobb som moderator, og jeg vil derfor slippe andre til. Jeg jobber deltid på Clas Ohlson, går på skolen 35 timer i uka, trener en god del og driver med musikk innenfor flere arenaer på forholdsvis høye nasjonale nivå. Før hadde jeg tid til å presse inn både spilling og moderering, men etter hvert fikk jeg mindre og mindre tid til å spille, og nå har jeg heller ikke tid til å moderere lenger. Derfor har jeg valgt å slutte.

Jeg la inn oppsigelsen min 21. september, og kommer til å fortsette som moderator frem til 21. oktober. Da vil det bli en ny åpning i teamet, som jeg anbefaler alle som ønsker å jobbe med teamet å søke om å få. Det er fantastisk gøy å jobbe i TW-teamet, i tillegg til at det er utrolig givende. Jeg har nesten vært to år i teamet, og jeg har hatt det heidundrende kjekt :) Det anbefales virkelig på det varmeste å søke seg dit. Husk også at den enkleste måten å endre noe på er fra insiden, så selv om man ikke er helt enig med teamet er det lov å søke seg inn likevel. Men ikke for å lage kvalm, da... misforstå meg rett :p

Tribal Wars har forandret seg veldig gjennom årene jeg har spilt. Fra å ha vært et forholdsvis lite og amatørmessig browserspill har det utviklet seg til et mye bedre og variert onlinespill. Jeg vet mange av dere ikke liker de stadige endringene som har kommet, men prøv å tenk tilbake hvordan Tribal Wars en gang var - det er faktisk blitt mye bedre. Selv er jeg veldig fornøyd med å ha fått gjennomslag for åpningen av en HP-server på .no, noe jeg mener er et skritt i riktig retning. Jeg har også sett en positiv utvikling i selve TW-samfunnet i løpet av min karriere. Det er mange jeg kommer til å savne når jeg nå slutter med Tribal Wars.

Jeg vil gjerne takke for meg og takke for tilliten både spillere, forumbrukere og teammedlemmer har vist meg gjennom min karriere. Jeg vet jeg ikke alltid er lett å ha med å gjøre - noen ganger kan jeg være skikkelig dust - men likevel har dere stort sett holdt ut. Takk! Nå gleder jeg meg over litt frigjort tid for min egen del, og jeg ser positivt på den videre utviklingen til Tribalwars.no, selv om jeg ikke lenger kommer til å være en del av dette samfunnet.

Takk for meg!
- Joakim Netland
 

DeletedUser

Guest
Livet har mann her!

Lykketil med de andre sakene du skal drive med utenfor dette livet ;)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre :) Høyt elsket, dypt savnet :eek:

Njoja, du får ha det gøy da :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til med livet uten TW, høres ut som du har nok å holde på med! :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre Joakim
Håper vi kan forsatt kan ver venner på Facebook :)


-Lappa92,Morten
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Veldig synd.

Dette er veldig synd, du har gjort en strålende jobb for tribalwars.no! Håper du får det fint uten TW også selvom vi kommer til å savne deg! :)
 

DeletedUser

Guest
lykke til videre IRL Jokke, vi vil alle sammen savne deg <3
 

DeletedUser

Guest
Du Joakim, du Joakim! <3

Dette betyr jo at det er en 100% endelig avgjørelse :(

Blir rart og ikke jobbe med deg vesle skjønne krølltopp!

<3Kathy
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Tenkte at jeg skulle skrive lykke til videre, men så leste jeg over en gang til. Så oppdaga jeg at du jobba på clas ohlson...


Neida, fra spøk til revovler :) Du får ha lykke til videre... Så skal jeg komme inn på Clas og plage deg med gjevne mellomrom uten at du heilt vet at det er meg :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tenkte at jeg skulle skrive lykke til videre, men så leste jeg over en gang til. Så oppdaga jeg at du jobba på clas ohlson...


Neida, fra spøk til revovler :) Du får ha lykke til videre... Så skal jeg komme inn på Clas og plage deg med gjevne mellomrom uten at du heilt vet at det er meg :)

Hah. Får håpe du velger riktig Clas Ohlson, da.


EDIT
Er fakta at jeg alltid går rundt og venter litt på den dagen det kommer en random og spør meg om jeg er Mr. Game and Watch...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg vet hva jeg skal gjøre ved neste besøk i Stavanger. Eller vent litt... har jo adressen din og jeg, kan vel ringe på og spørre om jeg ikke finner deg på Clas Ohlson :)
 
Topp