Krig mot Ninjaz

Status
Stengt for ytterligere svar.

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men det er ikke mye hjelp i NoVi, for ninjaz. Ihvertfall ikke enda... De har mange uerfarne spillere og, så det er ikke så veldig til hjelp...

Og det har jeg bevis på ^^
 

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Send dem til meg så jeg har litt tidsfordriv da..

Må nevne at Yamato har et par svarte får de og...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
For å begynne en plass:
Hvorfor i svarteste helvete skulle Yamato eller Elite bry seg om deres kommunikasjonssvikt stammene i mellom?
Om de er med på papiret, er de med til de fraskriver seg byrden å være i mot de stammene det gjelder.

Dersom "rome" ikke er med i krigen, kan vel lederen i stammen komme med en uttalelse, som også viser at de ikke på noen måter støtter Ninjaz eller Novi. Forsvars og angrepsmessig.

Jeg mener også å ha hørt snakk om at lederen for den ene stammelederen skal ha tilbudt overgivelse; å gi bort alle byene sine til Elite for å få avsluttet krigen.
En annen ting er årsaken til krigsentreèn til Yamato.
Hvorfor skal dere klage på årsaken deres til å bli med i krigen på? Dersom to personer har samme fiende, nåes målet enklere ved samarbeid. Om de velger å samarbeide, eller rett og slett å føre krig fra hver sin side er opp til dem.

Om Yamato for den slags skyld blir med for å støtte Elite eller ikke er irrelevant, for utenom ovenfor spekulasjoner om en senere fusjon. Men annet en det er det like greit å klappe igjen sytingen om krigsårsaken fra Yamatos side.

En siste hilsen: Hallais Twixiz, skjer? :)



Er heller ikke med i noen av stammene som er med i denne krigen, men mye av det du har skrevet synes jeg rett og slett er latterlig!

Selvfølgelig skal folk få lov til å diskutere hvorfor Yamato gikk inn i krigen. Etter det som er blitt lagt fram i forumet virker det som Yamato ikke tørr å inrømme at de gikk til krig mot Ninjaz for å hjelpe Elite. Dette føler jeg er med på å bryte ned Yamato sitt rykte.
Men med slike innlegg som du kommer med, bryter du ned deg selv mye raskerre.
 

DeletedUser

Guest
Er heller ikke med i noen av stammene som er med i denne krigen, men mye av det du har skrevet synes jeg rett og slett er latterlig!

Selvfølgelig skal folk få lov til å diskutere hvorfor Yamato gikk inn i krigen. Etter det som er blitt lagt fram i forumet virker det som Yamato ikke tørr å inrømme at de gikk til krig mot Ninjaz for å hjelpe Elite. Dette føler jeg er med på å bryte ned Yamato sitt rykte.
Men med slike innlegg som du kommer med, bryter du ned deg selv mye raskerre.

Herregud...
yamato som mange andre stammer trenger også plass når dems kontinent er fult.
Yamato hadde gått til krig mot ninjaz uansett om vi var i krig mot dem eller ikke.
Og en siste ting, hva pleier allierte å gjøre i krig?

Wiseguy
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kommer an på hvem de allierte er. Er din allierte -rome- vil de mest sannsynligvis stikke av:)
 

DeletedUser

Guest
Herregud...
yamato som mange andre stammer trenger også plass når dems kontinent er fult.
Yamato hadde gått til krig mot ninjaz uansett om vi var i krig mot dem eller ikke.
Og en siste ting, hva pleier allierte å gjøre i krig?

Wiseguy

Latterlig...
Kan de ikke bare si det da?
Er lei av at stammer hele tiden skal gjøre om på grunnen for at de går til krig.
Yamato har gjort det nå, andre har gjort det før.

Det blir for teit å starte krig mot Ninjaz samtidig som de er i krig med Elite å samtidig klge på at Ninjaz angrep dem først!
 

DeletedUser

Guest
Sier jeg at det er i mot regelverket å spekulere?
Nei.
Jeg sier at det å spekulere i offentlig forum/plenum i hva den virkelige årsaken til at de ble med i krigen er latterlig, og at de kunne spart seg for det.

Ett litt hypotetisk spørsmål for å se om du klarer tankegangen:
Når krigen er over, hva blir husket mest? Årsaken til krigen, eller krigen som er utkjempet?

Når Yamato allerede har annonsert at de er med, og grunnen til involveringen er det sløsing av negativ energi for motparten å krangle om årsaken til involveringen.

En siste ting:
Hva du, som Ninjaz medlem, synes om mitt innlegg bryr jeg meg midt innerst der sola aldri skinner.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke noe galt i det jeg skriver, heller hva dere prioriterer å diskutere.
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
gjort det 2 ganger nå vel...så, klapp på skuldrene til dem^^ Tror du kan telle på en hånd personer i den stammen som har krigserfaring. Er jo regne Alexander The Great med erfaring, fra hans tid til nå (blir et par hundre år) i forhold til dem^^

Men det var ikke poenget å snakke sannheten om -rome-, la oss gå tilbake til topic^^
 

DeletedUser

Guest
Sier jeg at det er i mot regelverket å spekulere?
Nei.
Jeg sier at det å spekulere i offentlig forum/plenum i hva den virkelige årsaken til at de ble med i krigen er latterlig, og at de kunne spart seg for det.

Ett litt hypotetisk spørsmål for å se om du klarer tankegangen:
Når krigen er over, hva blir husket mest? Årsaken til krigen, eller krigen som er utkjempet?

Når Yamato allerede har annonsert at de er med, og grunnen til involveringen er det sløsing av negativ energi for motparten å krangle om årsaken til involveringen.

En siste ting:
Hva du, som Ninjaz medlem, synes om mitt innlegg bryr jeg meg midt innerst der sola aldri skinner.



Hva i huleste er det som får deg til å tro at jeg er medlem av Ninjaz?
Dette skjedde da jeg kommenterte krigen mellom TW og Yamato også... da beskyldte Yamato meg for å være medlem av TW.
dette er latterlig!
 

DeletedUser

Guest
Hvis du også hadde fulgt med hadde du sett at jeg oppfordrer til mer informasjon fra Ninjaz/Novi's side.
 

DeletedUser

Guest
Du får tro hva du vil men jeg er ikke medlem av Ninjaz.
Gidder ikke skjekke hvilken stamme du kommer fra men synes du og Yamato har sunket lavt når dere hele tiden beskylder meg får å være medlem av en av de stammene dere kjemper mot.

si i fra neste gang dere skal starte en krig da! Så rekker jeg kanskje å skifte stamme da også, slik at jeg kommer i den stammen dere har tenkt å krige mot:p LOL
 

tata

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis jeg ikke har missforstått, Klager Ninjaz på sine allierte ikke hjelper dem i krig, Så hvorfor har du dem som allierte ?

En annen ting, Er det så veldig smart å snakke stygt om en alliert i offentlig forum? er det ikke da bedre og sende en klage mail til deres stamme leder og få ordnet opp i det?


Dette er krig, og alle rød prikker er sett på som fiender, og dere er rød, så hvorfor kan vi ikke ta dere?

Tata
Yamato

*// Sorry eventuelle skrivefeil, dystleksi //*
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke du skal snakke så følt om hvor latterlige vi er, du tør jo ikke engang å spille med det nicket du har her.... :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp