Krigsærklæring

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Møter meg ved biblioteket, og skynter seg å logge på for å svare nå Malle:p
Litt off-topic der malle...
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Haha, nei måtte ha mat. Men det får jo bare være.

Kankje litt OT, men samtidig litt på?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Malle; det er ikke selvmordstokt, første linja var vel litt off-topic ;)
Men, akkuratt ferdig med nasjonalprøve i mattematikk, så får vel gå å spise litt selv :)
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden må inneholde noe av det verste trashtalk som er fremstilt i TW-sammenheng?
 

DeletedUser

Guest
Første syntes jeg det hørtes spennende ut dette her, men så så jeg på kartet og spør meg selv; hvor skal det kriges? Blir litt som da Arica sendte nukes fra K77 til K42 for å knuse byer.. Er taktikken her å knuse byene til NS, så dere tar de igjen :)p), og hvor mange av spillerne her er på adlingsdistanse til hverandre?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
De har rekrutert flere spillere i våre områder, og det er en connection i k24, og flere andre steder.
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
NS har oss som fiender ja, gammelt nytt for min del :) Har ikke merket den store krigingen der enda, så kan vell hende de vil ta dere først? Dere går jo aktivt inn for å ta de ned fra 2 plassen så de har jo noe å forsvare :p
 

DeletedUser

Guest
Trodde ærlig talt at APC hadde tengt å sende noen angrep, for deretter å ta noen byer, det er i vertfall dette jeg forbinder med krig her på Tw.
Men nå ser vi jo hvordan APC har tengt å komme seg til 2 plassen, det er jo bare å merge seg sammen med andre stammer.
Vi får vel forsvare oss med å merge oss sammen med noen vi også da, siden dette tydeligvis er den nye måten å krige på. :D
 

DeletedUser

Guest
Hehehe, Mergewars ftw!

Er det mulig at dere kan gå sammen å merge dere forbi AriCa da?

Tror det blir vanskelig, da AriCa leder med over 50%. Vi får vel heller begynne å Rekrutere fra AriCa om vi skal komme noen vei her..hehehe.
Skulle gjærne hatt både Shanks82 og Vv0Lv3r1n3 i stallen her... :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Trodde ærlig talt at APC hadde tengt å sende noen angrep, for deretter å ta noen byer, det er i vertfall dette jeg forbinder med krig her på Tw.
Men nå ser vi jo hvordan APC har tengt å komme seg til 2 plassen, det er jo bare å merge seg sammen med andre stammer.
Vi får vel forsvare oss med å merge oss sammen med noen vi også da, siden dette tydeligvis er den nye måten å krige på. :D

Det er ikke å skjule det at den mergen har vært diskutert fra dag en i APC. Angrep og krig skal det bli. Dere har lov til å sende på oss også. Det er en sør-øst i k23 som ønsker ODD :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, har jo tatt 5 byer uten å fått så mye som et hei tilbake.. frekt vil jeg påstå :-\
 
Topp