Krigs Erklering til RNG & Noobs

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi i BuRn har valgt side så nå er det på tide og gjøre det offentlig.
Vi håper RNG og BOL får viljen sin nå, vi erklerer krig mot RNG og Resten av den onde føderasjonen av noobs.

Gratulere Renegades dere har netopp mista noen av de mest talentfulle spillerne dere hadde.

We Are Noobs? If so, come and get some!

Mvh Ledelsen BuRn
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hehe, at dere skulle rømme bak ryggen til IB er vel ingen hemmelighet, er det?;) Velvel.. Vi i BOL er hvertfall trygge fra deres "vrede", da vi ligger 200 timer unna! Good luck, sier nå jeg bare.
 

DeletedUser

Guest
We Are Noobs? If so, come and get some!

La oss leke litt med ord og bytte ut N-en med første bokstaven i BuRn, skal vi? :D

On topic og til saken...

Hva jeg tror kommer til å skje: Tror at BuRn kommer til å blusse opp som en liten flamme. Denne flammen kommer om ikke lenge til å kveles (eller brenne ut? BuRne ut? :p) og ligge igjen som ulmende glør. Noe vi kan kjenne igjen i situasjonen BOL vs IB - fremdeles mulig å sette fyr på ting, men krigen har nå pågått så lenge at det ikke er mulig å holde ordentlige flammer gående noe særlig ;)

Tror dessuten at BuRn's glør vil slokne i god tid før IB's, om de ikke da merger :p

Så jeg vil bare ønske dere lykke til :) Håper vi får sitte igjen med et godt inntrykk av dere når dette hele er over :) Det vil i praksis si: Vis hva dere kan og oppfør dere pent i mellomtiden xP

Så, helt til slutt: Noen spesiell grunn til at denne ble lagt ut akkurat klokken 00.00 i dag, eller bare en tilfeldighet?
 

DeletedUser

Guest
Den ble lagt ut bare for kosen sin skyld ;)
Vil jo ikke skuffe dere å rakke ned på oss :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe, at dere skulle rømme bak ryggen til IB er vel ingen hemmelighet, er det?;) Velvel.. Vi i BOL er hvertfall trygge fra deres "vrede", da vi ligger 200 timer unna! Good luck, sier nå jeg bare.

Rømme? Fra hvem?

RNG? - Dont make me laugh, kid

BOL? - Som du sier, 1337 timer unna.
 

DeletedUser

Guest
Går ut fra at dette automatisk gjør BOL til BuRn's fiender, da? Kunne kalt det en følge av at dette ble lagt ut på off-forum, men det er mer innviklet enn som så, så...

Err, orker ikke å ta det nå... :p Er natt og jeg er trøtt og burde vært i søvn og ikke skrevet på forum i det hele tatt... Blir bare infractions av det :cool:

Lykke til med krigen deres :)
 

DeletedUser

Guest
I would rather not know any shit, thank you...

Er ikke dette norsk forum? :p
 

DeletedUser

Guest
Vi i BuRn har valgt side så nå er det på tide og gjøre det offentlig.
Vi håper RNG og BOL får viljen sin nå, vi erklerer krig mot RNG og Resten av den onde føderasjonen av noobs.

Gratulere Renegades dere har netopp mista noen av de mest talentfulle spillerne dere hadde.

We Are Noobs? If so, come and get some!

Mvh Ledelsen BuRn

Grattis med det, lets move on til noe som betyr noe, any1?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, at dere skulle rømme bak ryggen til IB er vel ingen hemmelighet, er det?;) Velvel.. Vi i BOL er hvertfall trygge fra deres "vrede", da vi ligger 200 timer unna! Good luck, sier nå jeg bare.

Prøver du bare å være lattelig eller er det en annen hensikt bak?
Hvis du kan historien din så vet du hvor feil du har....lol

Har alt fått suttremld.er fra RNG så det sier sitt :D
 

DeletedUser

Guest
Prøver du bare å være lattelig eller er det en annen hensikt bak?
Hvis du kan historien din så vet du hvor feil du har....lol

Har alt fått suttremld.er fra RNG så det sier sitt :D

Alt kommer an på øyet som ser, vettu ;) Tviler sterkt på at RNG-spillerne som skrev meldingene så på det som sutremeldinger, for eksempel... I tillegg kan man diskutere om grunnen til at det var slik du så det, var at du var innstilt på å få sutremeldinger? :p

Alt er relativt :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Med "sutremelding fra RNG", så antar jeg at det er fra ett enkeltmedlem..
Da tolker jeg det slik at det ikke er RNG som skriver sutremelding.. såe..hold deg til fakta takk :)
 

DeletedUser

Guest
Med "sutremelding fra RNG", så antar jeg at det er fra ett enkeltmedlem..
Da tolker jeg det slik at det ikke er RNG som skriver sutremelding.. såe..hold deg til fakta takk :)

Kan godt være oppe i 2, 3 eller kanskje fler, men majoriteten av RNG har ennå ikke klaget på dette i det hele tatt... ;) Noe av grunnen KAN være at dette kom midt på natta, men jeg tviler sterkt på at flesteparten i RNG kommer til å "sutremelde" i det lange løp heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Med "sutremelding fra RNG", så antar jeg at det er fra ett enkeltmedlem..
Da tolker jeg det slik at det ikke er RNG som skriver sutremelding.. såe..hold deg til fakta takk :)

suttremld.er = flertall ;)
Dette kjenner du da til selv at de gjør?
 

DeletedUser

Guest
At de i Burn har hatt attention problemer er vel ingen hemmelighet og at Padde har ett svorent hat mot RNG og BOL er jo ingen hemmelighet, merkelig for en fengselsassistent at han skal ha så mye sinne i seg :)))

Uansett, dette er en ikke nyhet
 

DeletedUser

Guest
Black Rose: Jeg er usikker på om jeg skal be om å få se disse såkalte sutremeldingene fordi jeg da vet hva du tolker som "sutring", eller om jeg skal sitte pent og holde munn fordi jeg vet at eierne av meldingene da sannsynligvis ville blitt sure på meg :confused:
 

DeletedUser

Guest
Et eks:
RNG medlem i dag klokken 00:42
Men hvorfor skal jeg få svi for atl samment da??
Du har sendt over 100 angrep no.
 
Topp