Kjære "Pro`e"

DeletedUser

Guest
dette blir en nybegynner server,

la oss alle se hva som skjer vist vi ingen "pro"e begynner :D ? og la bare serveren fylles opp med noobs som vet ikke hva de driver med ^^, så får vi masse sånne familiestammen (6stammen = 1 familie osv)

hvor kos ville det ikke hvert :D ? så kan vi andre fylle opp de andre serverne
 

DeletedUser

Guest
Morsomt Snowy. Det går ganske enkelt ikke ann at de "proe" ikke joiner i starten.
 

DeletedUser

Guest
njesh.. dette er en verden jeg vil holde meg LAAAANGT vekke ifra :D
 

DeletedUser

Guest
En pro spiller er en profesjonell pro gamer (sånn som meg) som tjener mæd kreisi mye peng på å game. Anbefaler alle å droppe ut av skolen for å bli pro gamer.
 

DeletedUser

Guest
En som ikke er i noob-stadiet og prøver å drepe deg med sverdmenn i denne sammenhengen.


Er du gal ? :eek: Pleier ikke du å fylle opp off byene med en sverdmann ? :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En profesjonell er en som gjør en jobb mot betaling. Personen har ofte en utdannelse, men det er ikke nødvendig. Det finnes skrevne og uskrevne regler slik som oppførsel og kleskode/uniform, som for eksempel at man ikke går for utfordrende kledd. Man har på seg klær som egner seg til det man holder på med. Jobber man i barnehage så har man gjerne klær man kan røre seg i og leke i uten å være for redd for at de skal være møkkete eller ødelagte etter arbeidsdagen.
I overført betydning kan adjektivet profesjonell også brukes om en person som er flink, erfaren og/ eller utdannet innen et område. Å være profesjonell i et yrke innebærer også at man har taushetsplikt og ikke blander jobb med fritid.
Ofte brukes begrepet profesjonalitet som en del av beskrivelsen av driften av et museum, eller frivillig organisasjon, der uttrykket profesjonalitet sier noe om effektiviteten av driften av muséet eller den frivillige organisasjonen.
Innføring av profesjonalitet i driften er et typisk konflikttema, der de som ønsker mer profesjonalitet ved driften av muséet eller organisasjonen, har strengere forventninger til strømlinjeformet drift, strengere organisasjonsstruktur og effektivitet, eventuelt også større krav til økonomisk inntjening, enn de som har en mer entusiastisk tilnærming til muséet eller foreningens formål, eller mer fokus på den idéelle siden ved driften.
Argumentene for mer profesjonalitet ved driften, kan typisk være økt gjenhør hos myndigheter og organer som fatter vedtak, eventuelt for økonomisk støtte, tillatelse til gjennomføring av prosjekter som involverer offentlige myndigheter eller samarbeid med andre organisasjoner, mens argumentene mot fokuset på mer profesjonalitet, er at driften av muséet eller foreningen da blir mindre basert på entusiasme og idéell virksomhet, på grunn av kravene til økt effektivitet og strengere organisasjonsstruktur.
 

DeletedUser

Guest
dette blir en nybegynner server,

la oss alle se hva som skjer vist vi ingen "pro"e begynner :D ? og la bare serveren fylles opp med noobs som vet ikke hva de driver med ^^, så får vi masse sånne familiestammen (6stammen = 1 familie osv)

hvor kos ville det ikke hvert :D ? så kan vi andre fylle opp de andre serverne

Jeg liker tanken, men den lar seg neppe gjennomføre.
 

DeletedUser

Guest
Å være profesjonell i et yrke innebærer også at man har taushetsplikt og ikke blander jobb med fritid.


Nåeh.. langt ifra alle yrker som har pålagt taushetsplikt, søta ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
dette blir en nybegynner server,

la oss alle se hva som skjer vist vi ingen "pro"e begynner :D ? og la bare serveren fylles opp med noobs som vet ikke hva de driver med ^^, så får vi masse sånne familiestammen (6stammen = 1 familie osv)

hvor kos ville det ikke hvert :D ? så kan vi andre fylle opp de andre serverne


Helt enig!

Om dere/vi pro'e starter å innvadere denne verdenen også, vil ingen amatører klare å etablere seg.

Kan ikke teamet lage en verden kun for nystartere? Da tror jeg faktisk at flere nye ville starte. Etter noen måneder kunne vi komt inn å latt dem vere "storebror" :D

Noen som er enig med meg her?
 
Topp