K44 - Hva skjer her

DeletedUser

Guest
På lik linje med Pilletrille's fine tråd om K55 så synes jeg at vi i K44 fortjener en egen tråd da det skjer masse her for tiden....


Kan nevne at det er
  • Sammenslåinger (bedre kjent som merging)
  • Oppløsing av stammer
  • Småkriging
  • Nye allianser (åpne og skjulte)
  • Konspirasjoner
  • Stormadling
  • Og mye mye mer....

funny-pictures-cat-praises-lols.jpg



Med andre ord nogenlunde fritt frem, men det bør omhandle ting om stammer og evt andre "bemerkelsesverdige" hendelser..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
litt info :p
1 SUN 249.154 57 --> SUN hva kan man si ? kvalitet foran kvantitet :p mange like sta som meg ha ha :D men en stamme som vil likke rundt rank 1-2 innen sommeren :p
2 CN 247.449 90 --> vi trenger jo noen å adle også ?
3 B-g 244.820 72 --> orker ikke si noe om oss :D
4 E=mc² 212.871 76 --> tar det som et kompliment at dere skylder alt på oss men vær forsiktig med å legge all skyld på en gruppe:p slev om vi er "B-gjengen/kjeltringer" betyr det ikke at det er vi som hacker, stjeler osv :D
5 NWe 137.386 62 --> hold dere til v4 der har dere skjangs :p
6 L-13 75.424 22 --> spennende å se hvordan det går med dere har inne, dere vil nok bli en stor stamme i fremtiden :p
7 J.F.F 57.172 25 --> RUAB gjengen, lenge siden jeg har snakket med deg nå men RUAB er alltid til å stole på :p
8 -MFT- 37.744 47 --> vet ikke
9 Wolves 27.828 14 --> vet ikke
10 TDS 26.250 27 --> vet ikke

Her er kontinent stammene :p

morsomt å se hva dere syns om disse stammene også :p
 

DeletedUser

Guest
SUN oser det kvalitet av, samtidig som at jeg vet B-g har en knippe spillere med en del erfaring. Kanskje en fremtidig krig mellom disse to stammene? L-13 lurker i skyggene. Resten av stammene er per dags dato relativt ukjente.
 

DeletedUser

Guest
SUN oser det kvalitet av, samtidig som at jeg vet B-g har en knippe spillere med en del erfaring. Kanskje en fremtidig krig mellom disse to stammene? L-13 lurker i skyggene. Resten av stammene er per dags dato relativt ukjente.

Kan si at B-g og SUN har en meget hyggelig tone nå så der må jeg nok skuffe deg :(

Hvem i B-g har "lite" erfaring i følge deg ? :D
 

DeletedUser

Guest
Kan si at B-g og SUN har en meget hyggelig tone nå så der må jeg nok skuffe deg :(

Hvem i B-g har "lite" erfaring i følge deg ? :D

En "hyggelig" tone kan fort skifte til en "fiendtlig" tone om det blir krangel om gråbyer/områder. Som alle vet er det aldri plass til 2 store stammer på 1 kontinent :)

Vel, jeg har et par-6-7 navn på blokka som jeg vet kan dette spillet. Resten er vel heller ukjent for meg, mtp. skjulte nick osv.
Så blir vanskelig for meg å nevne folk med lite erfaring i B-g, da jeg ikke vet hvem de er :)
 

DeletedUser

Guest
En "hyggelig" tone kan fort skifte til en "fiendtlig" tone om det blir krangel om gråbyer/områder. Som alle vet er det aldri plass til 2 store stammer på 1 kontinent :)

Er laget en avtalt på det, så går nok bra :D går fint an for stammer å dele kontinenter så lenge begge parter forholder seg diplomatiske :p

Hvordan tror du vi kan ha så mange land i hvert kontinent i IRL verden ? :D

Vel, jeg har et par-6-7 navn på blokka som jeg vet kan dette spillet. Resten er vel heller ukjent for meg, mtp. skjulte nick osv.
Så blir vanskelig for meg å nevne folk med lite erfaring i B-g, da jeg ikke vet hvem de er :)

Vis du ikke vet orginalen til kontoene, hvordan kan du da vite at vi har spillere som ikke kan spillet ?:p
 

DeletedUser

Guest
Går fint an for stammer å dele kontinenter så lenge begge parter forholder seg diplomatiske :p
I tidlig fase på en verden - Ja. Senere? Så absolutt ikke, da det rett å slett ikke er plass. Jo større en stamme blir, jo flere byer vil de adle.
Dette kan seff løses ved at disse to stammene finner ut hvor de vil gå videre. F.eks om SUN går inn i K45 og B-g inn i K54. Dette er fullt mulig, men ikke minst en fremtidig plan som nok ligger i bakhue på de fleste stammeledere.

Hvordan tror du vi kan ha så mange land i hvert kontinent i IRL verden ? :D
Skjønte ikke den helt..?

Vis du ikke vet orginalen til kontoene, hvordan kan du da vite at vi har spillere som ikke kan spillet ?:p
Sa jeg noen gang at jeg visste det fantes spillere i B-g som ikke kan dette spillet? Jeg sa at jeg ikke kan vurdere de, ettersom jeg ikke vet nicket dems.
 

DeletedUser

Guest
I tidlig fase på en verden - Ja. Senere? Så absolutt ikke, da det rett å slett ikke er plass. Jo større en stamme blir, jo flere byer vil de adle.
Dette kan seff løses ved at disse to stammene finner ut hvor de vil gå videre. F.eks om SUN går inn i K45 og B-g inn i K54. Dette er fullt mulig, men ikke minst en fremtidig plan som nok ligger i bakhue på de fleste stammeledere..

Uenig men vent og se:cool:
(orker ikke flere infractions da blir jeg banna)
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere stammer samarbeider nå,så kan dere ta bort L-13 stammen <3 så kan vi heller få en annen stamme på toppen :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Doooh?
Tror du ikke at alle andre stammer er klar over dette. :)
Gleder meg til at denne verden vokser litt i størrelse. Det kan vel lett bli en krig lik Elitekrigen(e) v2.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Må si meg uenig i at BoS skal blandes inn på noen som helst måte her. Det er ingen tegn som viser til at dette blir en lik verden som det vi såg der, desverre. Men gøy blir det nok alikevell :).
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Stammerangering for kontinentet 44
Rangering Stammenavn Poeng Landsbyer
1 SUN 771.036 118
2 B-g 711.320 128
3 CN 566.022 136
4 -NB- 563.498 145
5 L-13 482.107 89
6 E=mc² 206.870 47
7 Hiro 124.822 32
8 TWR 81.697 34
9 -MFT- 81.276 29
10 J.F.F 70.158 27
11 RNG 65.339 33
12 Unholy 56.973 42
13 PC 38.679 9
14 JIBx2 31.251 19
15 TNG 27.890 13

K44 er et spennende kontinent. SUN er de ledende i dette kontinentet, men man ser jo at -NB- er de med flest byer.

Dette blir nok et spennende kontinent å følge i tiden fremmover :D

-Übersetzung
 

DeletedUser

Guest
Oppdatere kart sånn at vi vet hvem som er hvor? ^^
er ikke så flink med kartverktøyet! xD

Når det skal sies, så er nok SUN den ledene stammen, ingen tvil.
B-G er like rundt hjørnet, men vet ikke hvem alle er, de jeg vet hvem er har jeg ett godt inntrykk av! ;P

Ellers så er vell det noen stammer på topp 10, som ikke kommer til å holde lenge, tror jeg da! ;D
 

DeletedUser

Guest
Da har vi prøvd ut verden 5 sin første militær leir. Vi slettet den nå og innrømmer glatt tap mot SUN i denne omgang. Leiren var ett læreeksperiment og vi gjorde noen feil under utføring som førte til at vi måtte slette leiren. Kudos til SUN. De fikk 48 timer å forberede seg på så vi forventet intet mindre av de heller da. Med litt bedre utføring hadde vi greid dette! Men de feila vi gjorde holder vi for oss selv, så dere får finne ut the hard way dere andre også:)
 

DeletedUser

Guest
Det var jo synd, men man lærer av sine feil.

Respekt for å ta tapet manndig.
 
Topp