Krig mellom -iM- og AKDM

DeletedUser

Guest
Hvis AKDM ikke kriger... lurer jeg på hva iM driver med?

Side 1: -iM-

Side 2: AKDM

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 54
Forskjell: 33

image.php

Vel HVE er værre tro meg:)

Men byer mister vi i fleng. Spørsmålet er bare om vi får tatt flere:)

Fleste AKDM tar over er inaktive spillere, så er ikke så ille:)
 

DeletedUser

Guest
H.V.E har vel 280 mot meg nå. resten er Akdm. Eneste Ibex har prøvd på er og sende adels. i håp om at ryddeguttene hun har sendt skulle få fjernet noe. men hun feilberegna tidspunkte og "toge"
 

DeletedUser

Guest
Sant det, dere har bare mistet 4 i netto mot H.V.E, men det er vel strengt tatt på tide å prøve å snu trenden, eh?
 

DeletedUser

Guest
Vi prøver! Men er så vanskelig når du hjelper dem i form av kontovakt;)

Vi er jo doomed, fra dag 1. Det som er moro er jo at de ikke klarer sammarbeide bedre å faktisk ta flere av oss.

Mange av oss vokser istedenfor å dø ut. Det er for dårlig HVE, AKDM!
 

DeletedUser

Guest
er jo veldig fram og tilbake dette her, men skal man se på poengene burde de lede adels-statistikken mye klarere, men er i hovedsak bare noen få av de mange spillerne i stammene deres som kriger... resten avventer og håper de få kan knuse oss alene før de angriper...
Men det skjer jo ikke:D

Kjenner igjen dette fra forumet til akdm tidligere:

"har claima byXXX. Noen som kan tømme for meg?"

Er noen spillere som er lite krigerske eller selvstendige der. Som nox sier...

Just mine to cents :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er grunnen til krigen fortnoxer?
Er det et forsøk på sucide før verden 3?
 

DeletedUser

Guest
ok virket som det var de :p

står det tidligere?

Jeg har bare ikke giddet å lese mer enn 3 sider xD
 

DeletedUser

Guest
Hvem som startet? akdm/teod/hve. :)

~TEOD~ vs -iM-
by Lady Ibex on 11 Nov 2008, 11:12
Her har vi sjansen til å få ut opplysninger som vil gjøre det enket å ta ut Nox og flykningene hans.


Tja... skrev:
Tara på 10.11. kl 22:09
Hei igjen!

Denne gangen gjelder det andre ting enn Player jokkekim doesnt exist.
I går erklærte -iM- krig mot ~TEOD~, av strategiske grunner som de uttalte.

Jeg går rett på sak og spør om dere kan stå oss bi i denne krigen.
Det har kommet meg for øret at -iM- er et utspring fra AKDM pga misfornøyde medlemmer.
Kan det kanskje være av interesse for dere å bidra med støtte evt angrep?

Et samarbeide ville gagne begge parter.
Ledelsen i Tribe ~TEOD~ doesnt exist ser at det er en sterk stamme som utfordrer oss, og at vi kan ha stor nytte av hjelp fra dere.
Tribe AKDM doesnt exist vil få has på svikefulle medlemmer.
Et samarbeide kan også lede til å videreutvikle framtidig samarbeide.

Det er naturlig for meg å henvende meg til deg pga vår tidligere kontakt. Dersom du ikke kan svare på denne, ville jeg satt pris på om du videreformidlet denne forespørsel til rett person.

Mvh
Tara
Hertug i ~TEOD~

Lady Ibex I dag kl 11:09
Hei Tara.

Jeg skal ta dette opp med ledelsen vår.
Vi er ikke begeistret for -iM- da de har tatt inn flere flykninger.
Vi kan sikkert ha et sammarbeid på et nivå, så vi kan få de utryddet.

Så et avslag vil dere ikke få fra oss.
Det enkleste er hvis du legger meg til på MSN:
xxxxxx

Med vennlig hilsen
- Lady Ibex
- President for AKDM

Denne beskjeden har blitt videresendt av Lady Ibex.
AKDM
Ordem e progresso (Orden og Framskritt)
It's not about what the tribe can do for you,
but what you can do for your tribe!

Lady Ibex
Lady Ibex [ AKDM ]
Visepresident

Posts: 442
Joined: 03 Nov 2008, 15:05
• Private message
• MSNM/WLM
Top
________________________________________
• Report this post
• Reply with quote
Re: ~TEOD~ vs -iM-
by Lady Ibex on 11 Nov 2008, 16:49
De har har selvsagt =DS= og LG spillere hos seg.
Men vi kan utnytte situasjonen her?
____________________________________________________

Velkommen til

The Empire Of Death
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
~TEOD~
|__________.•.__________|
*´'`°¤¸¸.´O`'•.¸¸¤°´'`*
(_¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)


VET ble stiftet av halla366, det var dem vi var før ;)

Hvis du har spørsmål vennligst kontakt Player Sex lover doesnt exist og Tara eller baroner/rekrutterings ansvarlige.

vår rekruttør er: Sex lover og Tara

Vi har en akademi stamme som heter TEOD-A. Hvis du vil være med i den tar du kontakt med esso
AKDM
Ordem e progresso (Orden og Framskritt)
It's not about what the tribe can do for you,
but what you can do for your tribe!

Lady Ibex
Lady Ibex [ AKDM ]
Visepresident

Posts: 442
Joined: 03 Nov 2008, 15:05
• Private message
• MSNM/WLM
Top
________________________________________
• Report this post
• Reply with quote
Re: ~TEOD~ vs -iM-
by kinekt on 13 Nov 2008, 13:11
Vi er jo godt tjent med at iM får mest mulig motstand i den krigen. Så vi må vel stille oss bak TEOD her. Men angrep venter vi med, til vi er klare. Så foreløpig hjelper vi kun med støtte (for de som har noe å avse:p)

kinekt
kinekt [ AKDM ]
Diplomat

Posts: 35
Joined: 04 Nov 2008, 09:30
• Private message
Top
_______________________________________


---

Samt da "stakkars gronkus" og div andre ble satt til å ta en av våre spillere. blabla, historien der ligger allerede ute :)
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg ler så høyt vær gang jeg leser dine poster daemia. Du tror du er så sinnsykt sakelig, og alt er vår feil. Jeg blir så lei meg egentlig. Grunnen til at AKDM valgte krig var simpel: dere gjorde oss sure, og trolig med vilje. Dere adlet gråbyer rundt våre spillere, selvom dere visste at vi kjørte en full farmepoltikk, og truet med krig tilbake hvis vi i det hele tatt vurderte noe lignende som og adle gråbyene tilbake. Nå er det jo en annen sak om gråbyer er frie, men vi i akdm kjører jo en slik politikk.

I tilegg prøvde dere med vilje opptil flere ganger og gå aktivt inn og rekkrutere våre medlemmer, ved hjelp av veldig propagandefulte mails som dere sendte til alle medlemmer av AKDm som kunne være til nytte for deres stamme. Hvor frekt er ikke det?

Og som ikke det var nok, så tok dere inn flyktninger fra DS! vi ville at dere skulle bli kvitt dem, men hvis vi rørte dem, ble vi igjen truet med krig!

I tilegg hadde dere store planer allerede fra tidenes morgen om og gå i krig mot oss. synd at jeg faktisk slettet denne posten. Jeg skal nok få tak i den bare for deg mia. Grunnen for at du ble med i IM mia var vel for og bli kvitt oss, pga at du rett og slett ble stemt ut av AKDM?

Fortnoxer: JEg må si jeg er veldig imponert over hvordan dere har taklet AKDM og HVE. Ærlig talt, (ingen frekke meninger) så synes jeg dere har vært veldig flinke, i og med at vi har en del mer poeng sammenlakt. all cred til deg for det. Personlig synes jeg det er synd at det endte med konflikter mellom deg og lady ibex, som nok er grunnen til IM og AKDMs krig, og det beste av alt hadde vært hvis dere to kunne en gang løse det. :D Altid 2 sider av en sak. Nå har jo ikke jeg hørt noe om hvorfor du forlot akdm i første omgang og dannet ny stamme osv, så vil helst ikke utale meg om akuratt det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
"buhu".

Re: Glitter hates me
by furukrona on 04 Dec 2008, 20:34
Gah får ikke gått in og komentert. DEt er så mange userriøse comments der fra IM, om at holo ikke har peiling på hva som skjer, og bla bla bla. Enda så kommer daemia med utspill som at lady ibex ikke jobber, eller at ....andre.... Forlot fordi lady var en drittsekk?

Jeg bilr så sur over usakelige argumenter, og nå føler IM at de har kontroll på forumet. Noen må gå inn og sette dem på plass, og støtte holo litt her


-- er dette et forsøk på å sette meg/oss på plass?

for..; :D
 

DeletedUser

Guest
ettersom nox ikke har svart enda, kan jeg gjøre det for ham...:

IM har ikke sendt melding til noen i AKDM etter at stammen ble opprettet...
Den eneste meldingen han sendte ut, var den alle mottok da han forlot stammen.
Vi var et par-tre stykker som er venner IRL, som ønsket å følge han på det han har prøvd å oppnå. Ved siden av det har alle som har kommet inn i vår stamme selv sendt søknad om å komme inn i stammen.
Det har de gjort av egen fri vilje, ikke ved at vi har lokket dem, spurt dem eller lovet dem noe som helst.
De har rett og slett kommet over til stammen vår fordi de ikke var fornøyd i den stammen de var i på det tidspunktet...

Jeg kan se at dere kan se det som forræderi, illojalitet osv, men det har faktisk vært den enkeltes mening som har ført dem over til vår stammen.

Hvis vi ser bort fra dette punktet, vil jeg bare takke furu for et veldig bra og saklig innlegg. Det er fint at noen kan se at kriger kan oppstå mellom gode og skikkelige spillere, og se det som det er... Desverre ser jeg at du ikke har fått med deg den fulle historien, og fortsatt tror på at vi kjørte hard propaganda hos gamle akdm-medlemmer...

Håper på en fortsatt fair krig, der flere etterhvert vil bidra, ettersom jeg begynner å bli lei av at de samme spillerne lar drøssevis av tropper dø på murene våre :D

Men igjen... vær reale, fight fair, så blir det "no hard feelings" når dette er over...
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk for en sakelig inlegg Kingsala, i forhold til daemia som er bare utpå og forsette tråden. Jeg føler nå jo at jeg har fått med meg den fulle sanheten, men hvem vet? kanskje det er noe mer rundt dette en det jeg allerede vet? i så fall vil jeg ikke grave mer, og heller bare kose meg med dette nydelig spillet aka TW.. Lykke til videre IM! :)

Daemia: SJekk datoen før du poster noe tufs.. var for 2-3 uker siden før jeg begynnte og bli aktiv her :D
 
Sist redigert:

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"buhu".

Re: Glitter hates me
by furukrona on 04 Dec 2008, 20:34
Gah får ikke gått in og komentert. DEt er så mange userriøse comments der fra IM, om at holo ikke har peiling på hva som skjer, og bla bla bla. Enda så kommer daemia med utspill som at lady ibex ikke jobber, eller at ....andre.... Forlot fordi lady var en drittsekk?

Jeg bilr så sur over usakelige argumenter, og nå føler IM at de har kontroll på forumet. Noen må gå inn og sette dem på plass, og støtte holo litt her


-- er dette et forsøk på å sette meg/oss på plass?

for..; :D


Dessuten må jeg inrømme at målet mitt var ikke og sette noen på plass. Det var nok mer en vilje over at jeg ikke likte at holo argumenterte mot dere alene, i og med at dere hadde så lyst til og starte opp en diskusjon. Jeg liker bare og delta, men ikke tenne den opp .. If you know what i mean :)
 

DeletedUser

Guest
Daemia: SJekk datoen før du poster noe tufs.. var for 2-3 uker siden før jeg begynnte og bli aktiv her :D

Furu... Skjekk datoene på innleggene dine før du klager på andre folk. Du startet å skrive her den 4. des, ikke "2-3 uker" før.

Du skrev forresten 17 inlegg den 4 des. Aktiv nok?;)
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Furu... Skjekk datoene på innleggene dine før du klager på andre folk. Du startet å skrive her den 4. des, ikke "2-3 uker" før.

Du skrev forresten 17 inlegg den 4 des. Aktiv nok?;)

Jeg lurer på om du kan det man kaller metaforisk snakking? man mener ikke direkte 2-3 uker selvom man sier det, jeg kunne si, jeg har skrevet her for 100 år siden. Det faktumet jeg prøver og få fram er at denne posten dere drar fram er gammel, og har ingenting med saken og gjøre. Jeg kom megi kke på TW forumet, og kunne ikke støtte holo helt i starten. Big deal?
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og hvorfor jeg hadde så mange denne dagen? kan du ikke huske det? dere bare dro en diskusjon jeg hadde lyst til og legge ned lengere og lengere ut, og jeg måtte jo bare svare på alt.. haha :D
 

DeletedUser

Guest
så kort oppsummert; du sier ting, men mener egentlig noe annet. notert!

synes det er fantastisk du synes at posten min var så usaklig ettersom det var tatt fra deres forum. men du har jo et poeng der..
 

FireFly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har ikke for vane å snakke på forumet, men da har jeg tilbrakt morningen min og gått igjennom tråden(Huff) så føler jeg at jeg må si noe!

Tw er og forblir et spill. Slik er det! Fortnoxer var misfornøyd med hvordan LI styrte AKDM og gikk derfor ut av stammen for å danne -IM-. Onde vibber oppsto, noe som er ganske naturlig mellom konkurrenter?

Personlig så ble jeg veldig glad da dette skjedde. Fulle byer overalt er ikke no for meg og jeg begynte å mase på Lady om krig fra dag 1. Nox sine byer var like fristende som Megan Fox i Amerikansk fengsel. Uansett - jeg hadde store planer om å ta ut FortNoxer og la derfor mange planer for hvordan vi skulle gjøre dette. De ble ikke fulgt på, noe jeg er misfornøyd med, men ser også på som greit da det var en stor risk innenfor det.

Om at FortNoxer er en god leder tviler jeg overhodet ikke på. Hadde vært en ære å slåss på din side, men nå gjør jeg jo ikke det.

At LI er en god leder, det VET jeg. Nå vet jeg riktignok ikke den fulle sannheten, og egentlig vil jeg ikke det heller, men jeg tviler på at AKDM hadde vært der de var uten henne.

Anyways, vi ville fortsette å dyrke vårt samhold med AKDM - vår største allianse!

MEN lojalitet kan stå for seg, jeg forbeholder meg for det som er saklig og hva som er gøy! Min glede i spillet er når jeg tar byer og kan tenke på at nå sitter det en voksen mann hjemme et sted og mottar den ene røde rapporten etter den andre. DERFOR gikk jeg til krig mot Nox, bare derfor. Ingen lojalitet, svik, bedrag bullshit grunn, men pga min egen vilje til å gjøre no...

-IM- har gode spillere og spiller spillet godt. Har konstant et tresifret antall inkommende mot meg. Derfor vil jeg ytre stor respekt for FortNoxer og resten av IM(spesielt Kingsala som har prestert å snikadle en by fra meg), men ikke ønske dere lykke til=)

Dere skal alle knuses og det hører spillet til.

- Det var noen ord fra Nr. 1 -IM- adler,

- FireFly
 
Topp