Krigs Erklering til RNG & Noobs

DeletedUser

Guest
Hehe, at dere skulle rømme bak ryggen til IB er vel ingen hemmelighet, er det?;) Velvel.. Vi i BOL er hvertfall trygge fra deres "vrede", da vi ligger 200 timer unna! Good luck, sier nå jeg bare.

vil ikke si at dere er heeelt vrede siden de også arrangere krig til dere også som RNgs allierte og Burn er på IB sin side ;)
 

DeletedUser

Guest
Han kunne bare se upålitelig forum og vi lagde en egen off-topicchat for han som aldri ble bruket :)

Mer byer å adle :cool:
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da har dere jo gjort akkurat det dere var så sinte på SDDN på v4 for å ha gjort. Dobbeltmoralisme! :)
 

DeletedUser

Guest
Da har dere jo gjort akkurat det dere var så sinte på SDDN på v4 for å ha gjort. Dobbeltmoralisme! :)

men våres forsjell var at han på nesten på dagen sendte våres FAKE diplomatliste over til RNG :cool: mens i SDDN holdt de på i 3-4mnd med en person som vi aldri hadde noe kontakt med..

her er hannes grunn til hvorfor han sendte "Diplomatlisten"


Black oups i dag klokken 17:00


Så hvorfor sendte du diplomatlisten til [ally]RNG[/ally] ?

ronpett i dag klokken 17:02
Blei sur for at pabben tok 200 PK av meg da han satt Kv. På den dere Konto kjekken.

Black oups i dag klokken 17:07
DET ER UMULIG!


då må [player]PABben[/player] ha passordet ditt ?

hahaha, så du sier han har passordet ditt x) ?

Black oups i dag klokken 17:11
haha, få sjekke då x) ?

Black oups i dag klokken 17:11
Gå ut av RNG eller noe sånt, så sett meg opp, så er jeg der inne i 1min eller noe sånn :p hahah

ronpett i dag klokken 17:13
Lol.

Black oups i dag klokken 17:40
jeg syns dette virker dødsmorsomt x) hahah, at du kan si noe sånt x) har du gitt passordet til han eller ?

ronpett i dag klokken 18:16
Nei, så feil pk en hadde aktivert seg selv:) Men kommer ikke tilbake.

Black oups i dag klokken 18:32
så du klager altså på PABben fordi du fikk 1mnd PK som du hadde betalt selv x) ?

haha, Nedsig!

(Ja jeg får lov til å gi navn her, pga det sensurer greiene er bare på Funny Mails, så hjelper ikke å prøve å anmelde det )


mvh

Black Oups
 

DeletedUser

Guest
ID-tyveri straffes foreløpig ikke etter et eget straffebud, men det kan rammes av ulike bestemmelser i straffeloven. [3] Aktuelle straffebud er strl. § 166 (falsk forklaring til offentlig myndighet), §§ 182-183 (dokumentfalsk; bruk av falsk id), § 185 (forfalsket dokument; signere i annens navn), § 270 (bedrageri; opprette kontoforhold), § 337 (bruke navn i strid med lov), § 372 (utgi seg for å være en annen).
Hahaha...ja han har sikkert kledd seg ut som deg opp til flere ganger for å lure BOL IRL :D
Kan også legge til følgende:
§ 15 Identitetstyveri og bruk av uriktig identitet
For identitetstyveri straffes den som uberettiget bruker uriktig identitet ved elektronisk kommunikasjon. Som uriktig identitet anses identiteten til en annen fysisk eller juridisk person og identitet som ikke tilhører noen.
Straffen er bøter eller fengsel inntil 3 år. For grov overtredelse er straffen fengsel inntil 6 år. For liten overtredelse er straffen bøter eller fengsel inntil 6 måneder.


Det ryktes at C22 kan mer om norske lover enn Lady Ibex..
Godt det er et rykte for FAKTA er at jeg kan veldig mye om Norske lover da jeg bruker de i jobben min :D

Hahahahaha...tror jeg dauer :D
Så ditt digitale spillenick anses som en fysisk eller juridisk person?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
La henne gå til politiet, dem trenger underholdning dem også :eek:. Latterlig, C22, latterlig. Skal ikke forsvare det PABben gjorde, men seriøst, dra det litt lenger ? Du skriker jo angående straffen du har blitt pågitt in game, hvorfor skrike til andre da? Og ja - en våken person (som f.eks scar) sjekker hvem som sitter bak skypen (skypenick, 2 forskjellige navn om man velger informasjon angående vedkommende man snakker med).
 

DeletedUser

Guest
haha:) jeg legger ikke ut rapporter hær vettu:)
Vi har knust Pabben byer og Lady ibex byer + andre burn byer
Du må da spørre Pabben om og sende deg rapporter om byene hans
De er historie

Knust å knust, den eneste som har sendt noe av ekte vare her er Balle Klorin, hvis du snakker om min konto i hvertfall.
Det som er merkelig er jo at det faktisk kun er BOL som har angrepet oss skikkelig (hvis man kan kalle det for det da), men trodde faktisk at det var RNG som skulle ha offansiv på oss :confused:

Ellers så ser det mer ut som full utnyttelse og bortkastet tid for RNG sine allierte å prøve å hjelpe dem med å ta oss.
Men skjønner at de trenger hjelpen etter å ha sett hva som er i nukene og de "råbra" togene som kommer mot oss, helt forvirret over hva de har å gjøre i en BuRn by :D

De fleste av de byer dere har klart å ta har dere fått lov å ta da de ligger for dumt til, ensome å forlatte byer som vi ikke gidder å kaste bort def på.
Eneste som har vært morsomt er jo at dere måtte jobbe for å få dem for ingen ting er gratis ;)
 

DeletedUser

Guest
TEXT of WALL to det people :D
Har endelig fått tid til å svare på denne:
RNG - flipmo234 i dag klokken 20:41 Siter
Alt som har skjedd i det siste, har gjort at jeg ikke hatt ork til å tenke så mye på infoen vi tenker å legge ut.
Infoen om hvordan/hva Jørgen og BuRn har gjort/oppført seg.
Driver fortsatt med utformingen, og er enda ikke sikker på om jeg har fått med meg alt. Derfor legger jeg den ut her nå..så kommer jeg til å jobbe med den her. Samtidig kan dere få muligheter til å komme med forslag, rettelser og tilføyelser.
Det var også meninga det skulle legges inn samtaler fra skype etc, noe jeg har hatt liten tid til å sjekke ut..
Mange samtaler er nevnt, men hvor jeg finner de igjen er litt av en jobb ..så om du vet om/har noen samtaler dere mener bør puttes inn, så kom med de.
Jeg har et ønske om å få ut denne snarest mulig.
Håper også at du tar med samtalen der dere kjører over oss på lederchatten, der ser vi jo deres sanne ansikter!

Ledelsen har nå kommet til at det er best å informere hele stammen om ALT som har skjedd i kjølvannet av BuRn, PABben og Lady Ibex.
Vi ønsker å informere dere alle av det vi i RNG-ledelsen har opplevd. Dette for å få fakta på bordet, og ikke kun versjonen til BuRn, som florerer overalt på offentlig forum.
Det er vel ikke kun vår versjon som florer der?

Det BuRn opplyser om er en sannhet snudd totalt på hodet. Det forbauser meg, og irriterer meg grenseløst hvor mye svada det kan komme ut av folk som ønsker å framstå som bedre enn de er.
Her virker det som om du snakker mer om dere enn om oss ja, les den chatten på ledelsen EN gang til med åpne øyne hvis du klarer. Da vil du med en gang se hvem som snur ting på hodet her. Husk å ta med det innlegget som ble skrevet på delt lederforum ang. at jeg skulle starte å spille igjen også.
Jeg henviser til fakta og ikke historier dere dikterer i deres favør!


Ca ei uke før jul kommer orginale LI og overtar Lady Ibex fordi padde ønsket å gi seg. De flytter kontoen over til [DA], uten å informere meg eller andre i ledelsen om hva som skjer. Padde var tross alt hertug, og sånt skal tas opp og godkjennes av ledelsen. Det skal diskuteres og bestemmes i felleskap. PABben hadde ingen rett til å kjøre solo og drive stammen som sin egen.
Padde satt å skrev med C22 da han ga meg klarsignal til at jeg kunne ta kontoen over til DA så det der stemmer ikke. At C22 ikke forstod at kontoen ville gå over til DA er hennes egen feil da hun ikke klarer å legge 2 og 2 sammen. På forumet deres så sto det i klartekst at jeg skulle spille sammen med PABben i DA.

LI gikk rett inn i stilling som hertug i [DA]. Dette også uten at ledelsen ble informert, og uten godkjenning. Ett døgn senere kom LI og PABben og sier de vil gjøre om [DA] fra akademistamme til broderstamme, fordi LI "ikke gadd å lede en akademistamme" (hennes egne ord)
Fint om du tar med alle ord jeg sier da å ikke bare litt!
Jeg sa også at jeg ikke ville trene opp medlemmer som skulle over til dere da jeg var mer interessert i å være med å lede en krigsstamme ala broderstamme.
Da dere ikke ville det så var det greit, men at dere da i samme stund kommer med forslag om at vi heller kunne opprette en egen stamme som kunne være alliert med RNG så handlet jeg etter det. At PABben ble irritert på deres behandling av hele saken får dere stå for selv.
OG deler av ledelsen i RNG var godt informert, at de ikke tok det med resten av dere kan dere takke dere selv for, eller skal jeg si C22 da de ikke orket å snakke med henne om det da det var et skikkelig ork...sier vel litt om lederen?


[DA] ble grunnlagt som en akademistamme til RNG. Dette for å sikre rekrutteringa til stammen, og samtidig øke deres skills før de kom over til hovedstammen.
OG hvor er de skillsene?
Hadde vært fint å vite for kan ikke se noe til dem da eller nå, gjelder forøvrig hele RNG (utenom en da, han vet hvem han selv er...noobich wannabe) etter det jeg kan se nå. At en av deres ledere også angriper med defensive tropper viser meg i hvertfall deres skills. Lurer egentlig på hvor lenge dere har spillt TW?


Det er derfor ikke aktuelt å gjøre om på dette, da vårt behov for rekruttering er like stort som før. Ledelsen i
RNG var enige om dette. Derfor ble det flertall for å beholde akademistammen. Derfor fikk PABbenog Lady Ibex til svar at [DA] forblir akademistammen til RNG, men at de var hjertelig velkommen til å lede akademistammen om de det ville.
Men vi startet egen stamme som dere kom med forslag om.

Det ble ikke godt mottatt av LI, og derfor forlot hun stammen.
Hvor i alle dager har du det fra?
Jeg respekterte deres avgjørelse, fikk du ikke med deg det?

Samme kveld, få timer før LI forlot stammen, ble Black Oups hentet inn til [DA]. Han går rett inn i baronstilling. Heller ikke nå blir ledelsen informert eller rådført. Altså er ikke BO godkjent.
Det at man gjør slike handligner har faktisk noe med ledelsen i RNG å gjøre da man ikke får noen form for kontakt over ca 2 uker om å få til et møte om ting jeg ville ta opp med dere.
Hadde drøssevis av planer og ideer til dere om å gjøre RNG til noe enda bedre, men det forkastet dere uten å blunke. Greit hvis dere ikke ville ha meg i ledelsen e.l, men at dere ikke tar disse tingene opp når de dukker opp gjør faktisk at dere meler deres egen kake.
Hva må til for å få kontakt med ledelsen i RNG når man trenger det?

Samtidig kickes Marena ut av ledelsen, uten begrunnelse om hvorfor, og uten at ledelsen i hovedstammen blir informert.
Ikke samtidig, det skjedde flere dager før.
Og grunnen stod i pm hun fikk, er ikke så vanskelig å forstå at man vil gjøre forandringer vel?
Hva skal man med en i ledelsen som er så lite aktiv og faktisk var bannet en stund?
Og hvorfor skulle dere tvinge Marena på PABen?
Dette hadde DERE sluppet hadde DERE faktisk tatt dere tid til å få til et møte som jeg ba om flere ganger!
Helt fantastisk at dere legger skyld over på andre når dere ikke gjør noe selv.

Der sitter da altså PABben med sitt BOL-hat og får med seg noen medspillere utenifra, som aldri har hatt noe med RNG å gjøre før..og kvitter seg med den ene lederen fra RNG som sitter i [DA]`s ledelse! ..og hele denne farsen bare fortsetter..
For noe tull!
Mulig du ikke vet hvem jeg er, men mange andre vet det.
Jeg har vært i RNG før jeg sluttet på v1 sist så du kan ikke komme å si at jeg ikke har hatt noe med RNG å gjøre før faktisk, eller er det sånn at du bare liker å dra alle over en kam?
Og her kommer jeg med spillere til dere som dere forkaster, GODE spillere!
At en ledelse forkaster den muligheten jeg hadde til dere viser igjen at dere ikke har peiling, men er mer opptatt av hvem som har MAKTEN i RNG.
Jeg bryr meg overhodet ikke om makt, er ute etter utfordringer for å ha det GØY i spillet.
Hadde dere vært en god/bra ledelse så hadde dere faktisk tatt dere tid til å ha et møte med oss for å diskutere ting, ikke kaste dere over oss som ulver i en saueflokk.
Vil også påpeke at jeg har spilt dual på flere kontoer i RNG nå og da når jeg har spilt på andre verdner. Dette er vel noe ledelsen i RNG har vært klart over?


- LI startet BURN straks hun forlot [DA]. - forslag fra dere.
- PABben stjeler med seg Guid-forumet vårt - er enig i at det var dumt.
- PABben sletter DA. - kan dere forvente dere noe annet når dere behandler han som dere gjorde?
- PABben ber om IAP via skype -> [04.12.2010 01:58:44] :<Mutten>:: Vi vil gjerne ha IAP med dere.
- PABben/Lady Ibex godtar ikke de krav vi kommer med i forhold til IAP. - krav man ikke kan forhandle om faktisk. OG ut av det blå så kom det en tidsfrist også.


Vi var villige til å gi BURN en IAP, under forutsetning av at de avsluttet rekruttering av våre medlemmer, forholdt seg til 5x5-regel, flyktninge-regel og å få tilbake Guiden vår. Altså helt vanlige krav. Dette ble for vanskelig for BURN å akseptere. Istedet for å godkjenne disse krava kvervuleres det på lavt nivå til svarfristen går ut.
Derfor blir det ingen IAP. I etterkant påstår LI at det var meg som var skyld i at det ikke ble noe IAP :p. Såvidt meg bekjent var det vi som ventet på et svar som aldri kom.
Helt latterlig!
Du kom med svarfrist helt plutselig ut av det blå, det var den første tingen.
Så den andre: jeg stilte deg flere spørsmål på pm som du IKKE svarte på!
Du kom bare med bestemte svar som om du snakket strengt til et barn, hvordan oppførsel er det?
I stede for å svare meg på pm før svarfristen gikk ut så satt du å skrev svar på off-forumet?
Det viser meg hva du egentlig var ute etter, at du ikke kan holde din sure bitterhet vekk fra spillet å la det gå utover den stammen du leder er ditt valg.
Og vi har jo i ettertid fått dette mer å mer bekreftet ut i fra de handlinger du har gjort.

* I stor stil adles det gråbyer innenfor 5x5 av BuRn, men de godtar overhode ikke at vi gjør det samme. De svarene vi får er frekke og inkonsekvente, og viser at de ikke kan stoles på. De adlet til og med en by av inis45, som inis adlet for over 3mnd siden! - fra 6 mnd ned til 3 mnd, not bad.
Det var inis som startet å adle gråbyer innenfor 5x5, dere fikk svar på tiltale som er ganske vanlig i et krigsspill. At den ene fillebyen der ble tatt fra ham var for å prøve å sette ham på plass da RNG ledelsen ikke klarer å holde styr på medlemmene sine. Enkelt å greit!
Dette vet du godt, du selv sa noe om at det ikke var ditt problem som leder å styre medlemmene deres i riktig retning. Her igjen så viser du hva du står for.


* Vi har sterke bevis/insidier på at Rusty/Rumpami støttet Viking i sin krig mot Bol mens de fortsatt var i RNG.
PABben var fullstendig klar over det som skjedde, og ble etterhvert med i diskusjonen med Ketill på skype. Likevel
gjorde han ingenting for å stoppe det. Det er det samme som medvirkning.
Hva har dette med saken å gjøre?

* deeef ble forsøkt hacket av PAbben. Det ble overførte PK av Lady Ibex(for at kontoen ikke skal gå grå), og Pabben satt som kv etter at Linn hadde gitt den fra seg til oss.
Anbefaler at du tar deg en snakk med din tidligere medhertug!
At du slenger rundt deg med hva du TROR er ikke fakta, finn den før du babbler i vei om ting du ikke har peiling på.


* Hårek the wise: Jerle, som var på hårek, ble forsøkt overtalt til å overgi passord til PABben, da han skulle gi seg ..men ga det til oss i stedet.
Så flott for dere, at PABben har lyst til å ha med Jerle for at han liker å spille sammen med ham gjør ham ikke til det du prøver å hinte til her. Og siden Jerle valgte å slutte så bør det vel ringe noen klokker hos RNG ledelsen.

* Balderbrå ble stjålet mens undertegnede satt KV på den. Plutselig sto PABben KV, og like etterpå var kontoen over i BuRn. For å kunne fjerne meg som KV må pabben ha brukt pw.
Her kommer du med sluttninger som du har gjort deg uten å vite fakta igjen!
Kanskje du burde gjenoppta kontakten med visse medlemmer du har hatt i RNG?
Det var dere som kicket ut kontoen!


* zhangar ble kuppet ei uke før jul. Spilleren vår, som satt på kontoen, var plutselig utestengt. Kontoen ble etter det tømt for PK. Et sted mellom 2-3000PK, overført til Lady Ibex. Dette er PK som orginale eier kjøpte i
sommer..ergo er det snakk om tyveri.
Noe så frekt!
Det er ikke tyveri når den som eier kontoen også eier premium som er på den, dette må du lære deg en gang for alle.
Spilleren dere trodde var på kontoen logget nesten aldri inn, dette burde du vite da han var gul hele tiden. Merkelig at jeg vet mer om dette enn deg, eller hva?


PABben har innrømmet at han har "kontroll" over kontoen, og leter etter eier.
Derfor ble det tatt en avgjørelse om å internadle Zhangar et par døgn før juleaften. Vi var flere som angrep, men kun få minutter etterpå forlot Zhangar stammen, uten et ord til ledelsen. Det ville ikke orginale eier ha gjort, fordi han var i ledelsen før han sluttet, og kjenner flere av oss veldig godt. Det vitnet heller om at det satt en velinformert, utenforstående spiller på kontoen, som visste hva det hele dreide seg om.
Helt utrolig at du ikke er bedre informert om de som spiller på kontoene i din egen stamme. Jeg vet like godt som deg at det du forteller her er løgn eller så har dere utrolig dårlig kontakt med folk i deres egen ledelse. Jeg kjenner faktisk den siste som var eier av kontoen og han logget omtrent ikke inn der og han var ikke den orginale eier.

I samme tidsrom klarer en av våre spillere å få KV på Zhangar, og overfører den etterhvert til meg.
Dere forlangte kv hvis kontoen skulle komme inn i RNG igjen, derfor skulle den kontosjekkes!
Det er da jeg finner ut at de har stjålet pk fra kontoen, og det gjør meg forbanna. Først stjeler de kontoer, og så stjeler de pk!
Hvis du kaller det å stjele kontoer med at de blir gitt til nye spillere som ikke orker å være i en stamme som RNG så kan du heller tenke over hva grunnene for det er.
At den nye eieren overfører pk til min konto kan jeg ikke klandres for så ikke prøv å gjør meg til en tyv for at jeg mottar de. Må si du har lett for å dømme andre mennesker uten å vite fakta....hemmmm...lurer på hva det kommer av?

Det er vel et ordtak som som sier: På seg selv kjenner man andre.
Det betyr vel at ut i fra sine egne erfaringer og handlinger så dømmer man andre ut i fra hva man selv kjenner til. Det betyr ikke at den andre personen er som deg!


Jeg tar kontakt med flipmo234, og vi blir enige om å sende troppene på en liten jordomseiling. Der og da var ingen av oss to obs på §3, altså gjorde jeg det i god tro. Derfor er jeg også nå utestengt. Dessverre kan jeg ikke skylde på min uvitenhet, for sånt burde jeg visst. Var bare "lykkelig" over min protest mot tyveri av både kontoer og PK.
Ja, jeg har en mail der du bevisst visste hva du gjorde. Kan godt legge ut den også hvis ønskelig :)

Det er blitt sendt minst 4 tickets på jørgen og LI pga misbruk av andres PW, hacking av kontoer og tyveri av PK, men det er liten eller ingen respons å få fra admins. Vi får tilbakemeldinger om at skype-samtaler ikke er godt nok bevis.
VI følger faktisk REGLENE i forhold til dere, skjønner at det må svi noe forferdelig for deg.
Hvis du ønsker så kan jeg godt ramse opp en hel haug med regelbrudd og fantestreker gjort av RNG gjennom tidene her på TW for jeg kjenner til de da de som gjør/har gjort dette liker å fortelle om det.
Kan jo nevne at ledelsen i RNG hadde mange pw liggende på skjult forum og at en person som ikke skulle hatt tilgang til skult forum fikk det ved en feiltagelse og rappet alle pw.
Tok over kontoene og lagde mye trøbbel for RNG.
OG han har dere faktisk i stammen enda....lol


Ergo får de lov å fortsette sitt uærlige spill. Derimot har RNG-spillere opplevd å bli stengt ute i tur og orden.
Dette har pågått over tid nå, men har blitt verre etter at BuRn erklærte krig mot oss. Legg merke til at de 4 siste utestengelser er på kontoer som ligger i nord - i områdene hvor Jørgen og LI satser på å få full kontroll - det er snakk om king kong-97, xandor, kiresnah og meg.
Dette er ganske morsomt, legger skylden på BuRn...hahaha
Kanskje jeg skulle ha anmeldt deg for ærekrenkelse?
Naaaaaaaai...dette er et spill så da må man jo tåle å få høre om andre som dømmer andre uten å vite nada om hva som er riktig.
Artig å vite hvem som er utestengt siden vi ikke har hatt noe å gjøre med alle, men jeg har ikke problemer med å si at JA, vi har faktisk sendt inn tickets på fler av dere.
Får vi høre om ting og tang som faller inn under brudd på reglene så er det klart vi sender inn ticket, det samme hadde hvilken om helst fiende gjort.
Hvis du tenker etter så er det kanskje ikke så rart at jeg og mine stammemedlemmer får mye info ang RNG.
For meg er det ganske morsomt at dere får ting slengt tilbake i fleisen for si det sånn ;)


Er heller ikke imponert over deres rekruttering av spillere. Det er flere som er "overtalt" til å gå over. Sist var
Ronpett, og med tanke på måten PABben liker å true folk på, så kan det forstås at sånt kan skje. Vi bør være obs på hvordan PABben driver på, og dersom noen av dere hører om noen som blir truet, så be de ta kontakt med ledelsen, så skal vi trå støttende til.
Hahaha...så moro å se deg skrive slikt. Enkelt å greit for deg å legge skyld andre steder.
Jeg behandlet faktisk søknaden hans, vil du jeg skal legge den ut her?
Kan også legge ut den skumle truselen?
Antok at han var spion for dere så han fikk ikke noen privs og dessuten så er han sønnen til Balle Klorin så da sier det seg selv. Såååååå...da kan du vel lure på hvorfor vi tok ham inn, en søt liten gåte til deg.

Det siste som har skjedd, er at PABben har gitt seg ut for å være meg på skype, for så å levere krigserklæring til V-BOL! Han ble avslørt av Scar.
Han har med andre ord misbrukt min identitet på Skype!
Det er straffbart i følge Norsk Lov å misbruke en annens identitet, selv om det bare er på skype. Etter Norsk Lov kan han straffes med både bøter og fengselsstraff.
PABben/granny har innrømmet dette på off. forum, men heller ikke dette reagerer admins/CM på!
Det å ta ibruk min identitet vitner om at PABben er desperat, og er villig til å bruke alle midler for å ødelegge
alliansen vi har med BOL..
Det er likevel å gå for langt. Han har trådd over ei grense for hva som kan godtas. Derfor blir det tatt affære i denne sak, både mot PABben og admins/CM
Det er så fantastisk hvordan du tar et spillenick å drar det inn IRL, fantastisk.
Håper du får sove om nettene og at det ikke plager deg for mye, kan jo hende at PABen tømmer bankkontoen din med spillenicket ditt ;)
Du får jobbe med å få skype godkjent som en del av TW også nå som du er i farten, men ikke glem at du/RNG kommer til å få slengt like mye ting i fleisen for det :)

For ledelsen
Capitan22
Hertuginne

Håper dere forsetter med slik propaganda i RNG for dette er moro å lese :)
 
Topp