Kva skjer med sr?

DeletedUser

Guest
Har venta nokre timar på at nokon skal poste her, slik at eg skulle sleppe... Men alle andre er tydeligvis like late som meg :eek:

Kva skjer med sr da? 15 medlemmer har forltatt stammen og danna ein ny stamme EE... Får vi noko forklaring?
Er de blitt uvenner? :(
Eller vil de ha to mindre stammar slik at de og kan få vere med i den stadig vaksande "underdog"-klubben? :p
 

DeletedUser

Guest
Størsteparten av de som har forlatt SR er hvertfall fra gamle VE-E. Disse gikk over til SR når VE-E ble oppløst. Så det er vel ikke blitt helt match antar jeg. :p
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ledelsen i SR har valgt å oppløse stammen da de aller fleste som er "kjernen" av ledelsen nå har valgt å slutte. Det er selvfølgelig ikke ønskelig, men vi vil ikke se SR sakte men sikkert nå ned. Da er det bedre å avslutte mens vi enda er på topp.

De spillerens om har gått over til EE, er spillere som ønsker å fortsette videre på spillet.


Mer er det ikke å si.

Ekko, (ex)leder SR.
 

DeletedUser

Guest
..

Ledelsen i SR har valgt å oppløse stammen da de aller fleste som er "kjernen" av ledelsen nå har valgt å slutte. Det er selvfølgelig ikke ønskelig, men vi vil ikke se SR sakte men sikkert nå ned. Da er det bedre å avslutte mens vi enda er på topp.

De spillerens om har gått over til EE, er spillere som ønsker å fortsette videre på spillet.


Mer er det ikke å si.

Ekko, (ex)leder SR.


Hvorfor slutter dem før dem har vært i en aktiv krig og vise ka SR kan?:S

Spiller dem bare spillet for og få masse poeng eller?:D Huggz <3
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
er vel ikke så mange som ville krige??
Og glem det nfjon hz tar dere snart igjen og bos* har dere vel ikke flere medlemmer å fra?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg vet du har sagt mange ganger at du har sluttet å spille, men mente du kunne gi opp (slutte å heie)ditt stamme barn.
Dødfødt!
 

DeletedUser

Guest
SR har ikke bevist noe som helst, men delvis snyltet seg til topps og bedrivet med slapp krigsføring og holdt seg borte for det meste. Feil å si at det er å gi seg mens man er på topp, Så tommelen ned...
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
SR har ikke bevist noe som helst, men delvis snyltet seg til topps og bedrivet med slapp krigsføring og holdt seg borte for det meste. Feil å si at det er å gi seg mens man er på topp, Så tommelen ned...

Vel, vi var nr 1 var vi ikke? Er det jeg mente med "mens vi var på topp".. doh :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er som noen sa her på forum nfår noen uker siden. Er en grunn til stammen het Silence Revelution ;) Og de Levde ganske fint opp til navnet etter min menig. Ser ikke helt hvorfor folk skal komme med en masse komentarer på dette. Folk begynner og spille å folk slutter og spille enkelt og greit.
 

DeletedUser

Guest
Slapp krigføring, ja det kan man jo kanskje si. Hehe, men vi lå da jevnt med HZ på ODA-stammer og vi har slått ned en del motstand som Elite Reloaded, The Last Man Stands, Camelot Mighty Knights som har vært inne på top 10, og andre.

Hadde ikke flere sentrale skikkelser gitt seg i løpet av kort tid så hadde vi seff startet en større krig, problemet var bare at om vi hadde gått mot Yakuza (noe vi alltid har hatt lyst til) så ville vi fått Rebels, og HZ mot oss, og BoS hadde tjent på det. Vi var jo veldig låst i og med alliansen mellom Yakuza, HZ, TDH og Rebels. Uansett hvem vi hadde gått til krig mot så ville vi fått hele verden i mot oss. Det kan ingen overleve, så da måtte vi bare sitte å vente på en åpning som aldri kom..
 
Sist redigert av en moderator:
Topp