Krigsærklæring

DeletedUser

Guest
Det blir vel med et par angrep først, så roer det seg ned til Tribal Hugs, tror du ikke? ;)
 

DeletedUser

Guest
Fordi du er en søt, liten kattepus <3

Så kan det ha noe å gjøre med at du ligger der du ligger :)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Joda, men ingen offentlig krigserklæring vi da, siden vi bare tar det vi ser ^^
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ din hermegås. Er jo det Arica har gjort før dere, og til dels vi i LK :D

AriCa ærklærte krig mot alle. Dere har ingen diplomatiske forbindelse (ja, jeg leste på NS forum at de satte dere som fiender). Men uansett :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Smart å erklære NS til krig å si det er pgr av V2 avsluttes om 3 månder når det ikke er 100% sikkert det vil skje en gang. Lurer på hva dere bruker som grunn om V2's avsluttning utsettes:p
 

DeletedUser

Guest
Smart å erklære NS til krig å si det er pgr av V2 avsluttes om 3 månder når det ikke er 100% sikkert det vil skje en gang. Lurer på hva dere bruker som grunn om V2's avsluttning utsettes:p

Vi har sagt, og jeg sier det igjen: Vi har mål om andre plassen og da faller det seg naturlig inn å ærklere krig mot dere. 3 mnd er tidsfristen; og ikke noen unnskylding for å ærklære krig mot dere. Om man trenger en unnskylding for det...

Var det noe mer? ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Var det noe mer? ;)

Ja :p

Her i selve krigserklæringen.

Nå som v2 kun har 3 månder igjen tenkte vi i APC at vi skulle kose oss med dette spillet. Det er jo et krigsspill; så hvorfor ikke spille spillet? På 3 mnd vil vi ikke kunne rekke til AriCa. AriCa har sikret seieren!

Svar fra Wolv

Wow, det er nesten så jeg fikk følelsen av at dere brukte avslutninga om tre måneder som en unnskyldning for å gå til krig! :)

Skitt fiske.

Svar fra Tranxz

Det er jo i bunn og grunn en stor del av grunnen. :)

Smart å vente til det er 100% sikkert kanskje.
Når vi også regner med at vi kun har 3mnd igjen av v2, så er det en av de få mulighetene vi har til å ta oss oppover på rangstigen uten å rekruttere oss til 2. plass.

Var det noe mer? :)
 

ExeeexE

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Smart å erklære NS til krig å si det er pgr av V2 avsluttes om 3 månder når det ikke er 100% sikkert det vil skje en gang. Lurer på hva dere bruker som grunn om V2's avsluttning utsettes:p

Det er ikke hele grunnen, hvis du leser igjennom det en gang til forstår du kanskje det ^^
Tribalwars heter visst dette spillet som nevnt i utallige poster på utallige forumer... jeg stiller deg da dette spørsmålet...trenger vi en grunn til å starte en krig mot en stamme som vi ikke har noen relasjoner til? Trenger vi annen grunn enn grunnen til å tilfredstille vårt stadig økende maktsyke behov for flere landsbyer og mer poeng ??
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Var det som ble oppgitt som den største grunnen, poenget mitt var bare at dere har faila om V2 ikke blir avsluttet.. Eller hva Robby3 aka ExeeexE:p
 

ExeeexE

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det virker mer på meg som poenget ditt var å stille APC i dårlig lys ved å heng dg opp i detaljer som egentlig er ganske urrelevante.
Når dette ble bestemt var det så å si avgjort at verdenen skulle bli stengt ettersom denne beslutningen ble tatt i styret til APC før det ble åpnet noe rom eller håp om det motsatte... Vi regnet med at det som ble annonsert av moderatorne var endelig og hvis det ikke skulle være tilfellet så har jeg ikke noe annet å si enn at vi spiller dette spllet slik det var laget for å bli spilt og vi koser oss samtidig... skulle du sett, 2 fluer i en smekk ^^
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt var jo selvsagt at jeg ikke trenger noe mer grunnlag enn at dem ikke er blå eller lilla for at jeg skal adle dem, er dem røde er det enda bedre!
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er i såfall din egen absurde oppfatning av den konkrete virkelighet.


Synes det er søtt når du prøver å snakke voksent :p

Men uansett, la de nå få gjøre som de vil. Om de vil kjøre selvmords tokt, så er det deres valg :rolleyes:
 
Topp