Krig mot Ninjaz

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Yamato erklærer krig mot Ninjaz

Etter at Ninjaz begynte å angripe våre nordlige byer uprovosert, og etter å ha sett på at Ninjaz adlet barbarbyer i flere uker inne på vårt territorie, skjønte vi at tiden var inne for å begi oss ut på den tunge veien nordover.

Ninjaz har selv valgt veien mot oss. De har selv valgt å gi seg på en sti, som ikke fører noen annen sted enn inn i sin egen utryddelse.

The crow has flown away:
swaying in the evening sun,
a leafless tree.

-Zanmato


Sammen med Domo-Yamato erklærer vi Ninjaz krig.
Vi anser vår krig som rettferdig..

-Lofotlam
For Yamato
 

DeletedUser

Guest
Yamato erklærer krig mot Ninjaz

Etter at Ninjaz begynte å angripe våre nordlige byer uprovosert, og etter å ha sett på at Ninjaz adlet barbarbyer i flere uker inne på vårt territorie, skjønte vi at tiden var inne for å begi oss ut på den tunge veien nordover.

Ninjaz har selv valgt veien mot oss. De har selv valgt å gi seg på en sti, som ikke fører noen annen sted enn inn i sin egen utryddelse.

The crow has flown away:
swaying in the evening sun,
a leafless tree.

-Zanmato


Sammen med Domo-Yamato erklærer vi Ninjaz krig.
Vi anser vår krig som rettferdig..

-Lofotlam
For Yamato


Jeg støtter denne krigserklæringen.

Time to kick some ninjaz-butt with our Samurai swords:D
 

DeletedUser

Guest
Side 1: Yamato D-Yato

Side 2: ninjaz R:N

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 61
Side 2: 28
Forskjell: 33

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 2
Forskjell: 10

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 369,543
Side 2: 166,632
Forskjell: 202,911

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 98,309
Side 2: 16,683
Forskjell: 81,626

image.php
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
greit nok at dere går til krig mot oss, men ikke kom med usaklig propoganda. barbarbyer? neppe tatt flere enn hva dere har gjort. tw-stats plz!
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
greit nok at dere går til krig mot oss, men ikke kom med usaklig propoganda. barbarbyer? neppe tatt flere enn hva dere har gjort. tw-stats plz!


Så sant så sant :/


Yamato erklærer krig mot Ninjaz

Etter at Ninjaz begynte å angripe våre nordlige byer uprovosert, og etter å ha sett på at Ninjaz adlet barbarbyer i flere uker inne på vårt territorie, skjønte vi at tiden var inne for å begi oss ut på den tunge veien nordover.

Ninjaz har selv valgt veien mot oss. De har selv valgt å gi seg på en sti, som ikke fører noen annen sted enn inn i sin egen utryddelse.

The crow has flown away:
swaying in the evening sun,
a leafless tree.

-Zanmato


Sammen med Domo-Yamato erklærer vi Ninjaz krig.
Vi anser vår krig som rettferdig..

-Lofotlam
For Yamato

Dette er vel ikke hele grunnen. Dette vet jeg en del om så vær så snill å ikke føy til ting eller i værste fall overdriv...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
greit nok at dere går til krig mot oss, men ikke kom med usaklig propoganda. barbarbyer? neppe tatt flere enn hva dere har gjort. tw-stats plz!

Dere har tatt en del byer ved grensen og hatt en truende adferd generelt;)
 

DeletedUser

Guest
Yamato har bestemt seg for å gå nordover. Hadde bare vært tidspørsmål før Ninjaz startet med en innvasjon. Det var tross alt de som startet å angripe:p
 

DeletedUser

Guest
Det med at du sier det bare er var et tidsspørsmål før de gikk til angrep synes jeg er en dårlig grunn og det er slike ting som er med å bryte ned en stammes omdømme og rykte.

Men dersom andre har angrepet først, føler jeg det bare er på sin plass å gi dem en smekk:p
 

DeletedUser

Guest
Ikke vanlig angrep dem som kom. Det var et adelstog på en stammefrende, som atpåtil vår innenfor det vi ser på som eget territorium. Helt uprovosert handling. Så får jeg også vite at det er satt en pris på hodet til denne spilleren.

Slikt bestemte vi oss for å ikke finne oss i...
 

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke vanlig angrep dem som kom. Det var et adelstog på en stammefrende, som atpåtil vår innenfor det vi ser på som eget territorium. Helt uprovosert handling. Så får jeg også vite at det er satt en pris på hodet til denne spilleren.

Slikt bestemte vi oss for å ikke finne oss i...


Hvem sendte det toget da?

Det skulle jeg ha likt å vite...
 
Reaksjonspoeng
3
Og denne krigen kom akkurat da Novi og ninjaz hadde gått til krig mot Elite.

Det er bare til å innrømme at dere hjelper Elite og det er derfor dere går til krig.
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det var vel neppe tilfeldig at denne krigen startet samtidig som vi er i "krig" med elite^^
 

DeletedUser

Guest
Og denne krigen kom akkurat da Novi og ninjaz hadde gått til krig mot Elite.

Det er bare til å innrømme at dere hjelper Elite og det er derfor dere går til krig.

Krigen dems mot Elite passet oss utmerket. Nå får Ninjaz en krig på 2 fronter og dem har allerede mistet masse tropper. De har jo så mange fine byer ved grensen;)
 
Reaksjonspoeng
3
Yamato var en av topp 3 stammene når det gjelder gråbyadling for 2 uker siden, så det blir feil å anklage ninjaz for det å på dette grunnlaget gå til krig.

Nei det er nok hevet over enhver tvil at Yamato gjør dette for Elite.
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja men dette er vi fullstendig klar over, bare synd at det nå er elite og yamato mot ninjaz, vi har ikke en sjangse mot disse to stammene alene, og ja, vi er alene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp