Krig mot Ninjaz

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Yamato var en av topp 3 stammene når det gjelder gråbyadling for 2 uker siden, så det blir feil å anklage ninjaz for det å på dette grunnlaget gå til krig.

Nei det er nok hevet over enhver tvil at Yamato gjør dette for Elite.

Gråbyadlet har det blitt en slutt med. Bare gråbyadlet hvis man skal reise langt, over 30 timer eller lage clustere mot fienden. Jeg hater selv å miste farmer...
 

DeletedUser

Guest
ja men dette er vi fullstendig klar over, bare synd at det nå er elite og yamato mot ninjaz, vi har ikke en sjangse mot disse to stammene alene, og ja, vi er alene.

cry me a river, dere har novi familien og rome på deres side.
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja på papiret, er usikker på hvor aktiv novi er i denne krigen, eleeendig kommunikasjon, og dessuten så er ikke rome med i denne krigen. er bare ninjaz og novi.
 

DeletedUser

Guest
ja på papiret, er usikker på hvor aktiv novi er i denne krigen, eleeendig kommunikasjon, og dessuten så er ikke rome med i denne krigen. er bare ninjaz og novi.

Så dere synes ikke NoVi teller dere da ettersom dere sier at dere er alene...
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
dessuten har vi ikke novi familien, er bare novi som er med. understammen eller nuvi, usikker på navnet, er ikke med, siden de har andre diplomatiske avtaler. amatørmessig....
 

DeletedUser

Guest
De bør nok enten gå inn med full styrke eller la være.
Blir teit om man bare gjør det halvhjertet.
 

DeletedUser

Guest
Uannsett om dere "bare" har med NoVi så er jo det noen flere enn bare dere, så da blir det litt dumt å si at det bare er dere mot Yamato og Elite.
 

DeletedUser

Guest
ja på papiret, er usikker på hvor aktiv novi er i denne krigen, eleeendig kommunikasjon, og dessuten så er ikke rome med i denne krigen.


For å begynne en plass:
Hvorfor i svarteste helvete skulle Yamato eller Elite bry seg om deres kommunikasjonssvikt stammene i mellom?
Om de er med på papiret, er de med til de fraskriver seg byrden å være i mot de stammene det gjelder.

Dersom "rome" ikke er med i krigen, kan vel lederen i stammen komme med en uttalelse, som også viser at de ikke på noen måter støtter Ninjaz eller Novi. Forsvars og angrepsmessig.

Jeg mener også å ha hørt snakk om at lederen for den ene stammelederen skal ha tilbudt overgivelse; å gi bort alle byene sine til Elite for å få avsluttet krigen.
En annen ting er årsaken til krigsentreèn til Yamato.
Hvorfor skal dere klage på årsaken deres til å bli med i krigen på? Dersom to personer har samme fiende, nåes målet enklere ved samarbeid. Om de velger å samarbeide, eller rett og slett å føre krig fra hver sin side er opp til dem.

Om Yamato for den slags skyld blir med for å støtte Elite eller ikke er irrelevant, for utenom ovenfor spekulasjoner om en senere fusjon. Men annet en det er det like greit å klappe igjen sytingen om krigsårsaken fra Yamatos side.

En siste hilsen: Hallais Twixiz, skjer? :)
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du e jo skakk serende, såklart kan vi kommenter på årsaken, når dæm drit på ryktet vårres med å kall oss gråbyhorer, ihvertfall det dæm mein vi e, og når det ikke stæm, så må eg jo få lov tel å sei sannheta. kjenn eg bi førbainna på sånner som deg som ikke prøv å va objektiv engang.
 
Sist redigert:

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Hva om Elite kriger mot NoVi og Ninjaz fordi vi synes det er gøy? Helt uahvhengig av hvem som er på lag med hvem?

Ren flax at Yamato heiv seg med mot Ninjaz, mens vårt "MISSION TOTAL DISTRUCTION" (som vi kaller det i Elite) Pågikk.

Veldig stilig navn på operasjonen btw.

Edit: Fjompe... SE DU HAR EN INNKOMMENDE!!1
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
den er helt grei vegard, man trenger ikke å si noe annet ;) go nok grunn det^^

ja, du også ;) er jo frekt å aldri sende noe tilbake så.. =)
 

DeletedUser

Guest
du e hi skakk serende, såklart kan vi kommenter på årsaken, når dæm drit på ryktet vårres med å kall oss gråbyhorer, ihvertfall det dæm mein vi e, og når det ikke stæm, så må eg jo få lov tel å sei sannheta. kjenn eg bi førbainna på sånner som deg som ikke prøv å va objektiv engang.

Kan jeg rapportere denne posten Grim? Jeg forstår ikke hva han sier...
 

DeletedUser

Guest
du e hi skakk serende, såklart kan vi kommenter på årsaken, når dæm drit på ryktet vårres med å kall oss gråbyhorer, ihvertfall det dæm mein vi e, og når det ikke stæm, så må eg jo få lov tel å sei sannheta. kjenn eg bi førbainna på sånner som deg som ikke prøv å va objektiv engang.


Jeg har ikke nektet dere å kommentere på årsaken, men det er latterlig å spekulere om årsaken i plenum.
Enda mer tragiskt er det dersom dere ønsker å få noe utav klagingen.
Forresten er jeg i det minste saklig, jeg er strengt talt mer objektiv en deg ettersom jeg ikke er medlem i noen av stammene.
I og med at dette også er et propaganda drevet spill innenfor politikken kunne jeg stilt meg selv mer rettet mot dere en jeg allerede er.
Jeg taler fra det jeg ser, dersom du ønsker å vri på min mening så kom med noe som får meg til å ha innsyn i deres sak.

Hvis ikke?
- Klapp igjen.
 

DeletedUser

Guest
For å begynne en plass:
Hvorfor i svarteste helvete skulle Yamato eller Elite bry seg om deres kommunikasjonssvikt stammene i mellom?
Om de er med på papiret, er de med til de fraskriver seg byrden å være i mot de stammene det gjelder.

Dersom "rome" ikke er med i krigen, kan vel lederen i stammen komme med en uttalelse, som også viser at de ikke på noen måter støtter Ninjaz eller Novi. Forsvars og angrepsmessig.

Jeg mener også å ha hørt snakk om at lederen for den ene stammelederen skal ha tilbudt overgivelse; å gi bort alle byene sine til Elite for å få avsluttet krigen.
En annen ting er årsaken til krigsentreèn til Yamato.
Hvorfor skal dere klage på årsaken deres til å bli med i krigen på? Dersom to personer har samme fiende, nåes målet enklere ved samarbeid. Om de velger å samarbeide, eller rett og slett å føre krig fra hver sin side er opp til dem.

Om Yamato for den slags skyld blir med for å støtte Elite eller ikke er irrelevant, for utenom ovenfor spekulasjoner om en senere fusjon. Men annet en det er det like greit å klappe igjen sytingen om krigsårsaken fra Yamatos side.

En siste hilsen: Hallais Twixiz, skjer? :)

Går fint her, jeg er i gang med å bygge opp noen angrepstropper og angriper litt og speider osv... Du da?
 

DeletedUser

Guest
Går fint her, jeg er i gang med å bygge opp noen angrepstropper og angriper litt og speider osv... Du da?

Kjeder meg, venter på noe mer konkret fra motparten i tråden.
Tok ikke lang tid før krigen havnet i det offentlige gitt. ^^,
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg må le HØYT!

For å ta samme tone på språket som vi fikk mot oss da vi var i krig mot ninjaz.

Her sutrer de over at de er helt alene mot 2 stammer. Disse 2 stammene får da ca 2x poengsummen til ninjaz.
Vi var mot ninjaz som hadde 6x poengsummen, klagte vi? Vi brukte det som et argument ja, lik dere og gjør, men NÅR vi gjorde det, ble vi fortalt at det va sutring, så right back at you.

Forøvrig er novi med i denne krigen i høyeste grad. Det er de som har angrepet elite så mye at de gikk langt forbi oss med best od rank som forsvarer.

Kan vel ikke si annet enn heia, heia, heiaheia yamato og ettersom kontinentet fylles opp med grønne og blå prikker, og de røde forsvinner, blir straks tilstanden litt lettere:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp