Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

DeletedUser

Guest
Du prater mye, men sier lite. Essensielt så er jeg uenig i alt du har skrevet, men gidder ikke vasse gjennom alt rotet for å bla det fram. La oss holde det til at de fleste vil kunne si om noen oppfører seg som en idiot. Ja, det er en viss forskjell på å oppføre seg som en idiot og å være det, men nærme nok til at det er lite poeng i å kverulere om det. Morsomt hvordan både du og RAUB skriver på en så... slitsom... måte forresten :)

Villareal er ikke Lord Ollis. Han er ikke søt nok.

Det passer neppe å kalle Zippymaster for en smurf. Han gir ser ikke ut for å være noen andre enn han er, for å oppnå noe. Jeg regner med at du vet hva en smurf er i sammenhengen med online spill? :)

PS_ Du er uenig uansett du. Det er bare sånn du er.

Narsissister kan alt og vet alt.

Likeledes er de totalt egoister. Og jeg kjenner 1 som er fra v2, Det begynte med W.
 

DeletedUser

Guest
Grattulerer med V2, forresten. Regner med du har funnet deg en ny lekeplass nå som det er over.!.

Lyst å joine meg på Grepolis heller?

Takk :) Har et par alternativer til å leke meg i hvertfall. Nei takk til Grepolis.

PS_ Du er uenig uansett du. Det er bare sånn du er.

Ikke alt. Jeg er temmelig sikker på at hvis du går over forumet med finkam så vil du finne et sted hvor jeg er enig med noen. Kanskje to steder, hvis du er heldig. Huh, nå var jeg visst uenig igjen.

Narsissister kan alt og vet alt.

Sier du at jeg er en narsissist? In the word of Tony Stark; Agreed. Det er jo ikke utelukket negativt engang! Takk, du sier så snille ting :)

Likeledes er de totalt egoister. Og jeg kjenner 1 som er fra v2, Det begynte med W.

Nei, nå har du tapt meg. Mitt V2 navn startet jo med en enkelt V, så kan ikke være meg. Kommer ikke på noen - er redd du må hjelpe meg litt her. Mener du at jeg er egoistisk? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Liker vendingen i denne tråden, egentlig prøvde trådstarteren å fortelle det negative ved J.F. - family og videre fortsatte han med å fortelle hvordan det ville ende med medlemmene og hva slags handlinger ledelsen der ville ha tatt. Akkurat nå er det mere personlig krigsprat her, hehe. Lurer på om det var meningen bak hele denne tråden i så fall... :p hihi
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Ska vi da alle hilse pent på DeeDee/R90. Kjeder du deg Chr. ? Eller ska vi si at det er blevet ditt "varemerke" og få alle oss gamle opp av gostolen :rolleyes:

du er jaggu dummere enn jeg trodde din danske...
Hvorfor er jeg sikta? jaja greit nok jeg har gjort mye, jeg har vingla tilbake.
Men om du faktisk hadde fulgt litt med, ville du fått med deg at jeg nylig flyttet, jeg har nylig begynt på skole. Jeg har ikke tid til dette spillet.
Når TC ringer meg på tlf og sier at folk tror at jeg er en konto jeg ikke engang har hørt om, så sier jeg enkelt å greit med dette innlegget at nei jeg er ikke raub, og jeg kan bevise det på følgende måte.
Sjekk IPen, be tw teamet sjekke IPen og dere ser at jeg ikke er den personen.


Når det er sagt og som gjelder alle:
Jeg har ingen in-game konto og om moderator vil se på innlogging på min offentlig profil vil man se at jeg ikke har vært inne på lenge.

At meg og Thecleaner er gode venner både i spillformat og irl, er ingen hemmelighet. Men at folk anklager meg for å være thecleaner eller denne Raub uten å kunne bevise noe, da skyter dere ut ting uten noe bevis.
Jeg har gjort mine feil, ingenting jeg gjør eller sier vil forandre mine feil.

Men jeg orker ikke å lese mer jeg orker ikke dette styret lenger. Jeg sletter alle tw spillere fra min skype og rett og slett driter i alle tw spillere. Årsaken er enkel, dette blir for mye stress.
Jeg har elsket å lage bråk og drit, nettopp fordi jeg elsket å se folk hisse seg opp og irritere seg over ting jeg sa og hintet til.
Jeg har hatt mange kontoer, ingen hemmelighet det heller.
Men hvis dere skal skylde på meg, sjekk det i det minste opp med admins som fint kan vise at min IP ikke tilhører kontoen det er snakk om og heller ikke er i nærheten av å være i nærheten av trondheim der thecleaner bor.
Om moderatorene vil bekrefte at min ip ikke er brukt på den kontoen, så hadde jeg satt pris på det.
Etter dette ber jeg min forumkonto bli bannet og nei jeg vil ikke ha den åpnet igjen.

Livet etter tw har vært behagelig, ingen stress ingen mas.

Lykke til med spillingen til alle sammen, men jeg vil ikke ha noe mer tlf om spillet, jeg vil ikke ha en eneste skype samtale om dette spillet lenger. Makan til søppel spill og propeganda drit.
Jeg har 3 fine år på skole og et nytt sted og bo, jeg har det mye bedre etter at jeg ble kvitt tw.

Dere får tro hva dere vil, men min ip er ikke lenger basert på tw, jeg klarer meg fint uten.

Takk til alle som har godtatt meg og fulgt meg igjennom mine sprell og diverse påfunn på godt og vondt.
Beklager for å ha plaget andre med diverse og ja egentlig ødelagt noe av spilletiden deres med mine idiotiske forsøk på å hisse opp spillere.
Det høres kanskje rart ut men jeg har ikke noe i mot noen av dere.
Glitter: lykke til videre med bloggingen din, har fått tilsendt linken til den nye, men har ikke orket å styre meg inn på siden. Har lagt tw på hylla og klar til å sette irl livet mitt ut i en annen bane.

Så takk for meg og nå har jeg sagt nok.
Jeg har tidligere laget en avskjedstale hvor jeg da kom tilbake, men denne gangen er det nok.
Noen vil ikke tro at jeg er ferdig, mens de som faktisk har pratet med meg i løpet av den siste mnd, veit at jeg ikke driver med tw og klarer meg uten.

Jeg gikk kanskje litt off topic nå, beklager for det.
Men vil bare ha på det rene at jeg ikke er denne kontoen og har ingen forbindelse med verken v9 eller annnet.
Ja jeg hadde en r90 konto på v9 tidlig på spillet hvor jeg hadde åpen innboks til de som ville si sine siste hat brev til meg. jeg forstår folk misliker meg, jeg respekterer at jeg er hatet. Jeg ber ikke om noen tilgivelse, jeg fortjener det ikke. Alt jeg søker er ro og fred, thecleaner får gjøre det han vil. Han er en god venn av meg uansett hva, han har vært der for meg irl når ting ble tøft og thecleaner er en bra fyr.

Det finnes mange flotte personer her på tw, som har tatt meg til forsvar i ulike ting. Jeg setter pris på det, men jeg fortjente det aldri. Jeg gjorde så mye latterlig dumt at tilslutt gikk det utover uskyldige folk også irl. Folk kan si så mye drit om meg, det er greit, jeg forstår.
Men ikke legg 2 og 2 sammen hver gang thecleaner snakker som om at jeg er der, for jeg er ikke det.

Raub: Hvem enn du er, kom ut av skapet og la folk vite hvem du er? om du er falsk konto som folk sier eller om du er en ekte aner jeg ikke. navnet ditt ringer ingen bjeller hos meg.

Sorry for at jeg ødelegger tråden min med tørrprat og folk har sikkert hørt meg preike sånt som dette.
Men uansett, jeg har aldri vært flink til å si sorry for ting jeg har gjort på tw og samtidig mene det.
Men nå mener jeg det, sorry til alle som har måtte gå igjennom min oppmerksomhetssyke episode og tiden jeg syntes synd på meg selv og tiden jeg ikke helt hadde kontroll på mitt eget liv.

Takk til PABben som tok meg inn i varmen i tw teamet og ga meg full tillit, som jeg brukte for å hevne meg på folk jeg ikke likte.
Beklager til Glitter og dere andre som fikk sin IP spredd ut på forumet, jeg aner ikke hva jeg drev med.
Veit ikke hvem tw team folk som er igjen nå, men til dere som var der når jeg jobbet der. Unnskyld til dere også som måtte ta meg til forsvar og fordi at jeg aldri innrømte for dere at jeg hadde gjort det som ryktene sa.
Ryktene var sanne, jeg var korrupt. Jeg ga bort Ipene til topp spillere fordi jeg rett og slett ville lage kvalme. Men jeg ga aldri noen folk ressusser eller tropper slik ryktene skal ha det til. Jeg ga bort IP, jeg søkte folk opp for å finne ut om noen av topp spillerene skjulte seg under nye navn eller multi kontoer.
Det skulle jeg aldri ha gjort og det er ikke noe poeng å benekte at jeg gjorde det.

Folk kan tro hva de vil om dette brevet, noen vil godta det jeg skriver andre ikke. Og det er greit, jeg har gjort såpass mye på de 2-3 årene jeg har vært en del av tw.no.

Så forresten at Arica vant på v2, grattis til dere alle sammen (sorry for å nevne en annen verden, orket ikke å legge det på en annen.)

Jeg tar alt i en post, så er jeg ferdig med det.

Jeg vil be om at min forum konto blir slettet om 1 uke, til alle som har lyst til å sende meg sine hat ord eller hva enn det er, innboksen min blir åpen 1 uke og jeg svarer på det.
Om noen vil ha en privat unnskyldning for ting jeg har gjort, gi meg beskjed, jeg er mann nok nå til å si sorry.

Ta vare på hverandre, kos dere videre og ja rett og slett takk for alle minner på godt og vondt.

Mvh
Christian aka Renegade90
 

DeletedUser

Guest
Takk :) Har et par alternativer til å leke meg i hvertfall. Nei takk til Grepolis.



Ikke alt. Jeg er temmelig sikker på at hvis du går over forumet med finkam så vil du finne et sted hvor jeg er enig med noen. Kanskje to steder, hvis du er heldig. Huh, nå var jeg visst uenig igjen.



Sier du at jeg er en narsissist? In the word of Tony Stark; Agreed. Det er jo ikke utelukket negativt engang! Takk, du sier så snille ting :)



Nei, nå har du tapt meg. Mitt V2 navn startet jo med en enkelt V, så kan ikke være meg. Kommer ikke på noen - er redd du må hjelpe meg litt her. Mener du at jeg er egoistisk? :eek:

Endelig ble jeg rett tolket. Good work!
 

DeletedUser

Guest
@R90: Etter den første setningen du skrev kjente jeg at en hodepine lå å lurte, så ignorerte resten. Antar det var ditt vanlige bullshit.

Endelig ble jeg rett tolket. Good work!

Ah, så du mener jeg er egoistisk. Kult. Hvorfor det? :)
 

DeletedUser

Guest
Liker vendingen i denne tråden, egentlig prøvde trådstarteren å fortelle det negative ved J.F. - family og videre fortsatte han med å fortelle hvordan det ville ende med medlemmene og hva slags handlinger ledelsen der ville ha tatt. Akkurat nå er det mere personlig krigsprat her, hehe. Lurer på om det var meningen bak hele denne tråden i så fall... :p hihi

Ja dere fikk jaggu til å komme bort fra sakens kjerne. Og da kan man spørre seg: Hvorfor var det så viktig?

Lar spørsmålet stå åpent.

Takk for meg, Nå har ikke jeg heller mer å legge til.!.

Dere takler ikke at noen fersker dere. UANSETT hvordan, så skal dere snakke det bort.

- Men da er det bare å begynne på første side. Og les på nytt, ingen har kommet med noen nyheter her ihvertfall.

- Logger AV- TW for godt. For aldri har jeg sett på makan til en gjeng med snørrhovne drittunger. Mamma og pappa burde gitt dere skikkelig spansk ris.
 

DeletedUser

Guest
@R90: Etter den første setningen du skrev kjente jeg at en hodepine lå å lurte, så ignorerte resten. Antar det var ditt vanlige bullshit.



Ah, så du mener jeg er egoistisk. Kult. Hvorfor det? :)

Se hvordan du betrakter deg selv som den Eneste ene som virkelig kan og vet alt. Det gjennomsyrer hele din personlighet.!.

FARVEL, flere svar får du ikke, siden du ikke spiller Grepolis.-
 

DeletedUser

Guest
Se hvordan du betrakter deg selv som den Eneste ene som virkelig kan og vet alt. Det gjennomsyrer hele din personlighet.!.

Vel, det kunne forklare hvorfor du mener jeg er narsissistisk - selv om det er basert på en feilaktig antakelse - men ikke hvorfor du mener jeg er egoistisk. For eksempel så ville jeg neppe giddet å skrive en del guider, og dele dem med andre. Selv om det nok kan gjøres et argument for at det kan tyde på lettere narsissisme. Jaja, du får forlate forumet i skam atter en gang :)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
@R90: Etter den første setningen du skrev kjente jeg at en hodepine lå å lurte, så ignorerte resten. Antar det var ditt vanlige bullshit.

du kan mene det du vil, jeg dømmer deg ikke for å få hodepine av meg. Jeg forstår at folk sliter med å tro det jeg skrev, ropt ulv ulv lenge uten å stå til rette for det.
Men fakta er som jeg skrev i tråden om du hadde lest det, jeg er ikke den kontoen, jeg er ikke tw, jeg er ingenting annet enn en gammel idiot av en tw spiller.. Det er alt jeg er.

Mer er det ikke å si, jeg sa mitt i det siste innlegget, om du ikke vil lese det, greit det er forstårlig.
Men jeg har ihvertfall vært åpen og sagt et offentlig sorry som jeg står for.
 

DeletedUser

Guest
Vel, det kunne forklare hvorfor du mener jeg er narsissistisk - selv om det er basert på en feilaktig antakelse - men ikke hvorfor du mener jeg er egoistisk. For eksempel så ville jeg neppe giddet å skrive en del guider, og dele dem med andre. Selv om det nok kan gjøres et argument for at det kan tyde på lettere narsissisme. Jaja, du får forlate forumet i skam atter en gang :)

Sinne er ikke SKAM, lær deg forskjellen.!.

Men som den tufsen du viser at du er, så er du like påståelig som du sier andre er.!.

Du deler fordi du har et eksponeringsbehov, samme som en del andre. Stort behov for å bli beundret.
Det er brukbare forklaringer, men hvem som helst kunne funnet ut av det selv. Hvis de hadde giddet.!
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, må trekke litt på smilebåndet av "svaret" fra R90. Han er seg selv likt. Han medgir at han gjennem det meste av sin "karriere" har drevet med fusk, hevn, intriger og selv ulovligheter.........og samtidigt kan han ikke forstå, hvorfor bl.a jeg trodde det var han som stod bak denne tråd........makan på manglende selvinnsigt og selvforståelse ska man søke lenge etter.
 

DeletedUser

Guest
Sinne er ikke SKAM, lær deg forskjellen.!.

Men som den tufsen du viser at du er, så er du like påståelig som du sier andre er.!

Og du skjønte ikke at det var et ganske blatant forsøk på å få deg til å svare, til tross for at du sa du ikke skulle gjøre det? :p Selvfølgelig ignorerer du den seriøse delen. Ut ifra det kan jeg bare anta at du tar tilbake din påstand om at jeg er egoistisk.

Påstålig er jeg, aldri sagt noe annet, men jeg har en tendens til å legge litt solid logikk bak det jeg sier. Du burde prøve det, jeg har hørt at det er bra for sjela :jfornøyd:
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Ja dere fikk jaggu til å komme bort fra sakens kjerne. Og da kan man spørre seg: Hvorfor var det så viktig?

Lar spørsmålet stå åpent.

Takk for meg, Nå har ikke jeg heller mer å legge til.!.

Dere takler ikke at noen fersker dere. UANSETT hvordan, så skal dere snakke det bort.

- Men da er det bare å begynne på første side. Og les på nytt, ingen har kommet med noen nyheter her ihvertfall.

- Logger AV- TW for godt. For aldri har jeg sett på makan til en gjeng med snørrhovne drittunger. Mamma og pappa burde gitt dere skikkelig spansk ris.

Thecleaner: Bare logg av, få de til å sperre kontoen din, og bare gi blaffen. Det ekke noe poeng å kverrulere eller diskutere det folk. Man blir mistolket her inne på tw, stemplet som badass med engang man ikke er enige med de mer populære. Ekke vits TC, bare gi opp med å ordlegge deg og bruke fremmede ord. Bruk tiden med sønnen din og jobben din, la tw være historie, fortid og rett og slett lev livet.

Fra nå av vil jeg ikke ha flere tlf om tw som spill, fra nå av snakker vi om irl og lar spill være fortid.
Kos deg med grepolis og diverse, men gi opp tw nå, ikke ork å prøv å forklare ting for folk, du blir bare misforstått..

Skikkelig spansk ris btw? hvor kom den fra, jaja.
 

DeletedUser

Guest
Tja, må trekke litt på smilebåndet av "svaret" fra R90. Han er seg selv likt. Han medgir at han gjennem det meste av sin "karriere" har drevet med fusk, hevn, intriger og selv ulovligheter.........og samtidigt kan han ikke forstå, hvorfor bl.a jeg trodde det var han som stod bak denne tråd........makan på manglende selvinnsigt og selvforståelse ska man søke lenge etter.

Problemet gert, er at du var ikke i nærheten av sannheten.!.

GrimLock Var en gang!.
 

DeletedUser

Guest
Løser det slik heller:

Denne beskjeden er skjult fordi Grimlock er på din ignoreingsliste.

Gud så godt å slippe å lese sånn sjøsprøyt som du klarer å vrimmle opp fra et enkelt proppaganda ståsted.

Tråden er jo totalt spammet ned fra utgangspunktet.

Så da var det noe i det RAUB sa. Bare de vil projektere det til noe annet.

Og det vet- Psykologen gertpe også.!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp