julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

DeletedUser

Guest
Admin gjør så godt hun kan. Det er tross alt ikke lett, å true med å slutte hjelper ingenting. La hun nå nyte julekvelden i fred før hun skal tibake til å jobbe for utakknemlige idioter som syter og hyler hver eneste gang det skjer en feil.

Jeg sa at jeg VURDERER å slutte... Noe som kommer av at jeg er utrolig oppgitt over det som har skjedd.
Jeg har aldri klaget over admin.



Blir mer oppgitt over deg enn av feilen med julepausen, når du skriver "utakknemlige idioter som syter og hyler hver eneste gang det skjer en feil."
Ser du at jeg har takket for raskt svar?

Vil forøvrig takke for raskt svar på Support forespørselen min:)

Har heller aldri sagt at jobben admin gjør er lett! Det jeg sier er at jeg er oppgitt over det som har skjedd. Så vær vennelig å spar meg for slike kommetarer!
 

DeletedUser

Guest
Siden du ikke vil ha flere kommentarer så lar jeg faktisk være å svare, du ville nok ikke lese svaret uansett :p

Var btw ikke ment direkte til deg, men mer til alle som syter og vil slutte for hver minste ting, som f.eks at selve julepausen er der. (Jeg for min del foretrekker å ete pinnekjøtt og undervise fetteren min i Superhelter enn å angripe folk som spiser middag)
Kanskje mer generelt for sytingen. Bleh.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Siden du ikke vil ha flere kommentarer så lar jeg faktisk være å svare, du ville nok ikke lese svaret uansett :p

Var btw ikke ment direkte til deg, men mer til alle som syter og vil slutte for hver minste ting, som f.eks at selve julepausen er der. (Jeg for min del foretrekker å ete pinnekjøtt og undervise fetteren min i Superhelter enn å angripe folk som spiser middag)
Kanskje mer generelt for sytingen. Bleh.

Slutt med det superhelt møkket ditt. Lær han om fotball i stedet. :p
----

Vi må ha lov til å klage litt på adminene når de gjøre feil. Er ganske sikker på at de visste hva de bega seg ut på når de takket ja til "jobben".
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Slutt med det superhelt møkket ditt. Lær han om fotball i stedet. :p
----

Vi må ha lov til å klage litt på adminene når de gjøre feil. Er ganske sikker på at de visste hva de bega seg ut på når de takket ja til "jobben".

Les reglene.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Emne Brann2006 besøker Barbar landsby Skift navn
Sendt 26 12 08 12:18
Besøk

Dine tropper besøkte Barbar landsby (516|437) K45

Etter en komfortabel jul med utmerket mat begav de seg tilbake hjem igjenn.
God Jul til alle spillere!



Ser at den ikke er slått av enda.
MEEEEEEN det er det INGENTING jeg kan gjøre med. Vi er mods, og det er forum relatert. Det er nok en gang admin sin jobb og fikse med pausen!
 

DeletedUser

Guest
Hvis denne pausen er noe de slår av og på så blir jeg bare enda mer skeptisk og oppgitt.

Jeg har nå satt i gang angrep for å få res til å bygge litt mer før jeg får inn ett angrep om 5 timer. Ikke nok med at jeg har blitt forhindret til å hente res i de to/tre dagene pausen har vart, jeg skal nå også sitte å se på at en som har startet ett angrep i pausen får la dette gå fullt ut for de klarer vel å "slå av pausen" rett før han treffer. :confused:

Hvis det blir noen flere pauser så skal jeg seriøst vurdere å finne andre ting å bruke tiden min på. Dette blir så utrolig patetisk når det skal være pause i ett spill. Jeg spiller flere nettspill og har gjort det i mange år, dette er det første som har pause.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det går sikkert an å legge inn en tidsinnstilt pause også, men det er ikke gjort denne gangen....
Så får vi bare vente i spenning på hvor lang tid det tar før det blir fiksa opp...
 

DeletedUser

Guest
Det går sikkert an å legge inn en tidsinnstilt pause også, men det er ikke gjort denne gangen....
Så får vi bare vente i spenning på hvor lang tid det tar før det blir fiksa opp...

Sindig som alltid ;) Vi vinner ikke mey ved å skrike ned forumet uansett.....

Må si jeg er imponert over dine og Glitters mod egenskaper!

Dere burde være inspirasjon for de andre, rigiditet til enhver tid får ikke forumet langt (begynner å se hvorfor forumet har "dødd" siden Trym, Macho, ZZ, sarsi9 og mange andre (inkludert deg og Grim) hadde vannvittige, hysteriske tråder som fikk deg til å pisse på deg latter. Du er litt enig selv om du politisk korrekt nok avstår fra å svare ;) )!
 

DeletedUser

Guest
Jeg er fremdeles spent på om ett angrep som er startet i "pausen" får gå fullt ut. Det er i så fall latterlig. Enten er det pause eller så er det krig. Helt klart har de en fordel som hadde nok når pausen startet som kunne sende slike angrep uten at jeg har noen mulighet til å bygge ekstra opp...
 

Black Andi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg anmoder, at vi alle legger sammen, og sender de hovedansvarlige for pausen og sånnt på kurs, for å lære seg klokka!!!!!!!

når en pause starter 12, er det mulig med en kvartyer opp eller ned, men ikke
1 time 20 min før!!!

om dere er ansatt for å ødelegger spillet, DA gjør dere en kjempejobb....

Andi
 

Black Andi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Emne hork besøker Barbar landsby Skift navn
Sendt 31 12 08 10:04
Besøk

Dine tropper besøkte Barbar landsby (612|629) K66

De drakk til de falt, og kryper nå svimle hjem igjen.
Godt nytt år til alle spillere!
 
Topp