JPTG - en flopp?

DeletedUser

Guest
Yeah, slik kan det gå:) Merkelig det der!

Oh, jeg fikk nettopp et negativt rykte med kommentaren; "fortsetter din svartmaling av bgm.. Vel, la oss heller stille spørsmålet, hadde jeg svartmalt bgm75 dersom hans plan hadde fungert? Nei, ikke akkurat. Kanskje vedkommende som ga meg ryktepoenget kanskje kan gå litt inn i seg selv med å fjerne sitt tunellsyn å se på hvorfor jeg svartmaler bgm75? Er faktisk ikke så fryktelig vanskelig om man kan vie to sekunder ekstra med å lese eller å tenke selv.

All rett til og svartmale Bgm han er sviker, løgner og bedrager skal man lete lenge etter. allt han ville var og slutte men først måtte han skape konflikt mellom hfo og bol og dra rng in i det og ødelegge v1 bare fordi han ikke kunne si jeg gir meg med tw. so way to go Bgm du greide og ødelegge v1 :awesome: (clapping)
 
Sist redigert av en moderator:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
ikkje hannes feil at alle på v1 e grodd fast, C22 og WIC Ledelsen mest.
e litt som å prøve og parre en giraff og ei katta.. funke ikkje heilt eller?
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
woot, hva har WIC med Cap å gjøre? Vi kjører på som vi alltids har gjort mot alle fiender sammens med våre kjære venner i Viking
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Som alltid er det mye rart å lese på forumet. Av og til sitter jeg bare og rister på hodet. Orker ikke å gi kommentarer engang ..og til deg Kenn93x, hvem har sagt vi har tapt?? Er krigen slutt enda? Eller er det bare forutinntattheten som har inntatt deg?
 

DeletedUser

Guest
Jeg forutser at JPTG kommer til å ta seg litt opp, men når vintern kommer blir det kaldt og kjølig! Det er nemlig da vi er på vårt beste! Hvis dere tror dere har opplevd press til nå, får dere virkelig GLEDE dere til vintern! :)

Noe ala det her ;) Regner med at alle har sett "Game of thrones"! Hvis ikke, så SHAME ON YOU!

[SPOIL]
Game-of-Thrones_210-White-Walker-3.jpg
[/SPOIL]

[SPOIL]
thrones-210-White-Walkers.jpg
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
stammen er bra den

jeg står nå ennå på mitt og sier at JPTG er en bra stamme
 

DeletedUser

Guest
jeg har da alltid sagt at jeg elsker JPTG

Okei? Jeg har sett litt på dine innlegg og sliter med å finne noe som tyder på at du har sagt dette før... -.-

BTW: elske er et sterkt ord. Sikker på at du vil bruke det?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Jeg forutser at JPTG kommer til å ta seg litt opp, men når vintern kommer blir det kaldt og kjølig! Det er nemlig da vi er på vårt beste! Hvis dere tror dere har opplevd press til nå, får dere virkelig GLEDE dere til vintern! :)

Noe ala det her ;) Regner med at alle har sett "Game of thrones"! Hvis ikke, så SHAME ON YOU!

[SPOIL]
Game-of-Thrones_210-White-Walker-3.jpg
[/SPOIL]

[SPOIL]
thrones-210-White-Walkers.jpg
[/SPOIL]



Ehem...:awesome:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vel, kan virke som om jeg er den eneste her som ikke har sett "Game of Thrones", og så skrev han "Shame oin you". Men ja, er vel litt sånn jæren-humor muligens, ikke vet jeg :/
 

DeletedUser

Guest
Ja seff vi har noen nedganger. Men tenk alt den motgangen vi har møt og likevel står vi oppe?
Alt er ikke perfekt innen en stamme, ting tar tid. Ting blir ikke perfekt etter noen uker/måneder. Ting tar tid.
Dere får bare skryte så mye dere vil over hvor perfekte dere er og hvor mye dere eier oss jeg bryr meg ikke en drit.
 

DeletedUser

Guest
Ja seff vi har noen nedganger. Men tenk alt den motgangen vi har møt og likevel står vi oppe?
Alt er ikke perfekt innen en stamme, ting tar tid. Ting blir ikke perfekt etter noen uker/måneder. Ting tar tid.
Dere får bare skryte så mye dere vil over hvor perfekte dere er og hvor mye dere eier oss jeg bryr meg ikke en drit.

Igjen, så har vi aldri sagt at vi er best... Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Kritikken vår har falt mest på deres innaktivitet og mangel på initiativ. Ting tar tid ja, helt enig der.. Men i deres tilfelle tar det for lang tid. Dere har ikke evigheter på å rette opp i problemene deres. Akkurat nå taper dere på alle fronter og får endene til å møtes ved å adle grått og innaktive BOL spillere.

Det at du ikke bryr deg er jo et problem i seg selv, for det viser jo at du ikke tar det til deg. Mye av kritikken kommer i form av råd og tips, så rart hvis dere ignorerer det.

Håper dere får opp dampen litt, for jeg savner de gangene jeg måtte spørre om støtte.
Creds til den nye eieren av bunny som fighter litt! Supert!!! Capitan22 sender også sine gode tanker i form av nukes som kommer med kaker og kaffe.. digger det! ;)

Flott at dere fortsatt står oppe i hvert fall! :awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja seff vi har noen nedganger. Men tenk alt den motgangen vi har møt og likevel står vi oppe?
Alt er ikke perfekt innen en stamme, ting tar tid. Ting blir ikke perfekt etter noen uker/måneder. Ting tar tid.
Dere får bare skryte så mye dere vil over hvor perfekte dere er og hvor mye dere eier oss jeg bryr meg ikke en drit.

Aww, endelig noen som tør å ta bladet fra munnen.

For det første vil jeg ta tak i ordlyden din i
Ja seff vi har noen nedganger
"Noen" nedganger, sa du? Ehm, har ikke det kun vært én nedgang siden starten av krigen, egentlig? Hva er det du legger i ordet "noen nedganger"? Joda, dere står nå tross alt oppe, men det samme gjør vel strengt tatt BOL også?

Ting blir ikke perfekt etter noen uker/måneder. Ting tar tid.

Ting tar tid, det er helt riktig, men er du fullt klar over hvor lang tid det skal ta før JPTG virkelig klarer å få til noe som helst? C22 lovte at statsen mot WIC vil snu, samme gjorde bgm75, som for morroskyld nå er ut av JPTG, hans eget stammeparadis? Trøbbel i tårnet, mister? Uansett, hvor lang tid skal det gå da, Xandor, før dere klarer å utføre noen få prosent av hva C22 og bgm75 har lovt her på forumet? Det får vel være grenser vel?

Du bryr deg ikke? Vel, når du bruker tid på å formulere deg om "ting du ikke bryr deg om", så bryr du deg til en viss grad om det. Oh yes, jeg kverulerer nettopp fordi jeg synes det er gøy OG fordi jeg endelig har et nytt "offer" å hakke på her inne etter at jeg gikk til WIC selv :)
 
Topp