Krig mellom -iM- og AKDM

panda-san

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
furu, du sier:
¨Du forsetter og gjøre meg sur, du forsetter og gjøre meg lei, og du bare drar posten lengere og lengere mot det usakelige, istede for og stille enkel spørsmål, venlige spørsmål, osv. Hadde det ikke bare vært enklere og si: Furukrona, hva mente du med dette? ( så quote fra posten på forumet) Istede for og komme med frekke utspill, og istede for og prøve med vilje og gjøre meg sur? Tro meg det har funket hitill ¨

så spørr fuzz:
¨Hvem sikter du til Furu? ¨
jeg mener det er et ganske enkelt spørsmål, men det gidder du ikke å svare på.?
 

DeletedUser

Guest
"..jeg føler ikke at jeg trenger å kommentere stort til det der. du fikset det selv ved å demonstere (nok en gang) hvor lite du egentlig har lest og fulgt med." "du gravde din egen grav" jeg mente det samme. rart med det hvordan forskjellige uttrykk kan ha samme mening. du imponerer stadig med hvor lite som skal til før du faller av lasset.. helt ærlig.
 

DeletedUser

Guest
Grimlock: Du må ha meg meget unskyldt, jeg tenkte ikke over hva jeg skrev. Jeg skrev utifra det raseriet jeg hadde mot daemia på det tidspunktet. når jeg sier generel studiekometanse så tenker jeg også på andre fagelige relaterte yrker, som elektro og bygg osv. Alt dette gir en generel studiekometanse. Ved og si dette jeg sa, prøver jeg bare og understreke at daemia oppfører seg utrolig... tja merkelig, i forhold til den daemia som jeg respekterte som en av TW beste spillere, for om lag 2 månder siden :)

Egentlig så tenkte jeg mer på den forskjellen på kunnskap og intelligens. Erfaring går da under kunnskap.

Det går mye på det at i f.eks. kulturer i spill som da Tribal Wars så går man ofte ut ifra at noe stemmer fordi en person sier det. For eksempel vil en erfaren og kjent spiller ofte "vinne" argumenter ( in the public opinion ) mot en helt ny og fersk spiller bare på grunn av at han eller hun er 'erfaren' eller en 'pro'.

Man tar faktisk ikke å ser fakta og påstander alene, men ser på hvem som kommer med dem - selvfølgelig gjør man det! I de aller fleste tilfellene er det jo slik at de som har drevet på lengst med noe vet best. Men man bør samtidig være åpen for at andre, newbs for eksempel, kan komme med fornuftige ting på tross av at de strengt tatt... vel, de er jo newbs, eh?

Det jeg vil fram til er at man tenker det samme på utdanning - man går ofte ut ifra at når man har en høyere utdanning, er man smartere og vet bedre... om alt. Leger er jo det ultimate eksempelet på dette. Ja, jeg har en del fordommer. Bullshit. Dette er ikke en nødvendighet.

...jauda, jeg har en tendens til å ta av litt nå og da.
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Egentlig så tenkte jeg mer på den forskjellen på kunnskap og intelligens. Erfaring går da under kunnskap.

Det går mye på det at i f.eks. kulturer i spill som da Tribal Wars så går man ofte ut ifra at noe stemmer fordi en person sier det. For eksempel vil en erfaren og kjent spiller ofte "vinne" argumenter ( in the public opinion ) mot en helt ny og fersk spiller bare på grunn av at han eller hun er 'erfaren' eller en 'pro'.

Man tar faktisk ikke å ser fakta og påstander alene, men ser på hvem som kommer med dem - selvfølgelig gjør man det! I de aller fleste tilfellene er det jo slik at de som har drevet på lengst med noe vet best. Men man bør samtidig være åpen for at andre, newbs for eksempel, kan komme med fornuftige ting på tross av at de strengt tatt... vel, de er jo newbs, eh?

Det jeg vil fram til er at man tenker det samme på utdanning - man går ofte ut ifra at når man har en høyere utdanning, er man smartere og vet bedre... om alt. Leger er jo det ultimate eksempelet på dette. Ja, jeg har en del fordommer. Bullshit. Dette er ikke en nødvendighet.

...jauda, jeg har en tendens til å ta av litt nå og da.


Jeg kjønner jo hva du mener, men som du selv sa, forbinder man jo ofte inteligens med skole. Kunnskap derimot er jo noe helt annet, da har man jo kunnskap om en spessiel ting, som fks TW. Var jo egentlig ikke meningen og si at man er uintelligent fordi man ikke tar utdannelse, tvert i mot, men skolen er jo til for og tilnære seg intelligens.

panda-san: Hvorfor skulle jeg sitte og lage en liste over hvem jeg sikter til? er det ikke åpenbart nok for deg?
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"..jeg føler ikke at jeg trenger å kommentere stort til det der. du fikset det selv ved å demonstere (nok en gang) hvor lite du egentlig har lest og fulgt med." "du gravde din egen grav" jeg mente det samme. rart med det hvordan forskjellige uttrykk kan ha samme mening. du imponerer stadig med hvor lite som skal til før du faller av lasset.. helt ærlig.

Og daemia sier det samme for tredje gang...
 

DeletedUser

Guest
Blodtrykksproblemer? den var ny du. Fikk meg faktisk til og le :) " jeg sa at du gravde din egen grav - igjen - og at jeg ikke trenger å påpeke det ytterligere." Faktisk, så har du aldri påpeket dette, og du har aldri brukt dette ordspillet som du sier... så nå er det nok du som roter litt.

var jo du som trengte teskje. igjen. og igjen og igjen.
 

DeletedUser

Guest
Teskje-krigerne i -iM-

var jo du som trengte teskje. igjen. og igjen og igjen.

Virker som -iM- bruker teskjeer når de kriger, i stedet for spyd, sverd osv... :D
Eller tar jeg feil, og de er så uforberedt og dårlige til å krige? :p
 

DeletedUser

Guest
Virker som -iM- bruker teskjeer når de kriger, i stedet for spyd, sverd osv... :D
Eller tar jeg feil, og de er så uforberedt og dårlige til å krige? :p

Hvis du bytter ut teskjeer med økser så er du korrekt ja;)

Og du ligger jo nærme K67 om jeg husker riktig... Vil du ha noen angrep på deg, så skal jeg vise at -iM- ikke bruker spyd og sverd som nukes?:)
 
Topp