K55 Plax hva skjer A?

DeletedUser

Guest
IAP-tribe?

no matter the size i did send but you did go into yamato when they was sendt.
And i dont understand why yamato will have you into tribe when you are at war with an iap tribe of yamato.

Your rights according to the IAP must not be confused with an alliance. We are not allied, because you broke the alliance... Donno why..

We are sick and tired of this Norway against Poland wars. Norway has never been at war with Poland, historicly, so we figuerd that it would be silly to continue...:p Our polish member will be protected from ur verbal abuse. Plax is a member of Yamato, we will also protect him!

The end
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
This has nothing to do where anyone is from, its insolting just to say so, i got many friends from that country. So please leave that subject out of this. Thnx
 

DeletedUser

Guest
Well u created a link just so u can justify ur atempt to get Plax ut of our tribe. From the discurtion, everyone can se that there are no truth in your clames. Maby u were attacking him, but it doesnt meen that he is a refugy.

Thats like saying that Germany lost ww2 becaus Luxemburg joined in with the allied forces:D

This link is anti-Plax and anti-Yamato, and i think its offending.

So please get over it, and continue the game.

-Lofotlam
 

DeletedUser

Guest
Det er korrekt at Plax aldri var under voldsomt press fra vår side, men han visste godt at vi hadde planer om å jevne ham med jorden, derfor forsto han at han måtte ha hjelp når dette skjedde..og så joinet han yamato.

Plax er og blir en flyktning, yamato sier så fint i profilens in at de baserer seg på tro, håp og ære, jeg kan ikke helt se hva som er så ærefullt med å ta inn en flyktning og derreetter benekte det.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har har dere min mening om dette:

Jeg mener at dere i "The Wolfs" er noen tapere som ikke tåler at plax har joina Yamato. Whiner dere over dette fordi dere vil ha han i deres stamme???:mad:
Og han er ingen flyktning heller. Dere burde ha tenkt dere om før dere la dette ut på forumet, fordi dette er rett og slett patetisk av en stamme på top 10 i v2... At dere ikke vet bedre er jeg overaska av. Dere klarer ikke å ta en så erfaren spiller som plax uansett. Så hva er vits i å klage på at han er flyktning?

Og hva i all verden? Svartelista??? DNY og WAR??? WTF!! For det første gjorde dere ikke en drit i krigen mot DNY! "Krigen" mot WAR vet jeg ikke særlig mye om, men dere gjorde vel ikke en drit der heller? Dere tar æren av noe, men har ikke gjort en drit...

Med vennlig hilsen? Nope....
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er korrekt at Plax aldri var under voldsomt press fra vår side, men han visste godt at vi hadde planer om å jevne ham med jorden, derfor forsto han at han måtte ha hjelp når dette skjedde..og så joinet han yamato.

- i følge den logikken bør hele TW melde seg inn i Yamato:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, jeg vet ikke hvem i stammen som sa at vi hadde tatt WAR, noe jeg godt vet at vi ikke hadde noe med å gjøre..

Og at vi ikke gjorde en dritt i krigen mot DNY?
Vi adlet nesten like mange byer som elite, til tross for at vi var ferre spillere..
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok, jeg vet ikke hvem i stammen som sa at vi hadde tatt WAR, noe jeg godt vet at vi ikke hadde noe med å gjøre..

Og at vi ikke gjorde en dritt i krigen mot DNY?
Vi adlet nesten like mange byer som elite, til tross for at vi var ferre spillere..

Haha! Nesten like mange byer som Elite? Du snakker 1-2 landsbyer ja.
Det var faktisk max 5 nobels i den krigen... Alt jeg fikk på meg var haugevis med fakes fra The Wolfs og noen få fra Ninjaz... men Ninjaz angrep meg og med hærer faktisk...

Edit: Og hvorfor har dere WAR på svartelista da?
Edit igjen: Fjerna nå ja...
 

DeletedUser

Guest
Jeg fjernet det fordi jeg vet godt at det var feil..


Maks 5 nobles i den krigen?
Hehe, TW alene adlet fler enn 5 byer fra DNY og DNY-B..

Ikke drit deg ut Legend of masters..du vet tydeligvis ikke hva du snakker om..

Og det at du kun fikk inn fakes fra TW, var nok fordi du ikke var en av de vi valgte å ta ut..
 

DeletedUser

Guest
Plax er og blir en flyktning, yamato sier så fint i profilens in at de baserer seg på tro, håp og ære, jeg kan ikke helt se hva som er så ærefullt med å ta inn en flyktning og derreetter benekte det.

-Det æreløse er å claime at enkelt spillere er flyktninger når de ikke er det.

-Det æreløse er å legge denne fille krangel ut på det offentlige forumet, for å forsøke å få aksept for noe dere overhode ikke har rett til.

- Det æreløse er å hevde kred for en krig dere ikke engang deltok i. Og da deres allierte (vi) ba om hjelp, ble alliansen endret til en IAP. Så vi måtte kjempe alene, noe som var helt greit, da vi vant sammen med de som virkelig deltok i krigen.

Æren ligger i å forsvare dem som fortjener å bli forsvart..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lofotlam;22342 Det [B skrev:
æreløse[/B] er å hevde kred for en krig dere ikke engang deltok i. Og da deres allierte (vi) ba om hjelp, ble alliansen endret til en IAP. Så vi måtte kjempe alene, noe som var helt greit, da vi vant sammen med de som virkelig deltok i krigen.

Så du mener at vi forlot dere i krigen mot war? Fakta er at dere ba oss ta ut Plax, og før vi rakk å gjøre noe med det, så var han et medlemm av yamato..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så du mener at vi forlot dere i krigen mot war? Fakta er at dere ba oss ta ut Plax, og før vi rakk å gjøre noe med det, så var han et medlemm av yamato..

- Fakta er at dere hoppet på han da han var stammeløs, pga en krig som de andre stammene hadde vunnet!
 

DeletedUser

Guest
plax er i yamato nå, vis døk i TW har er problem med det, så kan døk faen meg syte for døk sjøl i stede for og syte foran andre her, "the wolfs" my ass, er vel mer "the bunny's" døk, syt og klage over en spiller som kom inn i stammen vår..
 

Catroffel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det noe problem da? Extra firepower dette her :)
Har lest her, og bemerkningene mot Yamato som har invitert Plax, burde vi i Yamato ikke bry oss om. Slike dumme kommentarer tar jeg ikke på alvor. Når en person beveger seg vekk fra temaet og begynner og hakke istedet for og argumentere, betyr det at den personen allerede har "tapt" krangelen.
Så enkelt som det :)

Btw, jeg har ikke tenkt og forsette noen dum krangel med naive mennesker, så ikke forvent og få noe svar tilbake fra meg viss dere svarer på min melding.
 

DeletedUser

Guest
Og hvis han er flykting betyr det at han trenger hjelp, men han har ikke nevnt at han er under angrep engang så det kan ikke være et helhjertet forsøk på å ta han ut....
 

DeletedUser

Guest
Vi ba dere om hjelp mot Plax når han herjet som verst. Men dere svarte med å avslutte alliansen, så vi måtte slåss for oss selv når stridigheten var på sitt verste mot WAR. Men så fort han begynner å angripe noen av dere, da skal dere handle. Dette skjedde før Plax joinet Yamato. Var tilfeldigheter at han joinet Yamato rundt den tiden.

Etter mange gode og spennende kamper mot Plax så har vi opparbeidet en respekt for han. Han er en veldig god og hyggelig spiller og sammarbeidet er på topp. Derfor blir han hvor han er.

Krigen mot WAR er over, det håper jeg dere forstår...
 

DeletedUser

Guest
Endelig en å prate med som ikke bruker halve posten til å slenge dritt om TW :)

Jeg forstår at dere gjerne vil beholde Plax i stammen, og jeg er villig til å godta det. Jeg mener fremdeles at han var en flyktning når han joinet yamato, men jeg tror vi lar den ligge nå.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg fjernet det fordi jeg vet godt at det var feil..


Maks 5 nobles i den krigen?
Hehe, TW alene adlet fler enn 5 byer fra DNY og DNY-B..

Ikke drit deg ut Legend of masters..du vet tydeligvis ikke hva du snakker om..

Og det at du kun fikk inn fakes fra TW, var nok fordi du ikke var en av de vi valgte å ta ut..

Jeg vet ikke hva jeg snakker om? hah! Jeg var faktisk med i den krigen jeg og. Remember? Og jeg husker veldig godt at det ikke var nobels som gjorde at DNY forsvant. Det var loyaliteten til stammen. Ingen ville være i krig, så derfor leava mange. Jeg var faktisk en av siste som leava, og jeg fulgte med hele tiden på hva som skjedde. Og du sier dere nobla så mange. Du kan jo ramse de opp da?
 
Topp