Krig mellom -iM- og AKDM

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
så kort oppsummert; du sier ting, men mener egentlig noe annet. notert!

synes det er fantastisk du synes at posten min var så usaklig ettersom det var tatt fra deres forum. men du har jo et poeng der..

Du er en smule dum? mangler kanskje generel studiekometanse? hvem vet. Bryr meg nok heller ikke. Hvis du hadde lest posten, så har jeg gang på gang forsvar AKDm med mine samme meninger. Hvordan kan du da komme her og så at jeg mener 2 forskjellige ting?

Posten var tatt fra våres forum. Og da spør jeg deg.. Hva så? var det noe hemmlighet at vi gikk i krig mot dere noen dager etter krigen hadde startet? (kanskje for deg... ) og det var jo heller ikke noen hemlighet at dere hadde planer om og gå i krig?

Firefly: Jeg elsker deg... hahah :D
 

DeletedUser

Guest
du, som skriver såpass dårlig norsk som du gjør, burde ikke prøve å hakke på andres utdannelse ;) det er jo vanskelig å ta deg seriøst bare for det. "LI er ikke diktator, akdm kjører fullt diplomati". fortsatt morsom. samt at det hele blir en eneste stor KLYSE.

du sier 2-3 uker, men mente ikke det. du ramset opp en hel del grunner til meg om hvorfor det ble krig, og sier så til noxer at "det er nok pga forholdet mellom deg og LI". vanskelig å bestemme seg?

jeg vet ikke hva du mener med "noen dager etter krigen startet". annet enn at du nok en gang viser at du ikke har fått med deg noe som helst :rolleyes:

at posten er gammel er jo nettopp poenget. det ble spurt om hvem som startet dette. forstod du ikke dét engang? :confused:
 

FireFly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du er en smule dum? mangler kanskje generel studiekometanse? hvem vet. Bryr meg nok heller ikke. Hvis du hadde lest posten, så har jeg gang på gang forsvar AKDm med mine samme meninger. Hvordan kan du da komme her og så at jeg mener 2 forskjellige ting?

Posten var tatt fra våres forum. Og da spør jeg deg.. Hva så? var det noe hemmlighet at vi gikk i krig mot dere noen dager etter krigen hadde startet? (kanskje for deg... ) og det var jo heller ikke noen hemlighet at dere hadde planer om og gå i krig?

Firefly: Jeg elsker deg... hahah :D

Hehe, du prøver bare å smiske med den bedre RA 3 spilleren av oss;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du er en smule dum? mangler kanskje generel studiekometanse? hvem vet. Bryr meg nok heller ikke.

Kunne du tenke deg å forklare meg hvorfor utdannelsen nødvendigvis er relatert til intelligensen til en person? Fordi jeg skjønner virkelig ikke det. Kanskje jeg er en smule dum jeg også, hvem vet? :)
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Daemia, jeg har svart opptil flere ganger på hvorfor jeg mener krigen har startet. Først og fremst er det en konflikt mellom lady ibex, aka AKDM, og nox aka IM. Det som har tent opp denne krangelen er hva dere faktisk har gjort mot AKDM som har gjort oss sure. Er det virkelig så vanskelig og forstå?

Jeg må faktisk inrømme at jeg ble imponert over at du forsetter og ramse opp de samme tingene gang på gang, hvor du direkte kopierer poster fra forumene til AKDM, som egentlig ikke har noen ting med saken og gjøre. Du har tidelig postet en post som handlet om at vi ville gå i krig mot dere, men vi vet at dere gjorde akuratt det samme... Kom opp med nye beviser, og jeg er happy.

Grimlock: Du må ha meg meget unskyldt, jeg tenkte ikke over hva jeg skrev. Jeg skrev utifra det raseriet jeg hadde mot daemia på det tidspunktet. når jeg sier generel studiekometanse så tenker jeg også på andre fagelige relaterte yrker, som elektro og bygg osv. Alt dette gir en generel studiekometanse. Ved og si dette jeg sa, prøver jeg bare og understreke at daemia oppfører seg utrolig... tja merkelig, i forhold til den daemia som jeg respekterte som en av TW beste spillere, for om lag 2 månder siden :)
 

DeletedUser

Guest
furu: ikke vet jeg hvorfor du føler du må inn og svare på det samme igjen og igjen om du er så lei. jeg har ikke bedt deg :eek: og det er fortsatt du som sliter med å forstå ting, så jeg skjønner ikke hva du prøver å komme frem til. annet enn at du føler du skriver uten å ville. ..så ikke skriv. men du skal vel sette meg på plass :D så vidt jeg vet er dette et offisielt forum, og ikke en samtale mellom deg og meg. så du skal slippe å tro at jeg skriver for din del :)

det var en ny post for mange. sikkert også i akdm :) du fikk ikke med deg det heller? akk. og jeg er spent på hvordan den posten ikke har noe med krigen å gjøre. siden det var snakk om å bruke det for å ta oss ut. tror du det var snakk om å ta oss med ut på en koselig skitur?

poenget var vel snarere at man ikke blir dum bare for at man ikke har generell studiekompetanse. og dersom yrkesfaglige retninger fører frem til dette - hvorfor har man allmenn påbygning? fordi noen synes det høres veldig artig ut med 10 timer norsk i uka? nok en gang tar du vann over hodet.
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
furu: ikke vet jeg hvorfor du føler du må inn og svare på det samme igjen og igjen om du er så lei. jeg har ikke bedt deg :eek: og det er fortsatt du som sliter med å forstå ting, så jeg skjønner ikke hva du prøver å komme frem til. annet enn at du føler du skriver uten å ville. ..så ikke skriv. men du skal vel sette meg på plass :D så vidt jeg vet er dette et offisielt forum, og ikke en samtale mellom deg og meg. så du skal slippe å tro at jeg skriver for din del :)

det var en ny post for mange. sikkert også i akdm :) du fikk ikke med deg det heller? akk. og jeg er spent på hvordan den posten ikke har noe med krigen å gjøre. siden det var snakk om å bruke det for å ta oss ut. tror du det var snakk om å ta oss med ut på en koselig skitur?

poenget var vel snarere at man ikke blir dum bare for at man ikke har generell studiekompetanse. og dersom yrkesfaglige retninger fører frem til dette - hvorfor har man allmenn påbygning? fordi noen synes det høres veldig artig ut med 10 timer norsk i uka? nok en gang tar du vann over hodet.

Og som normalt snakker du bare vissvass. Grunnen til at jeg kommer inn her og svarer på alle disse postene, var fordi at jeg ville støtte holo. Det var kanskje derfor jeg skrev den posten på vårt forum? Jeg likte like godt at holo måtte forsvare seg alene mot alle de påstandene dere kom med, så jeg hang meg på. Siden jeg nok er alene fra AKDM til og i det hele tatt gidde og ta meg tid til postene i denne topicen, ( ingen andre gidder, fordi de rett og slett føler at det er borkastet tid) så føler jeg at jeg må svare på evt utspill du og andre sier om AKDM.

Snakk om og bruke denne posten for og ta dere ut? hahaha du er veldig dum du. Igjen er det ordspill, og hvis du sier du har 10 timer norsk i uken, bevis det. Da burde du trolig ha visst meningen med en slik post.

Som sakt, så missforstår du, min kjære mia. Hvordan i huleste skulle jeg kunne ta ut Nox med ord? XD
 

DeletedUser

Guest
øh. holo har ikke sagt noe her på LENGE. så det er ikke grunnen lengre. og holo klarte seg helt fint alene. hun, i motsetning til deg, leste hva folk skrev og klarte å forstå det. du står jo bare og stanger i veggen.

du må faktisk ty til personangrep? da har du ikke særlig mange argumenter igjen. kall meg hva du vil; en tv er en tv uansett hvor mange ganger du står og roper kake til den. men du må gjerne begynne å legge frem litt beviser snart fremfor å bare hive ut av deg det ene og det andre. du klarer jo ikke å holde orden på det du sier, så veldig greit om du kan bruke fakta fremfor skiftende meninger.

jeg har da aldri sagt at jeg har 10 timer norsk i uka nå. jeg er ferdig på vgs for lenge siden. og dersom du ikke vet av at allmenn påbygning, som man må ta for å få generell studiekompetanse ved yrkesfaglige retninger, ofte innebærer 10 timer norsk i uka.. ikke mitt problem. du kan jo bare snu ryggen til den infoen også, som du gjør med alt annet. da blir det sikkert ikke sant ;)

"Snakk om og bruke denne posten for og ta dere ut?" -- hva jabber du om? jeg sikter til posten jeg la ut fra forumet deres. kan du vennligst prøve å tenke før du skriver? helt håpløst at noen skal måtte fôre deg med teskje for hver bidige ting. og jeg tror ikke du er i stand til å ta ut så veldig mye i hele tatt. så nei, du kunne nok ikke tatt ut nox.:rolleyes:
 

panda-san

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du skriver:
¨( ingen andre gidder, fordi de rett og slett føler at det er borkastet tid) så føler jeg at jeg må svare på evt utspill du og andre sier om AKDM.¨
jeg er helt ening. det er bortkaset tid, dere klarer ikke å svare oss.

Fnox er best!!
 
Sist redigert:

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
øh. holo har ikke sagt noe her på LENGE. så det er ikke grunnen lengre. og holo klarte seg helt fint alene. hun, i motsetning til deg, leste hva folk skrev og klarte å forstå det. du står jo bare og stanger i veggen.

du må faktisk ty til personangrep? da har du ikke særlig mange argumenter igjen. kall meg hva du vil; en tv er en tv uansett hvor mange ganger du står og roper kake til den. men du må gjerne begynne å legge frem litt beviser snart fremfor å bare hive ut av deg det ene og det andre. du klarer jo ikke å holde orden på det du sier, så veldig greit om du kan bruke fakta fremfor skiftende meninger.

jeg har da aldri sagt at jeg har 10 timer norsk i uka nå. jeg er ferdig på vgs for lenge siden. og dersom du ikke vet av at allmenn påbygning, som man må ta for å få generell studiekompetanse ved yrkesfaglige retninger, ofte innebærer 10 timer norsk i uka.. ikke mitt problem. du kan jo bare snu ryggen til den infoen også, som du gjør med alt annet. da blir det sikkert ikke sant ;)

"Snakk om og bruke denne posten for og ta dere ut?" -- hva jabber du om? jeg sikter til posten jeg la ut fra forumet deres. kan du vennligst prøve å tenke før du skriver? helt håpløst at noen skal måtte fôre deg med teskje for hver bidige ting. og jeg tror ikke du er i stand til å ta ut så veldig mye i hele tatt. så nei, du kunne nok ikke tatt ut nox.:rolleyes:


hahahah Jeg ler hver eneste gang jeg leser dine poster. Ikke en eneste serriøs ting kommer ut av din kjeft, gang på gang repeterer du, gang på gang går du offtopic, og gang på gang feiler du så immari mye på og beskytte deg selv, og på og forsvare deg selv og IM. Jeg synes virkelig synd på deg... Rett og slett. " tenke før jeg skriver" kommer det virkelig fra rett kjeft? hvis du hadde lest igjennom posten jeg la ut på vårt egent forum som du driver og hinter til hele tiden, så hadde du forstått at jeg bare ville forsvare AKDM mot dere, i og med at dere faktisk la opp til en lang og kjedelig diskusjon på forumet. Det er alt.

Jeg er så lei meg daemia, over at vi rett og slett har noe sterkt mot hverandre. Tro det eller ei... Du forsetter og gjøre meg sur, du forsetter og gjøre meg lei, og du bare drar posten lengere og lengere mot det usakelige, istede for og stille enkel spørsmål, venlige spørsmål, osv. Hadde det ikke bare vært enklere og si: Furukrona, hva mente du med dette? ( så quote fra posten på forumet) Istede for og komme med frekke utspill, og istede for og prøve med vilje og gjøre meg sur? Tro meg det har funket hitill :)

Jeg orker ikke en gang og fortelle deg om og om igjen at jeg har stått med min mening hele tiden, men det er visstnok bare du som missforstår hva du leser. :)

Jeg ber deg vennlig nå om og holde deg til en nogen lunde riktig språk, aka ikke frekke kometarer, osv. Hitill har jeg forstått at du prøver og gi svar på hvorfor krigen startet, og du mener klart at AKDM har skylden. Kan du ikke heller prøve og få fram dette på en mer riktig måte?
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du skriver:
¨( ingen andre gidder, fordi de rett og slett føler at det er borkastet tid) så føler jeg at jeg må svare på evt utspill du og andre sier om AKDM.¨
jeg er helt ening. det er bortkaset tid, dere klarer ikke å svare oss.

Fnox er best!!

fnox er god, ja, men ikke mange av Medlemmene i IM er det.. :)
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg orker ikke og lage mer styr på denne threaden en det som allerede har blitt laget av både meg og en del spillere fra IM. Alt jeg ønsker er at vi diskuterer på en fredelig måte.

Skal nok være vanskelig og ha 70 serriøse spillere under en stamme vettu. Altid noen som er litt sånn.. jaaa.. you know what i mean fuzzy :)
 

DeletedUser

Guest
jeg repeterer? :D du starter jo posten med akkurat det samme som en for litt siden selv. og du fortsetter med det samme svadaet. jeg har lest gjentatte ganger hva du forteller du prøver på, men saken er at du ikke lykkes. det hjelper ikke å rope det høyere.

jeg er ikke lei meg for det :) og angående frekke utspill; "Å se flisen i andres øyne, og ikke bjelken i sitt eget" er et passende ordtak. jeg anser det heller ikke som mitt problem dersom du blir så sur over denne tråden. dessuten synes jeg du er så søt der du tuller rundt i skogen :p (og det er hva man kan kalle en metafor.)

jeg synes jeg har fått det frem på en veldig riktig måte, nemlig ved å legge ut "objektive fakta" ved siden av mine subjektive meninger. jeg fremmer en påstand, og underbygger denne med f.eks. poster fra deres forum. det er ikke å gi dere skylden. det er å vise at dere har skylden :cool:
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg repeterer? :D du starter jo posten med akkurat det samme som en for litt siden selv. og du fortsetter med det samme svadaet. jeg har lest gjentatte ganger hva du forteller du prøver på, men saken er at du ikke lykkes. det hjelper ikke å rope det høyere.

jeg er ikke lei meg for det :) og angående frekke utspill; "Å se flisen i andres øyne, og ikke bjelken i sitt eget" er et passende ordtak. jeg anser det heller ikke som mitt problem dersom du blir så sur over denne tråden. dessuten synes jeg du er så søt der du tuller rundt i skogen :p (og det er hva man kan kalle en metafor.)

jeg synes jeg har fått det frem på en veldig riktig måte, nemlig ved å legge ut "objektive fakta" ved siden av mine subjektive meninger. jeg fremmer en påstand, og underbygger denne med f.eks. poster fra deres forum. det er ikke å gi dere skylden. det er å vise at dere har skylden :cool:


Har desverre ikke sett en eneste "objektiv fakta". Det du linker er omtrent krigserklæringene våres, og lignende. Det har ingenting med saken og gjøre.
 

DeletedUser

Guest
..jeg føler ikke at jeg trenger å kommentere stort til det der. du fikset det selv ved å demonstere (nok en gang) hvor lite du egentlig har lest og fulgt med. les deg opp litt på hva som har skjedd, så kanskje det går an å ha en saklig diskusjon med deg når du er litt mer opplyst, furu :)
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
..jeg føler ikke at jeg trenger å kommentere stort til det der. du fikset det selv ved å demonstere (nok en gang) hvor lite du egentlig har lest og fulgt med. les deg opp litt på hva som har skjedd, så kanskje det går an å ha en saklig diskusjon med deg når du er litt mer opplyst, furu :)

Flott, da slipper vi deg på denne threaden? kan jeg se fram til litt flere sakelige kommentarer?
 

DeletedUser

Guest
det er ikke jeg som får blodtrykksproblemer av tråden. :p og du får lese igjen. jeg sa at du gravde din egen grav - igjen - og at jeg ikke trenger å påpeke det ytterligere.
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det er ikke jeg som får blodtrykksproblemer av tråden. :p og du får lese igjen. jeg sa at du gravde din egen grav - igjen - og at jeg ikke trenger å påpeke det ytterligere.

Blodtrykksproblemer? den var ny du. Fikk meg faktisk til og le :) " jeg sa at du gravde din egen grav - igjen - og at jeg ikke trenger å påpeke det ytterligere." Faktisk, så har du aldri påpeket dette, og du har aldri brukt dette ordspillet som du sier... så nå er det nok du som roter litt.
 
Topp