Kva skjer med sr?

DeletedUser

Guest
men det er jo 2-3 spellere.. cmk bli jo inactive dagen etter vi starta aksjon mot de... 2 mai starta vi mot de :p

og hz måtte vente litt mot cmk...
 

DeletedUser

Guest
Næææ, det er jeg vel ikke helt enig i.

Det blir nok riktig som du sier kj3llern, det er jo ikke SR. EE er mer "stille". :p
Neida, men når en stamme bytter ledelse slik som det, jeg regner med nærmest alle fra ledelsen i SR ikke er i EE :confused:, så blir det jo på sett og vis en "ny" stamme, spess når de "bryter" ut og lager ny stamme.
Tror kansje vi skal la SR få vile i fred nå, de har utvilsomt gjort noe riktig her på V3, de var tross alt på 1 plass. Og ja vet dere kommer til å si at de aldri var i noe krig eller lignende, men like fullt som de aldri offentliggjorde en krig var det heller aldri noen som offentliggjorde en krig mot dem.
Kan man bygge seg opp uten å måtte drive med like mye kriging som de andre vil man da ha en stor mulighet for å stille sterkere, spess med tanke på troppeanntall, i en eventuell krig som vil måtte komme etterhvert. Det er da ren logikk, og det er da bedre å ha så lite ODA som nødvendig, men ha så mye poeng som mulig. Lite ODA kan bety langt mer enn "dårlig angriper", det kan bety glimrende angriper og planlegging.
Vel uansett så er SR borte og igjenn står enkelte av dem i EE og noen i TBA og kansje noen som er litt rundt forbi.
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Syntes forsåvidt hele v3 er stille. Og jeg tror på uttrykket " Stille før stormen".

Så jeg blir ikke overasket om jeg eller noen i stammen har noen innkommende snart. Kanskje andre spillere i andre stammer får noen innkommende. Fuglene vet.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
For å si det sånn så gikk je gover fra SR til EE, men for meg så er det veldig forskjellige stammer og ledelse.
Nå kan det jo ha begynt eå blir som sr etter jeg gikk ut, Men for meg ble EE noe helt annet enn SR iaf.
 

DeletedUser

Guest
er egentlig litt skuffa at andre stammer ikke har krig jeg :S

hører aldri om andre stammer som sier de skal gå i krig osv.. siste krigen var vel de som prøvde seg på SR??? (hvis vi ikke regner med DOF og de nå da)

ellers virker det som om det alltid har noe med hz-tdh-rebels og gjøre med hver gang det er krig.. enten mot oss eller vi mot andre..

så få kriger har det vært sånn sett
 
Reaksjonspoeng
3
er egentlig litt skuffa at andre stammer ikke har krig jeg :S

hører aldri om andre stammer som sier de skal gå i krig osv.. siste krigen var vel de som prøvde seg på SR??? (hvis vi ikke regner med DOF og de nå da)

ellers virker det som om det alltid har noe med hz-tdh-rebels og gjøre med hver gang det er krig.. enten mot oss eller vi mot andre..

så få kriger har det vært sånn sett

Det foregår jo alltid en del kriger, men når de er under topp 10 er det få som gidder å skrive noe om det.

Det kan også ha noe med at vi er de mest storkjefta;) Men de fleste kriger har nk skjeddd med oss til stede ja.
 

DeletedUser

Guest
er egentlig litt skuffa at andre stammer ikke har krig jeg :S

hører aldri om andre stammer som sier de skal gå i krig osv.. siste krigen var vel de som prøvde seg på SR??? (hvis vi ikke regner med DOF og de nå da)

ellers virker det som om det alltid har noe med hz-tdh-rebels og gjøre med hver gang det er krig.. enten mot oss eller vi mot andre..

så få kriger har det vært sånn sett

Haha...
Nå først kommer den.. Velkommen etter. hehe.
Hvis ikke flere stammer finner sammen i en snarlig motoffensiv, så er jeg redd hz-tdh-rebels-yakuza spiser dere. :)
 
Topp