K55 Plax hva skjer A?

Catroffel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig en å prate med som ikke bruker halve posten til å slenge dritt om TW :)

Jeg forstår at dere gjerne vil beholde Plax i stammen, og jeg er villig til å godta det. Jeg mener fremdeles at han var en flyktning når han joinet yamato, men jeg tror vi lar den ligge nå.
Det er blitt sagt mange ganger. En person som blir omtalt som en flyktning, er en person som joiner en stamme for og få støtte, hjelp til og holde seg i live.
Plax gjorde aldri dette! Har ikke fulgt med på forhandlinger mellom Zanmato eller Plax, og det trenger jeg heller ikke for og svare på dette.

Forstår ikke hvorfor dere kaller ham flyktning. Omformuler "Flykting" for meg, hvis jeg har dypt misforstått.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at en flyktning er en person somm joiner en stamme for å få beskyttelse, enten personen allerede er under sterkt press, eller vet at han/hun kommer til å komme under sterkt press i nermeste fremtid.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg mener at en flyktning er en person somm joiner en stamme for å få beskyttelse, enten personen allerede er under sterkt press, eller vet at han/hun kommer til å komme under sterkt press i nermeste fremtid.


Ja sant. Hvorfor er denne topicen her egentlig? Plax er ikke under sterkt press eller var ikke under sterkt press. Han er jo ikke flyktning når han klarer å stå imot angrepene -_- ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at en flyktning er en person somm joiner en stamme for å få beskyttelse, enten personen allerede er under sterkt press, eller vet at han/hun kommer til å komme under sterkt press i nermeste fremtid.

Jeg er ikke helt enig i det siste du sier der. Det blir for mye snakk og for lite handling. Det var vel ingenting som skulle tilsi at han ville havne under sterkt press i fremtiden. Mulig dere tror det, men det skjedde aldri. Jeg kan ikke forholde meg til de ordene når jeg ikke får se rapporter som viser at dere herjer med han. Så da er han ikke en flykning per dags dato.

Jeg kan faktisk si at det var jeg som kontkatet han og hørte om fremtiden hans. Jeg takket han for de gode kampene og lurte på hva som egentlig skjedde med WAR. Fikk vite alt det og da ble vi enige om å sammarbeide.
 

DeletedUser

Guest
plax ville stått imot angrepan til TW mot han, og en flyktning er en som joiner en stamme bare for og få bekytelse fra pågående adling/farming, etter det jeg har sett så har ikke plax mista en by til TW eller blitt farma av TW så ergo HAN ER INGEN FLYKTNING, og da sier vi slutt på detta
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
LoL rart så mange som skal si så mye de ikke vet fakta på.
1. TW har ikke noe med krigen mot WAR.
2, Vi har ikke svartelista noen.
3. Dny hadde 23 byer i k55 om noen adla flere av byene deres enn oss der, så si hvem det så skulle være. Vet noen slapp unna med bare å miste hoved byene sine og lever den dag i dag. med 1 liten by igjen. Defleste ble adlet av oss, eller i sammarbeid med oss.
4. plax er bevist som flyktning. Blir jo tullete om man skal vurdere flyktning utifra hvor stor trusselen er. Da kan man aldrig bli enig egentlig.

Ellers så syns jeg ikke det er æresløst å stå for noe jeg har sagt jeg ville gjøre som det ikke ble sagt noen innsigelser til.
Håper vi alle kan slippe situasjoner som dette ved å ikke gjøre det på en slik måte at faktisk man er uenig rundt sånne saker. Bør være greit når man kan fremlegge logger osv.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
og om han hadde fått julig...ehh ja han tapte endel tusen tropper mot en av våre spillere over 1-2 uker. + at han hadde store tk-tap mot en annen spiller.
Er faktisk begrenset hva han kan fylle i sine byer også.
Men tap eller vinn er jo en individuell ting som er umulig å diskutere.
 

DeletedUser

Guest
Hadde ikke jeg gjort plax oppmerksom på at vi i Yamato har iap med TW, ville han ha fortsatt å angripe. Dette skjedde mens vi drev og forhandlet med plax før han joinet. Han sluttet å angripe pga Yamatos iap med TW.
 

DeletedUser

Guest
Dersom Yamato sier at han ikke er en flyktning så er han ikke det. Når partene forhandler med hverandre sier det seg selv. Det er ingen vits å kverulere på noe som de ikke kommer til å bry seg om uansett :rolleyes:. Han ble med i Yamato hva så? Vis de vil ha han (flyktning eller ikke) så er det ikke vårt problem.


Det er tåpelig å lage et så stort nummer av en liten bagatell. Han tok noen av oss i TW greit, at folk ønsker hevn forstår jeg men å krangle om han er flyktning eller ikke har veldig lite med dette å gjøre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
og om han hadde fått julig...ehh ja han tapte endel tusen tropper mot en av våre spillere over 1-2 uker. + at han hadde store tk-tap mot en annen spiller.
Er faktisk begrenset hva han kan fylle i sine byer også.
Men tap eller vinn er jo en individuell ting som er umulig å diskutere.

- Stol på meg, det er ikke en brøkdel av hans virkelige slagstyrke. Jeg har sett rapportene som dere har lagt fram som såkalt bevis, og det var virkelig ikke rare greiene. For fremtiden vil jeg si, at hvis vi rekruterer en spiller som av en eller annen grunne har fått inn et lite angrep fra dere, så kan dere ikke "claime" flyktninge status bare for at dere ikke vil at vi skal få over spilleren.
Det er æreløst, og lite kledelig for dere. Jeg vet at det er mange stammer som spekulerer i denne taktikken, og det bør dere holde dere for god for i fremtiden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde ikke jeg gjort plax oppmerksom på at vi i Yamato har iap med TW, ville han ha fortsatt å angripe. Dette skjedde mens vi drev og forhandlet med plax før han joinet. Han sluttet å angripe pga Yamatos iap med TW.

- Jepp og bare hyggelig, og ingenting å takke for! Sånn sett er dere alle, i følge deres egen logikk flyktninger og bør melde dere kollektivt inn i D-Yato:D Hadde ikke vært for oss, hadde dere blitt knust av Plax.

Det skulle selvfølgelig bare mangle da vi har en IAP med dere som vi akter å respektere, og ikke feige ut når det begynner å bli litt hårete. Vi står sammen med våre allierte uansett hva som hender og hvor "vanskelig" og "risikabel" krigen er for oss. Vi vil aldri la våre allierte i stikka, slik dere gjorde!

Slik respekterer vi våre allierte, alt annet anser vi som æreløst!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dere sier hele tiden at vi lot dere i stikken, hadde dere fortalt oss hvordan situasjonen var hadde vi selvfølgelig hjulpet dere..det sisste jeg hørte var at dere hadde situasjonen under kontroll og at dere bare trengte hjelp til å ta ut Plax..

Vi kan ikke hjelpe dere hvis dere ikke spør om hjelp..vi visste ikke at dere trengte det!
 
Reaksjonspoeng
3
Plutselig skjedde vendepunktet, Scrow Tømte alle sine styrke mot en Yamato def-wall. Og konterangrep ble kjørt. Scrows byer falt en etter en. Plax tenkte at samtidig at Scrow var fortapt og adlet de andre byene til Scrow før Yamato tokk de.

Hva med DONslask da? Han mistet også en by til plax, etter at han var blitt ivitert til WAR. Det kommer tydelig fram av navnet på en av byene hans. Og på alle andre byene hans. Alle byene hans har navnet til en annen spiller i WAR. Sendte alle de spillerene troppene sine inn i en def-wall?
 

DeletedUser

Guest
DONslask er en helt annen historie. Han hat tidligere vært i Yamato. Men han ble kastet ut av disiplinære årsaker. Han oppførte seg generelt dårlig. Dere vet, den typen som bruker 20 utropstegn etter hver settning og skriker og griner over den minste lille ting. Men etter at det ble funnet ut at DONslask sendte sensitiv informasjon til WAR så ble han svartelistet. Så vi sa til Plax at Def-wallen hos han var nede, er bare å ta han.

Ser at DONslask har havnet hos dere. Og han kan trygt bli kalt for en flykning:rolleyes:
 

Catroffel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, det har du jammen meg rett i Zanmato, det har jeg ikke lagt merke til :D Men han var virkelig en syteunge :S Utallige ganger jeg har sendt ham støtte... Visste ikke at noen tok ham inn, han er jo en person som ikke kan stoles på, forstår ikke hvorfor han gav info videre til WAR -.-
 
Topp