kødd med v11

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
hallo folkens! etter som hele v11 er ødelagt av den dirttsaken i starten, vurderer mange og starte og kødde ;)

vet moderatorer leser dette, men...

hvis alle sammen lager så mange multi-acc som mulig, sletter alle stammene, fullt kaos, for så slette alle brukerne. da vil det bli ett ort gråbyhav for de som ikke vil, og da slutter de til slutt også. slik vil da for håpentligvis sjefene for TW, lage v11 på ny ;)(giggle)


vær så snill moderatorer, ikke slett denne, eller slett v11, og start den på nytt!


vil bare si at med en gang debnne blir fkjernet, lager over 100 stk. 5+++ nye brukere, og moderatorne vil ikke kunne klare og utestenge så mange!


-Haakonk
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Helt enig folkens, dette er for dumt.
Har spilt TW lenge, men dette er det værste jeg noen ganger har vært med på.

Og at de så kommer med en 3 dagers gratis premium gjør jo bare alt enda mer utrolig. Nå burde de ta et hint å starte v11 på nytt.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dette vil jeg IKKE anbefale deg å gjøre. Om du ikke ønsker å spille v11, så ikke spill. Ønsker du å spille v11; så spill.
 

DeletedUser

Guest
Takker for 3 dagers premium, skal ikke gi meg på v11 pga dette.
 

DeletedUser

Guest
Er ganske enig, folk har ekstremt lav moral her, vis litt styrke og erfaring, ta opp kampen å prøv faktisk å spille til slutten.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Får meg må dere bare lage en gråbykaos. Mer og farme og KLeppen klager ikke. :)!
 

DeletedUser

Guest
Vikitig!

Vil bare si at dette er latterlig...

Ifølge regelverket er en hver spiller pliktig til å melde fra om bug eller ting som virker som bug. Utnytter du bugen til din fordel kan du bli banna eller straffet på annen måte.

Etter min mening har ekans utnyttet feilen på verdenen og burde derfor ha hvert straffet.

Etter det jeg ser har han ikke fått noe som helst straff, bare beskyttelse fra tw lederne. Som han kjenner godt ryktes det...
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det var i utg pkt ikke noe bug, men planlagt "fordel". for å tjene penger? eller bare fordi noen var litt for tette i nøtta til å forstå hva det ville føre til?
Selv satt jeg flere ganger å så på oppsettet på v11, men tenkte ikke noe mer over denne funksjonen da jeg ikke har spilt med den før. Tror nok det er enda fler som hadde utnytta den om de hadde tenkt som nr1.

Og den teite her oppe om foreldre: når man blir eldre finner man som oftest ut at det er en selv som er den som tar feil og ikke forstår;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vil bare si at dette er latterlig...

Ifølge regelverket er en hver spiller pliktig til å melde fra om bug eller ting som virker som bug. Utnytter du bugen til din fordel kan du bli banna eller straffet på annen måte.

Etter min mening har ekans utnyttet feilen på verdenen og burde derfor ha hvert straffet.

Etter det jeg ser har han ikke fått noe som helst straff, bare beskyttelse fra tw lederne. Som han kjenner godt ryktes det...

Det var ingen bug. De skrev til og med på informasjonssiden til V11 at du kunne bytte med et forhold på 0.7, og hadde som eksempel at man kunne bytte 700 ressurser mot 1000 ressurser i markedet for pp. Jeg tipper veldig mange forsto hva som var mulig å gjøre, men ikke alle ønsker å bruke over 5000 PP på en dag for å få en utrulig god start. Syns egentlig det er helt ok at man kan kjøpe seg ressurser for pp om innogames syns det er greit. Men problemet kommer når man kan kjøpe så ofte man vil og det er i forhold til hvor mye ressurser man har i byen. Tror veldig få ble overrasket over at dette var mulig.

handelen i markedet var ikke en feil, og det var ikke utnytting av en bug i det heletatt.
 
Topp