Lærer

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Kunne gjerne tenke Meg at noen som er gode( og har tid selvfølgelig) kunne lære Meg å bli en bedre spiller siden jeg egentlig aldri har fått over 250k.
Men gjerne vil bli ordentlig god.
Hvis noen kunne tenke seg å få en villig lærling som lærer veldig kjapt og hører på deg så send pm eller skype forspørsel( min er Serigala_V9).
Ser helst at de spiller( og har mye poeng) på v9 da det er der jeg satser mest fortiden



Edit: er aktiv flere ganger om dagen ca 18 timer per dag med pauser innimellon PGA trening og skole

Håper noen tarseg tid
-niko
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
du må ha litt tålmodighet.. kom tilbake om noen dager så ser du sikkert at noen vil ha deg.. er ikke alle som er på forumet på jobb/skoletid :)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hvis du skal bli virkelig god, er Pk et must. Det er så godt som umulig og bli like god som de andre uten og ha Pk, beklager.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Jada får Meg PK så snart jeg har 25k poengen nå har jeg ikke detEnda
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
og natten vil vel heller si 5-8 timer om dagen og 10 timer om natten annenhvernat
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Start på guide forumet, her lærer du utrolig masse nyttig. Et veldig godt råd er også å bygge deg opp selv, ikke ta imot hjelp av venner elns for å boost deg stor. Heller ikke ta over kontoer som er større en det du har spilt på før.


Og ei heller ta imot råd fra spillere som selv mener de "Kan alt om tribalwars" :rolleyes:


Edit : ikke at jeg sikter til noen i tråden her med den siste kommentaren :p
 
Topp