julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

DeletedUser

Guest
Slapp av folkens.

Jeg har sendt post til Glitter og hun har sagt hun skal ta det med admins hvis hun får tak i dem. De gjør dette frivillig og siden fleste ville ha julepause prøvde de. Dette fungerte ikke. Det er tross alt bare et spill. Vær tålmodig.
 

DeletedUser

Guest
Vil forøvrig takke for raskt svar på Support forespørselen min:)
 
Reaksjonspoeng
3
Logget på for første gang på 24 timer for ti minutter siden. Så går jeg på en jeg sitter for og ser at h*n har mistet 4 byer innenfor julepausen.:mad:

Jeg har respekt for arbeidet adminsene gjør, frivillig og uten lønn, men jeg er rimelig pissed off, i min fulle rett, og jeg regner med at alle skader som egentlig ikke skulle skjedd i julepausem blir fikset på:)
 

DeletedUser

Guest
Bah, seff kommer jeg tilbake til kaos. Til og med blitt nuket av mine egne fordi de trodde det var pause! Prøve å ha et liv her er uhørt skjønner jeg :p

Foreslår at alle som har opplevd svikt i systemet her sender inn en ticket eller fem. Byer som er tapt, tropper som er døde, bygninger som er most osv. pga julepausen som sviktet kan fikses hvis admins tar seg tid til å gjøre det. :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Noe galt skjedde med systemet mest sannsynlig. Mange spørsmål uten svar, men nå skal ihvertfall alt være sånn som det skal. Pausen er oppe og ingen angrep skal gå igjennom NÅ. :p
 

DeletedUser

Guest
Noe galt skjedde med systemet mest sannsynlig. Mange spørsmål uten svar, men nå skal ihvertfall alt være sånn som det skal. Pausen er oppe og ingen angrep skal gå igjennom NÅ. :p

Noen av mine angrep gikk igjennom 3-4 minutter etter at du sa det..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Pausen fungerer fremdeles ikke..og mine usle fiender utnytter det for det det er verdt..jeg regner med at jeg får tilbake evt. tropper/byer jeg mister pga. dette..
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir frustrert av dette spillet. Jeg betaler for Premium og har ikke fått noen beskjed om at det blir utvidet for denne latterlige pausen.

Jeg hadde tenkt å samle mest mulig res slik at jeg kunne bygge bygninger, adelsmenn og gullmynter mens pausen varte. Så i dag så gikk angrep gjennom. Da tenkte jeg at greit, da får jeg angrepet likevel så da hiver jeg på noen soldater. Hva skjer? Jo, tre angrep går igjennom men ingen flere. Da har jeg svidd av ressurser på soldater og får intet tilbake for å bygge.

Jeg kjenner dette pausegreiene er latterlige. Men sånn er det når multiacc florerer og kontositting misbrukes. Da må de som spiller over evne syte seg til pauser slik at de kan være borte fra maskinene i noen dager. :confused:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg vet dessverre like lite som dere akkurat nå.
Og dere kan regne med at admin jobber på spreng for å finne ut hva som er galt...
 

DeletedUser

Guest
Håper det...

Håper at jeg må slippe å logge inn i kveld fordi ting ikke fungerer. Heldigvis er jeg i et fredlig område nå :D

Hva skjer med tropper man mister? Får man en erstatning eller noe`?
 

DeletedUser

Guest
Håper det...

Håper at jeg må slippe å logge inn i kveld fordi ting ikke fungerer. Heldigvis er jeg i et fredlig område nå :D

Hva skjer med tropper man mister? Får man en erstatning eller noe`?

Klart dere får alt tilbake, er jo Julaften og nissen er underveis lol :D :D :D :eek:
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg skjønner til fulle frustrasjonen til de som mister tropper og byer som de trodde skulle få seg en gløgg.

Men jeg har også veldig stor forståelse for adminsene som sikkert(og forhåpntligvis) har jobbet ræven av seg for å fikse opp i problemene.

La oss vise oss overbærende og vente til etter jul før vi venter å få svar på ticketene en god del av oss har sendt inn.
 

DeletedUser

Guest
Først admin jobber sikkert masse med det. Husk at det var flertallets ønske så de prøvde. Det gikk ikke helt som det skulle, men jeg krever at de erstatter alt tap i forhold til tid, ressurser, tropper og byer og fjerner all gevinst fordi at pausen ikke fungerte. For min del kan de stoppe spillet helt i 3 dager mens de ordner alt. Jeg kommer til å slutte på dette spillet, som jeg bruker 4 - 6 timer om dagen på, hvis ikke admin ordner helt opp i problemene.
 

DeletedUser

Guest
Vurderer å slutte jeg også hvis ikke det blir en ordning på dette.
 

DeletedUser

Guest
Admin gjør så godt hun kan. Det er tross alt ikke lett, å true med å slutte hjelper ingenting. La hun nå nyte julekvelden i fred før hun skal tibake til å jobbe for utakknemlige idioter som syter og hyler hver eneste gang det skjer en feil.
 
Topp