"julepause"

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tror ihvertfall ikke det blir DosX som skriver den meldinga da....

Men hva med muslimene da? Får de ramadan-fri?

Norge er jo tross alt flerkulturelt!

Vil ikke ha en diskusjon på det her...

Du kan evt legge det ut på off-topic, men for å si det sånn så er juleaften en tradisjon i Norge.

Norge flerkulturelt?

Ja, men det er tross alt vi som er flest og feirer jul.
For det andre så er det de som kommer til Norge. Dvs ikke vi som skal legge oss under andre sine meninger som bare kommer inn i Norge fordi de er flyktninger.
For det tredje, ramadan er en hel måned der de skal faste og be. De skal jo be seks ganger om dagen uansett og hvis de har tid til å spille TW da har de tid under ramadan og.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil ikke ha en diskusjon på det her...

Du kan evt legge det ut på off-topic, men for å si det sånn så er juleaften en tradisjon i Norge.

Norge flerkulturelt?

Ja, men det er tross alt vi som er flest og feirer jul.
For det andre så er det de som kommer til Norge. Dvs ikke vi som skal legge oss under andre sine meninger som bare kommer inn i Norge fordi de er flyktninger.
For det tredje, ramadan er en hel måned der de skal faste og be. De skal jo be seks ganger om dagen uansett og hvis de har tid til å spille TW da har de tid under ramadan og.

Ramadan varer en hel mnd ja. Da har de tid nok til å spille om de vil det. Men under eid, som er avslutningen av ramadan, da feirer de i et par dager, er hele tiden med venner og familie. Som når vi feirer jul - nesten. For de er vel enda mer sosial med hverandre enn oss - tør jeg påstå....

Men ja, det er jul som er offentlig norsk høytid.
 

DeletedUser

Guest
Veldig få feirer jula av religiøse grunner. Jula er en tid hvor alle skal ha det bra, og hvor du skal opplever gleden av å glede andre.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Okkaay. Her kunne jeg jo kost meg i lange tider med infractions i hytt og vest....låser istedenfor. Skjerpings.

Vi får vente og se hva Dosx finner på.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp