Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

DeletedUser

Guest
Det er mange krav, litt sånn som kardemommeloven.

Er du snill å grei, så tar de vare på deg uansett. Og det er vell sånn den perfekte stammen skal være? En som aldri lar deg i stikken, og som støtter deg uansett situasjon og håpløshet? Fantastisk familie, JFF familien :)

Haha, kan ikke si meg uenig her! ;) Men snakket om, hvis stammen nådde 1 og de har flere stammer under seg.. Hvordan de hadde løst det
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
TC ringer renegade og sladdrer om at raub blir linket til dem begge. Rene klager på oss, hadde klaget på min IRL venn som gidder og heller ikke løser opp i hvem som er hvem. for det er tydligvis han som vet hvem alle er:p
Tåplig hele greia, ta heller å spill enn å bruke tid på denne bullshitt tråden.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg lurer litt på om denne familiegreia har noe for seg. det er jo en kjent sak at mange slutter sånn smått om sen. hva er mer selvfølgelig en at de da gir sine byer til resten av stammen?
så når det da er 5-6 store medlemmer i hver stamme, så merger de stille og rolig en mørk høstnatt. og er plotselig hotselig den største stammen i V9 med 20 motiverte og kraftfulle medlemmer.
og da setter dere andre sikkert morgenkaffen i halsen og forbanner deres egen navlebeskuende sneverhet som ikke evner å oppdage en mega ide når den ligger fremfor dere.

men det er jo som tidligere skrevet bare noe som jeg lurer på.....
 

DeletedUser

Guest
Ulempen med mange familiestammer, er at du heletiden vill ha medlemmer som blir farmet / angrepet og der alle skriker om støtte samtidig, serlig når folk starter å fake så smått.

Det andre er at de som som oftest blir med i sånne familier er spillere som ikke kan spille, altså du ville vokst fortere selv ved å farme dem istedet. Men kjære RUAB er jo så kos at han velger å spille MED istedet for MOT de fleste. Og det har jo sine fordeller som du påpeker. :)
 

DeletedUser

Guest
krona har faktisk rett, jeg som er mitt inne i j.f.f clusteret har nesten ingen å adle, gjør det vanskelig å vokse:(
 

DeletedUser

Guest
...

Ikke rart den stammen ligger under 8-0 mot forte da vett..
 
Topp