Kampen om K55

DeletedUser

Guest
nei nei, mekk en familiestamme, så sloss dere som søsken om å eie kontinentet. makan så vanskelig dere skal gjøre alt!
 

DeletedUser

Guest
uten en merg ville dere mistet ett par byer og 2-3 inaktive spillere, fremdeles hatt hovedclusteret, som ligger veldig fint til. honkie ville hatt 2 fronter samme som dere. og den beste stammen ville stått.
men tydligvis ikke mye tro på egne ferdigheter hos dere :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
uten en merg ville dere mistet ett par byer og 2-3 inaktive spillere, fremdeles hatt hovedclusteret, som ligger veldig fint til. honkie ville hatt 2 fronter samme som dere. og den beste stammen ville stått.
men tydligvis ikke mye tro på egne ferdigheter hos dere :)

Er det bare meg, eller er ofte dine innlegg litt... negative? No offense, altså, men det er lov å tenke litt positivt innimellom :) Lov å gi skryt også btw :cool:
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
negativt?

Han snakker jo om fine cluster som dem har, og om den beste stammen osv :p
 

DeletedUser

Guest
vet ikke hvordan man quoter så gjør sånn:

Er det bare meg, eller er ofte dine innlegg litt... negative? No offense, altså, men det er lov å tenke litt positivt innimellom Lov å gi skryt også btw

plz.

gi deg selv en infraction for å gå offtopic i en tråd du.

er en grunn til at jeg ca skriver 5 inlegg pr verden jeg spiller, og det er pga troll som deg, om du ikke er enig så skriv hvorfor ikke, jeg skriver et inlegg om min mening om det som skjer, gjør du det samme om du føler for det:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ikke for å ta den generelle spammer i forsvar her, men heller en som skriver 10 bra innlegg og 10 dårlige enn en som kun skriver 3-4stk totalt, uansett kvalitet. Med det sagt, oppfordrer jeg deg herved til å skrive mer på forumet, fitzyboy!

PS; jeg synes ikke han er SÅ negativ, MrGAW
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
PS; jeg synes ikke han er SÅ negativ, MrGAW

Sikkert bare jeg som har fått en uvane med å lese alt med sånn sutrestemme, da. My bad. Sorry Fitz! Bruk forumet mer, du :)

Forøvrig synes jeg fortsatt jeg kan høre gjenklangen av metall mot metall i det tropper stanger sammen i heftige slag i k55, hva er dette?
 
Reaksjonspoeng
3
Særdeles skuffet over vendingene denne krigen har gjort. Virker som om både Legend og Honkie var mer opptatt av poengene sine og 1. plassen enn en gøy og underholdende verden.

Trodde jo at det var noen andre enn meg som spilte dette spillet for gøy, men jeg tok visst feil...
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Særdeles skuffet over vendingene denne krigen har gjort. Virker som om både Legend og Honkie var mer opptatt av poengene sine og 1. plassen enn en gøy og underholdende verden.

Trodde jo at det var noen andre enn meg som spilte dette spillet for gøy, men jeg tok visst feil...

Vil jo overleve og skjønner at dei står sammen mot Snipe som fort kan få det tøft da
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Forsk er vel ikke noe å suttre over du å bitch får det virkelig morro fremover i stammen deres.
Vi andre får tenke på "vår" morro.
 

DeletedUser

Guest
Tja, AKDM eksisterer jo enda og det er jo en mulighet for at noe mer kan skje, så tråden trenger ikke nødvendig å stenges. Kan vel bare dø ut naturlig og om det plustelig skulle bli aktuelt igjen å diskutere k55 (f.eks om stammene i k45, k54 ellerno invaderer) bli tatt opp igjen :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja, da var det visst bare en stamme igjen da :cool:



du får quote riktig da!

Aktuelle stammer kan være:

1 Honkie 1,17 Mio. 208
2 Legend 818.284 151
3 AKDM 397.071 104
4 -IB- 366.31 87
5 BoS 123.562 36
6 Snipe 83.299 15
7 Autro 64.289 13
8 VA 46.168 8
9 -T-E- 45.476 9
10 T.D.W 35.634 13
11 i9 22.165 10
12 N.V.S 18.735 20


Dette var aktuelle stammer, så tråden skal ikke stenges!
 
Topp